Συζήτηση με τον Χρήστο Τσιαμούλη και την Λιζέττα Καλημέρη, με αφορμή το δίσκο τους «Αφύλαχτη Σκοπιά», δυο δημιουργούς που επιμένουν να βλέπουν το τραγούδι ως τέχνη για τον άνθρωπο και όχι ως εμπόρευμα για κατανάλωση...
ΣΕΛ. 3
Οταν ο Φρίντριχ Ενγκελς πάνω στον τάφο του Καρλ Μαρξ, στις 18 του Μάρτη 1883, έλεγε, «To όνομά του και το έργο του θα ζήσουν στους αιώνες!», δεν έλεγε λόγια προφητικά. Εκανε μια αντικειμενική εκτίμηση για τον άνθρωπο που θεμελίωσε το νομοτελειακό και αναπόφευκτο της ιστορικής εξέλιξης έως τον κομμουνισμό, την αταξική κοινωνία
Συζήτηση με τον Χρήστο Τσιαμούλη και την Λιζέττα Καλημέρη, με αφορμή το δίσκο τους «Αφύλαχτη Σκοπιά», δυο δημιουργούς που επιμένουν να βλέπουν το τραγούδι ως τέχνη για τον άνθρωπο και όχι ως εμπόρευμα για κατανάλωση...
Τα «πλοκάμια» του πολυεθνικού κεφαλαίου στον οπτικοακουστικό τομέα σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν αρχίσει να «χώνουν» πιο βαθιά τα «νύχια» τους στη Ρωσία, προκειμένου να κερδοσκοπήσουν από την κινηματογραφική κληρονομιά που της άφησε η σοβιετική εποχή
«Η Ηρώ τους κοίταξε με εκείνα τα όμορφα μεγάλα της μάτια, δάκρυσε και, για να τους δείξει ότι τους γνώρισε, σήκωσε το αριστερό της χέρι, το έσφιξε σε γροθιά με όση δύναμη της είχε απομείνει, και το κούνησε για αρκετή ώρα». Από το διήγημα του Παύλου Καράγιωργα