Επίκαιρο άρθρο του Κυριάκου Ιωαννίδη, μέλους του Τμήματος Παιδείας και Ερευνας της ΚΕ του ΚΚΕ.
ΣΕΛ. 8
Eurokinissi |
Η καριέρα του ως σκηνοθέτη ξεκινάει με μια ταινία που γυρίζει στη Θεσσαλονίκη, για το νεανικό συγκρότημα «Φόρμινξ» του Βαγγέλη Παπαθανασίου, που όμως δεν ολοκληρώνεται ποτέ. Ολοκληρώνει, όμως, την «Εκπομπή», την πρώτη του ταινία μικρού μήκους το 1968, η οποία προκαλεί αίσθηση στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και παίρνει το βραβείο των κριτικών. Οσο για την «Αναπαράσταση», την πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους το 1970, έμελλε να βραβευτεί στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και σε πολλά διεθνή φεστιβάλ. Το 1972 γυρνάει τις «Μέρες του '36» και το 1974 - '75 το «Θίασο» - την πιο πολυβραβευμένη του ταινία και αυτή που θα του χάριζε τη διεθνή αναγνώριση. Η ιστορία είναι το θέμα του στον υπόλοιπο δρόμο του και χρησιμοποίησε με συνέπεια τον ελλειπτικό λόγο σαν αισθητική αρχή, σαν ανάγκη ένταξης του φυσικού χρόνου στο χώρο. Προλαβαίνοντας τη μετά θάνατον εκμετάλλευση, διακήρυξε πως τους σκηνοθέτες τους «διαλέγει» ο χρόνος και το κοινό και όχι οι κριτικοί...
Μπροστά σε αυξημένες ευθύνες και καθήκοντα βάζει τους συλλόγους της Ομοσπονδίας Γυναικών Ελλάδας η κλιμάκωση της επίθεσης στο λαό.
Επίκαιρο άρθρο του Κυριάκου Ιωαννίδη, μέλους του Τμήματος Παιδείας και Ερευνας της ΚΕ του ΚΚΕ.
Η Διοίκηση του Δήμου, στα πλαίσια της πολιτικής που ακολουθεί, συμβάλλει ενεργά για την ποιοτική αναβάθμιση των πολιτιστικών δραστηριοτήτων σε όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Σε λογικές στήριξης του συστήματος κυμαίνεται η τροπολογία της κοινοβουλευτικής ομάδας του στο υπό συζήτηση σχέδιο νόμου για τον Αθλητισμό.