Αλλωστε τι διαφορετικό λέει η Χρυσή Αυγή από όσους επιχειρούν να ξεπλυθούν στα μάτια του λαού, ορθώνοντας τάχα μπόι στις τακτικές της; Εκδοχές της αστικής ιστοριογραφίας αναπτύσσει. Τι διαφορετικό θα πουν τα φασιστοειδή για το ΔΣΕ από άλλα κόμματα και μορφώματα των αστών; Σημειωτέα και η εξής λεπτομέρεια: η Χρυσή Αυγή για να δικαιολογήσει τα «φροντιστήρια ιστορίας» που προωθεί, βρίσκει πρόσχημα στο περιλάλητο σχολικό βιβλίο ιστορίας που συνέγραψε παλαιότερα η νυν βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Ρεπούση («συνωστισμός» στην προκυμαία της Σμύρνης κ.λπ.). Ηταν η Ρεπούση που τέλη Μάη 2009 αναπαρήγαγε επίθεση στο ΚΚΕ, επειδή το Κόμμα κατήγγειλε τον αυταρχισμό καθηγήτριας (συνδικαλίστρια του ΣΥΝ πετά εντός τάξης «λάσπη» για το ΚΚΕ, ΚΝίτης μαθητής ζητά να απαντήσει, η καθηγήτρια αρνείται, ο μαθητής αποβάλλεται). Αρθρογραφώντας τότε η Ρεπούση, πήρε τη σκυτάλη της υπεράσπισης αυτής της αυταρχικής, αντιπαιδαγωγικής στάσης αναφωνώντας «τι δουλειά έχουν τα κόμματα στις μαθητικές τάξεις;».
Και για να είναι σίγουρο ότι οι 30 εργαζόμενοι των πρακτορείων δε θα ...«δραπετεύσουν», τις εισόδους του ισογείου τις είχαν αποκλείσει με «Ράμπο» των ειδικών δυνάμεων του Λιμενικού με πλήρη εξάρτηση. Σε αυτό το σκηνικό να προστεθεί ότι «Ράμπο» και μάλιστα με το όπλο στα χέρια υπήρχαν σε διάφορα σημεία του προαύλιου χώρου των κτιρίων και στις ταράτσες και ότι η παρουσία φωτογράφων ήταν επιλεκτική. Με άλλα λόγια, η «ανάπτυξη» που εκθείαζε χτες ο πρωθυπουργός είναι τρελά κέρδη για τα μονοπώλια, εργασιακή κόλαση και τρομοκρατία για τους εργαζόμενους.
«Θέλουμε να συνδέσουμε τον πανεπιστημιακό χάρτη της χώρας με τον αναπτυξιακό χάρτη της χώρας», είπε ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, σε ομιλία του στο συνέδριο Εκπαίδευσης και Καινοτομίας στον 21ο αιώνα, που συνδιοργανώνεται από το «Economist», την «Microsoft Hellas» και το Βρετανικό Συμβούλιο.
Τι σημαίνει σύνδεση του «πανεπιστημιακού χάρτη» με τον «αναπτυξιακό»; Απευθείας σύνδεση των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ με τα σχέδια των επιχειρήσεων, αντικείμενα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους, αναλώσιμη γνώση αντί για επιστημονική μόρφωση ώστε να παράγονται φθηνοί εργαζόμενοι πολλών χρήσεων, δηλαδή ό,τι με λίγα λόγια επιδιώκονται μέσα από την εφαρμογή του νόμου πλαισίου. Ολα αυτά χρειάζονται ένα νέο ακαδημαϊκό «χάρτη», γι' αυτό και η κυβέρνηση επιμένει στο σχέδιο «Αθηνά». Δεν υπολογίζουν τα έξοδα που θα επιβαρύνουν τις λαϊκές οικογένειες για τη μεταφορά σε άλλη πόλη, ούτε το γεγονός πως οι φοιτητές και οι σπουδαστές θ' αλλάξουν αντικείμενο σπουδών. Προτεραιότητα για την κυβέρνηση είναι οι αναδιαρθρώσεις και η «ανάπτυξη» υπέρ των επιχειρήσεων.
Σαν... βόμβα παρουσίασαν κάποιες εφημερίδες την πρόταση του υπουργού Εσωτερικών Στυλιανίδη την είσοδο ιδιωτών στα πανεπιστήμια και τη δημιουργία «μεικτών» ΑΕΙ.
Σιγά τη βόμβα... Ο πόλεμος που έχουν εξαπολύσει όλοι αυτοί οι κράχτες των συμφερόντων του κεφαλαίου ενάντια στη δημόσια Παιδεία, μαίνεται εδώ και δεκαετίες. Αυτοί, μαζί και ο Στυλιανίδης, υποστηρίζουν τη δημιουργία εντελώς ιδιωτικών ΑΕΙ, που θα λειτουργούν με εντελώς καθαρούς όρους αγοράς και στη βάση του «επιχειρείν», σιγά μην είναι «βόμβα» ότι... συμβιβάζονται με τα μεικτά. Και μην ξεχνάμε ότι εδώ και πολλά χρόνια, έχουν καταφέρει να μπάσουν στα πανεπιστήμια τις ιδιωτικές εταιρείες, με διάφορους ρόλους, οι οποίοι πάντα λειτουργούν με το οικονομικό πάρε - δώσε.
Την ίδια στιγμή, η συγκυβέρνηση ψηφίζει νόμους και επιβάλλει αυστηρές ποινές σε όσους κόβουν ξύλα για να ζεσταθούν, αφού δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε ένα λίτρο πετρέλαιο. Το τιμολόγιο της ΔΕΗ έχει αυξηθεί κατακόρυφα και τα νοικοκυριά δεν χρησιμοποιούν τα κλιματιστικά. Είναι τόσο αισχροί που το παίζουν «φιλοπεριβαλλοντικοί» και «ευαίσθητοι οικολόγοι», την ώρα που άνθρωποι πεθαίνουν προσπαθώντας να ζεσταθούν με μαγκάλια και άλλους τρόπους, όπως οι φοιτητές στη Λάρισα...