Ολα τούτα, φέτος το Πάσχα που επιλέγεται και ως ημέρα έναρξης προβολών των νέων χολιγουντιανών ταινιών, θα ήταν υλικό για μια επιθεώρηση, αν δεν ήταν κομμάτι μιας επικοινωνιακής χλαπάτσας που πετιέται στα μούτρα του ελληνικού λαού με το άλλοθι της δημοσκοπικής του συναίνεσης. Τα καινούργια κρατικά επίκαιρα δεν παράγονται πια στη Ζαλοκώστα, αλλά στο νέο κτίριο προαγωγής της προπαγάνδας, γωνία δυο βασιλισσών, Σοφίας κι Αμαλίας, και με το προνόμιο της μεγάλης πλατείας μπροστά του. Μια μοδέρνα εστεμμένη, άλλωστε, μπορεί να είναι και θεσμική καναλάρχισσα που θυσιάστηκε για τον αυτοέλεγχο του χρέους. Η πληροφορία ότι οι βουλευτές θα υποχρεωθούν να κινούν τα βουλευτικά αυτοκίνητα ως βανάκια για την απευθείας μετάδοση φιλοκυβερνητικών εκδηλώσεων ή και επεισοδίων, ελέγχεται μέχρι να κατατεθούν όλες οι τροπολογίες στα επαναστατικά νομοσχέδια. Αντιθέτως, επιβεβαιώθηκε ότι οι διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι στη Βουλή, μέχρι πρότινος αποκαλούμενοι κοινοβουλευτικοί συντάκτες, αποκτούν υπηρεσιακό φάκελο - ποινολόγιο με τον οποίο θα ελέγχονται για τη συγγραφή ύμνων προς το πρόσωπό της. Οσοι δεν τιμούν το προνόμιο να την τιμούν θα διαπιστεύονται στο κανάλι της Βουλής, όπου υποχρεωτικά και εναλλάξ θα διαβάζουν φωναχτά την Κόλαση του Δάντη με μοναδικές στιγμές διαλείμματος τα βουλευτικά σποτάκια, τα ήδη γνωστά απ' τη Λισαβόνα ως το Βλαδιβοστόκ.
Σ' αυτή την ιδιότυπη τσινετσιτά παράγονται αριστερά ντοκιμαντέρ ημερήσιας προβολής και χρήσης, τόσα ώστε να συγκροτούν ένα γιγάντιο άθροισμα πίξελ και να εκπέμπεται η εικόνα του θριάμβου και των θριαμβευτών που με τα καθαρά τους χέρια σώζουν αυτούς που θέλουν να κυβερνηθούν... Εδώ είναι το ζουμί. Να τρως σπαγγέτι και να νομίζεις ότι είσαι πρωταγωνιστής σε γουέστερν - σπαγγέτι. Να θυμάσαι τον Μπετίνο Κράξι και να τον μυθοποιεί ως κράξιμο κάθε αντίθετης άποψης και φωνής αφού η δημοκρατία της αριστερής αστικής διαχείρισης είναι υπόθεση που γεννήθηκε, ανδρώθηκε, πεθαίνει κι ανασταίνεται ως απλή αντιδικία απ' τα ειρηνοδικεία ως τα ειδικά δικαστήρια. Οποιος δεν το κατάλαβε δεν έχει μεροκάματο, ούτε κομπάρσου στην αριστερή υπερπαραγωγή. Στο διηνεκές θα πληρώνει εισιτήριο για να βλέπει τη νέα εκδοχή των παθών.