Τσιφλίκι του αμερικανικού στρατού οι λιμενικές υποδομές, με ευθύνη της κυβέρνησης, του ΣΥΡΙΖΑ και των άλλων
Υλοποιώντας την κατάπτυστη Συμφωνία για τις Βάσεις, ο αμερικανικός στρατός μετατρέπει σε ...τσιφλίκι του τα λιμάνια όλης της χώρας για να φορτώνει και να ξεφορτώνει πολεμικό υλικό.
Οπως αποκάλυψε ο «Ριζοσπάστης» την Παρασκευή, οι Αμερικανοί ανέθεσαν σε εργολάβο συμβόλαιο ύψους άνω των 14 εκατ. δολαρίων για «φορτοεκφορτωτικές και άλλες συναφείς υπηρεσίες σε τερματικούς σταθμούς λιμένων» (Stevedoring and Related Terminal Services - S&RTS) σε όλα τα λιμάνια της Ελλάδας, στο διάστημα από 16/6/2024 έως 15/12/2029.
Για να αντιμετωπίσουν ζητήματα ασφαλείας, παίρνουν τα μέτρα τους, όπως η «χρήση κοντέινερ για στήσιμο περιμετρικού τείχους, τσιμεντένια φράγματα, περιφράξεις, κλειδαριές ή συμβεβλημένο προσωπικό ασφαλείας» στους λιμένες που καταλαμβάνουν.
Οπως γράφεται στη σχετική σύμβαση, «ο ανάδοχος κατόπιν αιτήματος (σ.σ. των Αμερικανών) θα παράσχει κοντέινερ ύψους τουλάχιστον 20 ποδιών για την κατασκευή περιμετρικού τείχους ασφαλείας για χρήση σε κάθε κύρια / δευτερεύουσα πύλη όταν παραγγελθεί / χρειαστεί. Τα εμπορευματοκιβώτια τοποθετούνται απ' άκρη σ' άκρη και με τέτοιον τρόπο ώστε να παρέχεται 100% αδιάσπαστος χώρος μεταξύ κάθε εμπορευματοκιβωτίου, με μία μόνο είσοδο και έξοδο, που να καλύπτει ολόκληρη την ακτίνα της καθορισμένης περιοχής εργασίας».
«Η περίφραξη θα χρησιμοποιείται για να διαχωρίζεται όλο το φορτίο της USG (σ.σ. της κυβέρνησης των ΗΠΑ) από οποιοδήποτε άλλο εμπορικό φορτίο που τοποθετείται σε καθορισμένη εγκατάσταση ή περιοχή λιμένα», αναφέρει η σύμβαση.
Ο ανάδοχος θα εκτελεί όλες τις αναγκαίες εργασίες για προώθηση στρατιωτικών φορτίων των ΗΠΑ και πολεμοφοδίων προς Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, καλύπτοντας «όλο το φάσμα της διαχείρισης στρατιωτικού φορτίου των ΗΠΑ (π.χ. εμπορευματοκιβώτια, οχήματα, φορτηγά και αεροσκάφη περιστροφικών ή σταθερών πτερυγίων) που διεκπεραιώνονται μέσω των καθορισμένων λιμένων».
Οι «υπηρεσίες» για τις οποίες δεσμεύτηκε επιπλέον ο πάροχος «περιλαμβάνουν την ικανότητα να εξυπηρετεί ταυτόχρονα πολλαπλά σκάφη και καταστρώματα, σε οποιονδήποτε από τους κύριους θαλάσσιους λιμένες, π.χ. Πειραιάς, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Βόλος και Καβάλα», ενώ θα είναι νυχθημερόν σε επιφυλακή για τις ανάγκες του αμερικανικού στρατού, καθώς «ο ανάδοχος ενδέχεται να υποχρεωθεί να εκτελεί ταυτόχρονα υπηρεσίες στα αναφερόμενα λιμάνια 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες τη βδομάδα, 365 μέρες τον χρόνο».
Πικετοφορία από την ΚΟ Χανίων του ΚΚΕ τη Δευτέρα 29/4
Δίνοντας άμεση απάντηση, η ΚΟ Χανίων του ΚΚΕ καλεί σε πικετοφορία τη Δευτέρα 29/4 στις 8 μ.μ. στην πλατεία Δημοτικής Αγοράς.
Τα δύο αεροπλανοφόρα, όπως και άλλα που έχουν αναπτυχθεί στην περιοχή (π.χ. το τουρκικό «Anadolu», που κατευθύνεται στην Αδριατική, ή το ισπανικό «Juan Carlos», που πριν μερικές μέρες πραγματοποίησε συνεκπαίδευση με τις ελληνικές και τουρκικές Ενοπλες Δυνάμεις) υπό ΝΑΤΟική διοίκηση (συγκεκριμένα υπό τη Naval Striking and Support Forces NATO - STRIKFORNATO, με έδρα το Oeiras της Πορτογαλίας) θα πάρουν μέρος στη γιγαντιαία άσκηση του ΝΑΤΟ «Neptune Strike».
Το «Charles de Gaulle» και η αρμάδα συνοδείας του θα τεθούν για πρώτη φορά υπό ΝΑΤΟική διοίκηση. Πέραν της συνεισφοράς της Σούδας, η ελληνική κυβέρνηση θα στείλει σίγουρα φρεγάτα ή υποβρύχιο στη συνοδεία του γαλλικού αεροπλανοφόρου, ενώ το ίδιο εξετάζεται και για το αμερικανικό.
Το επόμενο βήμα στον «οδικό χάρτη» για τα Ελληνοτουρκικά έγινε την Παρασκευή στην Κωνσταντινούπολη, όπου διεξήχθη η 6η Σύνοδος της λεγόμενης «Θετικής Ατζέντας». Αφορά συμφωνίες μεταξύ επιχειρηματικών ομίλων από τις δύο πλευρές του Αιγαίου, που στρώνουν έδαφος και για τον «πυρήνα» των «διαφορών».
Επικεφαλής των δύο αντιπροσωπειών ήταν οι υφυπουργοί Εξωτερικών, Κ. Φραγκογιάννης και Μπουράκ Ακτσαπάρ. Οι δύο πλευρές επεξεργάστηκαν τις 34 θεματικές του λεγόμενου «Θετικού Θεματολογίου», με έμφαση στην ίδρυση του Ελληνο-Τουρκικού Επιχειρηματικού Συμβουλίου (προκειμένου να διευκολύνει τις διμερείς μπίζνες σε τομείς όπως η πολυδιαφημισμένη «πράσινη μετάβαση», οι κατασκευές και οι υποδομές, η υψηλή τεχνολογία καθώς και ο αγροδιατροφικός τομέας), καθώς και στην «ανάληψη πρωτοβουλιών στους τομείς της τεχνολογίας και της καινοτομίας, οι οποίες θα φέρουν κοντά τους νέους των δύο χωρών».
Στο ενδιάμεσο ξεκίνησε ήδη το πρόγραμμα έκδοσης visa express 7 ημερών στους Τούρκους επισκέπτες, για Λήμνο, Λέσβο, Χίο, Ρόδο, Σύμη, Καστελόριζο, Σάμο, Λέρο, Κάλυμνο και Κω, γεγονός που διαφήμισε ο ίδιος ο πρωθυπουργός, Κυρ. Μητσοτάκης, σε επίσκεψή του την Παρασκευή 19/4 στη Λέσβο.
Θυμίζουμε εξάλλου ότι τη Δευτέρα έγινε, στο υπουργείο Αμυνας, στην Αθήνα, συνάντηση αντιπροσωπειών Ελλάδας και Τουρκίας (συμμετείχαν πρέσβεις και υψηλόβαθμοι στρατιωτικοί) για τα λεγόμενα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης (ΜΟΕ), μέτρα «ύφεσης» σε στρατιωτικό επίπεδο, όπως ανταλλαγή επισκέψεων μεταξύ των διοικητών παραμεθόριων μονάδων και η λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής ανάμεσα στα Κέντρα Αεροπορικών Επιχειρήσεων Λάρισας και Εσκί Σεχίρ, αθλητικές διοργανώσεις σε επίπεδο Ενόπλων Δυνάμεων κ.λπ.
Το σύνολο των διμερών συναντήσεων προετοιμάζουν τη συνάντηση Μητσοτάκη - Ερντογάν στην Αγκυρα, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 13 Μάη.
Αλλά χωρίς αυτούς, τους έστω μόνο δύο κομμουνιστές ευρωβουλευτές, δεν πέφτει ο φερετζές των Βρυξελλών, που κρύβει ένα πρόσωπο σκληρό, συμφεροντολογικό και απολύτως αδιάφορο για τα δικαιώματα των ανθρώπων, και δη των γυναικών. Και αυτή η πολιτική εφαρμόζεται με την εκτόξευση Οδηγιών.