Η αντιμετώπιση του Ασφαλιστικού - Συνταξιοδοτικού των εικαστικών καλλιτεχνών έχει την ίδια τύχη με την πολιτική εμπορευματοποίησης της Τέχνης και την υποβάθμιση του πολιτισμού στο σύνολό του.
ΣΕΛ. 3
Sportidea |
|
«Σπίτι μου νιώθω ότι γύρισα. Σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς σ' αυτή την παραζάλη, είπα πρέπει να γυρίσω σπίτι μου. Είναι δύσκολες οι ώρες. Πάντα ήμουν και θα είμαι αριστερή. Εξάλλου, η συνεργασία μου με το ΚΚΕ δεν είναι σημερινή». Από τη συνέντευξη της Βάσιας Τριφύλλη στο σημερινό «Ρ»
Η αντιμετώπιση του Ασφαλιστικού - Συνταξιοδοτικού των εικαστικών καλλιτεχνών έχει την ίδια τύχη με την πολιτική εμπορευματοποίησης της Τέχνης και την υποβάθμιση του πολιτισμού στο σύνολό του.
Ο Νίκος Ξυλούρης, ο καλλιτέχνης και αγωνιστής κυριολεκτικά, δέσποσε τη δεκαετία του '70, σηκώνοντας στις πλάτες του το προοδευτικό τραγούδι στα χρόνια της δικτατορίας και στις αρχές της μεταπολίτευσης, ενώ σφράγισε με τη φωνή του το ελληνικό τραγούδι του 20ού αιώνα