Στις χειρότερες και πιο άσκοπες εξόδους της βδομάδας, θα μπορούσε να καταταχθεί ο «Γάμος αλά ελληνικά 2» (2016) η συνέχεια του «Γάμος αλά ελληνικά» (2002), με εξαιρετικά ισχνή ίντριγκα που κυρίως χρησιμεύει σαν άλλοθι για τους χαρακτήρες της ταινίας και τις άκρως επίπεδες και καθόλου αστείες ατάκες τους. Η ταινία σκηνοθετήθηκε από τον Κερκ Τζόουνς που μάλλον στα γυρίσματα θα τον πότιζαν πολύ ούζο. Σκηνή τη σκηνή είναι πράγματι αδέξια και χωρίς ρυθμό, ενώ οι ερμηνείες υπερβολικές. Η οικογένεια ως επί το πλείστον τρέχει γύρω - γύρω σαν ζαλισμένα κοτόπουλα από την ώρα που ανακαλύφτηκε ότι ο γάμος του παππού και της γιαγιάς δεν ισχύει, λόγω κάποιου γραφειοκρατικού λάθους, πριν 50 και χρόνια, στην Ελλάδα. Το όλο, μοιάζει περισσότερο με άχρηστη και ανούσια φάρσα παρά με προσπάθεια ρομαντικής κωμωδίας. Το χειρότερο δεν είναι η πληθώρα των κλισέ, ούτε τα αστεία που δεν βρίσκουν γόνιμο έδαφος, αλλά το μόνιμο «υπερπαίξιμο» όλης της ομάδας...
Κυκλοφορούν ακόμα η αμερικανο - ρωσική ταινία δράσης, περιπέτειας και επιστημονικής φαντασίας «Hardcore Henry» (2015) σε σκηνοθεσία Ιλια Ναϊσούλερ, η γερμανική οικογενειακή ταινία «Χάιντι» (2015) σε σκηνοθεσία Αλέν Γκσπόνερ, η αμερικάνικη ταινία τρόμου «Somnia» (2015) σε σκηνοθεσία Μάικ Φλάναγκαν, η πολύχρωμη, ενδιαφέρουσα συμπαραγωγή Γουατεμάλας, Γαλλίας «Το ηφαίστειο» (2015), σε σκηνοθεσία Χάιρο Μπουσταμάντε και τέλος η γερμανική κωμωδία του Ολιβερ Χάφνερ «Δώρο των Θεών» (2014) - θα βγει στις αίθουσες 9/4 - η οποία πραγματοποιεί παγκόσμια πρεμιέρα στην Αθήνα...
Μετά το πέρας της προβολής ακολούθησε συναυλία με το μουσικό σχήμα «Ρωμιοσύνη», το συγκρότημα που ηχογράφησε για πρώτη φορά - σε ενορχήστρωση Τεό Λαζάρου - τον λησμονημένο «Υμνο των Ανθρακωρύχων του Κολοράντο» (The Union Forever) που ακούγεται στην ταινία...
Για δεύτερη φορά, αποδείχτηκε πετυχημένη η συνταγή της μη κερδοσκοπικής εταιρείας «Αποστόλης Μπερδεμπές», παραγωγού της ταινίας. Μιας εταιρείας που συστάθηκε από μια παρέα ανθρώπων, την Φρόσω Τσούκα, την Λίνα Γουσίου, τον Στέφανο Πλάκα και άλλους, που, στα χρόνια της χούντας, βρέθηκαν φοιτητές στη Νέα Υόρκη και θέλησαν, με πολιτιστικές παρεμβάσεις, να αναδείξουν το ελληνικό ριζοσπαστικό κίνημα της Αμερικής. Στην εταιρεία έδωσαν το όνομα «Αποστόλης Μπερδεμπές» τιμώντας τη μνήμη του δραστήριου συντρόφου τους, κομμουνιστή φοιτητή που «έφυγε» πολύ πρόωρα από τη ζωή. Πριν από τρία χρόνια είδαμε την πρώτη ενδιαφέρουσα κινηματογραφική παραγωγή της «Αποστόλης Μπερδεμπές», το ιστορικό ντοκιμαντέρ του Κώστα Βάκκα «Ταξισυνειδησία» (2013) με θέμα την άγνωστη ιστορία του ελληνοαμερικανικού ριζοσπαστισμού. Σήμερα, βλέπουμε τη δεύτερη παραγωγή της μη κερδοσκοπικής εταιρείας, το ντοκιμαντέρ «Ludlow, οι Ελληνες στους Πολέμους του Ανθρακα» (2016) του Λ. Βαρδαρού, δουλειά συλλογική, προσπάθεια δημιουργική, βασισμένη κατά πολύ στη δύσβατη και πολυδιάστατη έρευνα της Φρόσως Τσούκα. Λέγεται ότι ένα τρίτο μέρος βρίσκεται στα σκαριά που θα ολοκληρώσει την τριλογία...
Εξαίρετη η δουλειά όλων των συντελεστών της ταινίας, του Λεωνίδα Βαρδαρού, του Προκόπη Δάφνου στη φωτογραφία, του Ξενοφώντα Βαρδαρού στο μοντάζ και τις μουσικές επιλογές, του Αντρέα Γκόβα στον ήχο, του Ρήγα Αξελού στην αφήγηση, της Φρόσως Τσούκα στην έρευνα και τη διεύθυνση παραγωγής μαζί με την Λίνα Γουσίου και τον Στέφανο Πλάκα...
Γεγονός είναι ότι τόσο οι αντάρτες του Farc όσο και ο φτωχός λαός που τους στηρίζει, αισθάνονται μετά από μισό αιώνα αγώνα κουρασμένοι και εξαντλημένοι... Το γιατί το βλέπουμε στις εικόνες των κρεμασμένων στις πλατείες και των δολοφονημένων με τρόπο σαδιστικό, που αποδεικνύει την ψυχολογική διαστροφή των στρατιωτικών και παραστρατιωτικών του Εθνικού Στρατού...
Με τους: Κάρεν Τόρες, Ερικ Ρουίζ, Αντερσον Γκόμεζ, Κάρλος Κλαβίγιο κ.ά.
Παραγωγή: «Alias Maria», Κολομβία, Αργεντινή, Γαλλία (2015).