Δεν έχει όρια ο εμπαιγμός του υπουργείου Παιδείας στο θέμα της ασιτίας στα σχολεία. Προχτές, στο «νέο» επεισόδιο της κοροϊδίας, η υφυπουργός Παιδείας, Ε. Χριστοφιλοπούλου είπε αρκετές φορές τη λέξη διακριτικότητα, για να υποστηρίξει ότι το υπουργείο προχωρά σε παρεμβάσεις, τις οποίες... δε διατυμπανίζει! Πρώτα μας λέγανε ότι η ασιτία των μαθητών δεν υπάρχει και είναι λαϊκισμός, μετά ανακοίνωσαν στη Βουλή πρόγραμμα σίτισης σε 18 σχολεία της Αττικής, μετά το πήραν πίσω γιατί όπως είπε η υπουργός Παιδείας... δεν μπορείς να δώσεις συσσίτια σε όλους τους μαθητές!
Μετά από όλα αυτά ήρθαν οι δηλώσεις της υφυπουργού, η οποία είπε ότι το υπουργείο δουλεύει «εντατικά» και «προσπαθεί» και έχει επεξεργαστεί «ένα πλαίσιο λύσεων». Υποστήριξε ότι εδώ και καιρό βρίσκονται σε συνεργασία με την αυτοδιοίκηση, κοινωνικούς φορείς και βιομηχανίες τροφίμων. Αλλά, δεν πρόκειται να μας ανακοινώσουν αν θα ταΐσουν τα παιδιά, γιατί είναι... διακριτικοί! Μιλάμε για κοροϊδία ολκής!
Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας συνεχίζει τις απειλές για τη χρηματοδότηση των πανεπιστημίων, εάν δεν εφαρμοστεί ο νόμος - πλαίσιο. Την Τρίτη ήταν η σειρά του αναπληρωτή υπουργού Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλου να πει πιο ...ήπια ότι ο νόμος πρέπει να εφαρμοστεί για να δοθεί η χρηματοδότηση, αλλά θα δοθούν και κάποια ψίχουλα μέχρι τότε, ώστε να λειτουργήσουν τα ιδρύματα. Ο αναπληρωτής υπουργός, χτες, σε συνέντευξη του, είπε πως «ο νόμος που ψηφίστηκε λέει ότι ο προϋπολογισμός του 2012 θα υποβληθεί από τα Συμβούλια. Συμβούλια δεν έχουν εκλεγεί γι' αυτό δεν έχει υποβληθεί προϋπολογισμός».
Συμπλήρωσε ότι «έως την υποβολή των προϋπολογισμών του 2012 από τα Συμβούλια που θα εκλεγούν, θα χρηματοδοτούμε κανονικά τα Ιδρύματα με δωδεκατημόρια του προϋπολογισμού». Ανεξάρτητα απ' τους μοιρασμένους ρόλους στο υπουργείο Παιδείας (η υπουργός είναι η ...«κάθετη» και ο αναπληρωτής ο ...«διαλλακτικός») η «γραμμή» είναι μία: Εκβιασμοί για να εφαρμοστεί ο νόμος - πλαίσιο. Ο αναπληρωτής υπουργός (ο «διαλλακτικός» που λέγαμε) δήλωσε ότι «οι οργανωμένες μειοψηφίες αντιδρούν και καλώ την πανεπιστημιακή κοινότητα στο σύνολό της να τον εφαρμόσει».