Eurokinissi |
Τα Εμπορευματικά Κέντρα στο Θριάσιο και στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για συμβάσεις με τις οποίες η κυβέρνηση σκοπεύει να προσφέρει στο μεγάλο κεφάλαιο τα εμπορευματικά αυτά κέντρα ως δύο ακόμη ορμητήρια για μπίζνες, μέσα κι έξω από την Ελλάδα, παραδίδοντας την έκταση του ΟΣΕ στο Θριάσιο και του πρώην στρατοπέδου Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, που θα είναι συνδεδεμένα με όλα τα δίκτυα μεταφορών (λιμάνια, αεροδρόμια, εθνική οδός και σιδηρόδρομος). Οποιοι όμιλοι πάρουν στα χέρια τους τα δύο αυτά κέντρα θα αποκτήσουν τον έλεγχο όλης σχεδόν της εμπορευματικής κίνησης από και προς την Ελλάδα.
Eurokinissi |
Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι Αττικής. Πρόκειται για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού ανατολικά του Υμηττού που θα φτάνουν ως την Ποσειδώνος. Μετά την πρόσφατη αναθεώρηση των μελετών από την κυβέρνηση θα έχουν μήκος 35 χιλιομέτρων τα οποία θα λειτουργήσουν ως ένα ακόμη δίχτυ είσπραξης χαρατσιών διοδίων στην Αττική, προς όφελος των ιδιωτικών ομίλων που θα τις κατασκευάσουν.
Ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα - Θήβα. Πρόκειται για έναν ορεινό αυτοκινητόδρομο 50 χιλιομέτρων που θα παρακάμπτει την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και βέβαια για να τον διαβούν οι οδηγοί θα πληρώνουν επίσης πανάκριβα διόδια.
Η μόνιμη Ζεύξη Σαλαμίνας. Πρόκειται για έναν αυτοκινητόδρομο 12 χιλιομέτρων που θα ενώνει το Πέραμα με τη Σαλαμίνα, μέσω μιας υποθαλάσσιας σήραγγας 1.100 μέτρων. Και εδώ βέβαια τα χαράτσια διοδίων θα είναι πανάκριβα.
Eurokinissi |
Πολλά έργα αστικών αναπτύξεων της ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ. Πρόκειται για μπίζνες που θα γίνουν με την ακίνητη περιουσία της κρατικής εταιρείας και τους σιδηροδρομικούς σταθμούς που θα παραχωρηθούν για πολυποίκιλη εκμετάλλευση σε ιδιωτικούς ομίλους. Θυμίζουμε ότι η συνολική έκταση που καταλαμβάνουν τα ακίνητα του ΟΣΕ ανέρχεται σε περίπου 90 εκατομμύρια τ.μ., ενώ ο αριθμός των κτιριακών εγκαταστάσεων αγγίζει τα 4.600 με συνολικό εμβαδόν 540.000 τ.μ.