Και οι... κακόμοιροι πλοιοκτήτες, ρε παιδιά, πώς «συντηρούνται»..;
Το επίθετό του είναι Βλάχος, αλλά δεν έχει καμία σχέση με το ανεξάρτητο και ατίθασο πνεύμα των γνωστών ορεσιβίων. Η δική του αποστολή είναι αρκετά πεζή και βαλτώδης. Είναι το στέλεχος του ΣΥΝ που επιλέχθηκε, όπως μας πληροφορεί η εφημερίδα «το ΠΑΡΟΝ», για να αντιμετωπίσει τον κομμουνιστή δήμαρχο Πετρούπολης, Γιώργο Γιώγο.
Μικρή λεπτομέρεια: Θα υποστηριχτεί και από το ΠΑΣΟΚ και από τη ΝΔ! Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, ακόμα κι όταν είναι ανίερος. `Η, μήπως, αυτό ακριβώς εννοούν διάφοροι, όταν σκίζουν τα ρούχα τους «για την ενότητα της αριστεράς», «πληθυντικής», «υπό τον Σιράκ», ή όπως αλλιώς την εννοούν; Μικρός που είναι ο κόσμος...
«Το 1959, όταν έφυγα από το χωριό μου, στη Θεσπρωτία, για να κάνω την τύχη μου στην Αθήνα, το λεωφορείο έκανε 11 περίπου ώρες για να φτάσει στην πρωτεύουσα. Σαράντα τρία χρόνια μετά έκανα την ίδια διαδρομή, σε 11 ώρες και μάλιστα με το δικό μου αυτοκίνητο». Η φωνή του αναγνώστη μας ακούγεται αγανακτισμένη. Λέει κι άλλα πολλά, για τους εκάστοτε κυβερνώντες και τις πολιτικές τους κι έχει απόλυτο δίκιο. Απ' όλ' αυτά, επιλέξαμε να σας μεταφέρουμε την προαναφερόμενη, αποκαλυπτική και εύγλωττη σύγκριση. Τα λέει όλα...
Ακόμη και ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας Λ. Παπαδήμος αναγκάστηκε να παραδεχτεί την κερδοσκοπία που έφερε η εισαγωγή του ευρώ. Βέβαια, πριν από λίγους μήνες, όταν το πρόβλημα έκαιγε τα εισοδήματα των εργαζόμενων και των συνταξιούχων, τόσο η κυβέρνηση όσο και η ηγεσία της Τράπεζας της Ελλάδας έκαναν την «πάπια». Ισχυρίζονταν ότι δεν υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα, ότι όλα βαίνουν καλώς και διάφορα άλλα ανάλογου περιεχομένου και ύφους, που, βέβαια, σε τίποτε δεν είχαν να κάνουν με την καθημερινή πραγματικότητα.
Οι εργαζόμενοι, πάντως, δεν έχουν καμία ανάγκη την καθυστερημένη διαπίστωση της Τράπεζας της Ελλάδας ότι «οι στρογγυλοποιήσεις των τιμών προς τα άνω ήταν τελικά μεγαλύτερες από ό,τι είχε διαφανεί αρχικά». Εχουν ιδίαν πείραν...
Στο Καστελόριζο βρέθηκε τις προάλλες ο κ. Σημίτης, προς «τόνωσιν» της «εθνικής υπερηφάνειας» και της «ανύψωσης του εθνικού φρονήματος». Αλήθεια, φαίνονται τα... Ιμια από το Καστελόριζο;
Γιατί η επιστροφή, μάλλον, πρέπει να συμπεριληφθεί τελικά στην Ολυμπιάδα του 2004 ως επίσημο αγώνισμα, που θα κάνει τους δρόμους μετ' εμποδίων να φαίνονται παιγνιδάκι.
Για το Ρίο, τι να συζητήσουμε; Πιο γρήγορα το τελευταίο τριήμερο μπορεί κανείς να διασχίσει τον Ατλαντικό και να φτάσει στο Ρίο ντε Τζανέιρο! Ξέσπασε κι ο αέρας χτες κι έδεσε το πράγμα.
Αλλα ακόμα κι αν περάσει κανείς από εκεί, μετά, έχει τη μέγιστη δοκιμασία του ΥΠΕΧΩΔΕ στην Εθνική. Από έργο σε έργο, από σαμαράκι σε σαμαράκι και με τις προειδοποιητικές πινακίδες καθεστώς ανά 5 χιλιόμετρα, πηγαίνεις (πάλι καλά που σκέφθηκαν να τις τοποθετήσουν κι αυτές).
Οσοι δε αποφάσισαν να έρθουν μέσω Ναυπάκτου - Ιτέας, γρήγορα κατάλαβαν ότι θα κάνουν Σαββατοκύριακο κάπου στην Αράχοβα...
Και ρωτάμε τώρα: Φταίει ο Αθηναίος, αν παρατείνει για ένα διήμερο τουλάχιστον τις διακοπές του, παίρνοντας άδεια από τη σημαία; Μάλλον όχι.
Αφού οι μόνοι που κατάφεραν να περάσουν το στενό του Ρίου - Αντιρρίου ήταν όσοι χρησιμοποίησαν τη γέφυρα της μακέτας του Λαλιώτη...
Α, ΜΑΛΙΣΤΑ. Για να ξεπεράσει το κίνημα την «τάση εσωστρέφειας», συναντιέται διαδοχικά με τα κυβερνητικά στελέχη ο Κώστας Σημίτης, όπως τουλάχιστον διοχετεύει το πρωθυπουργικό περιβάλλον.
Αραγε, οι συναντήσεις με στελέχη δεν είναι ...εσωστρεφής δραστηριότητα; Στο κάτω κάτω της γραφής, σε κλειστά δωμάτια γίνονται και κανείς δε γνωρίζει τι ειπώθηκε. Φαίνεται ότι ο πρωθυπουργός αποφάσισε να ακολουθήσει το σύστημα της ομοιοπαθητικής.ΠΑΛΙ αντιμετώπισαν αποφασιστικά τα προβλήματα των Ευρωπαίων οι οικονομικοί υπουργοί της Κοινότητας. Ανάμεσα σε άλλα, αποφάσισαν να επιβάλουν ΦΠΑ και στις συναλλαγές μέσω του Διαδικτύου.
Προφανώς, εκτιμούν ότι οι πολίτες συμπαθούν ιδιαιτέρως το εν λόγω φορολογικό μέτρο και θα αντιμετωπίσουν με χαρά την επέκτασή του.