Ενα παλικάρι 42 χρόνων, ο ναύτης Γιάννης Καρράς, πλήρωσε χτες με τη ζωή του τον άγριο ανταγωνισμό των εφοπλιστών στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Στο μόλις για ένα μήνα δρομολογημένο ταχύπλοο επιβατικό «Αίολος Εξπρές 2» έσπασε μία «μπίντα» (δέστρα κάβων) ενώ είχε ήδη πρυμνοδετήσει στο λιμάνι της Πάρου. Το σώμα του ναύτη κυριολεκτικά έλιωσε από το χτύπημα. Το υπουργείο των εφοπλιστών έσπευσε να διευκρινίσει πως το πλοίο ήταν νέα κατασκευή και πως ελεγχόταν από τον Γαλλικό Νηογνώμονα. Αποκρύπτει έτσι την κύρια ευθύνη του Κλάδου Ελέγχου Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων. Ακόμα χειρότερα, στο πλοίο δόθηκε άδεια απόπλου από την Πάρο πριν καν γίνει αυτοψία. Στον Πειραιά, όμως, όπου κατέπλευσε, συνδικαλιστές του «Στέφενσων» διαπίστωσαν πως δύο ακόμα «μπίντες» είχαν ρωγμή!
Αργά το βράδυ έγινε γνωστό ότι στις 6 το απόγευμα οι ναύτες του πλοίου αρνήθηκαν να λύσουν κάβους για νέο δρομολόγιο αν δε γινόταν εκτενής επιθεώρηση στο πλοίο. Η άρνησή τους ανάγκασε την Επιθεώρηση να πάει στο πλοίο και ο έλεγχος συνεχιζόταν ως αργά.
ΣΕΛ.
14 -
15