***
Τώρα θα ασχοληθούν και με τα κινητά των μαθητών! Κυβέρνηση και ΜΜΕ!...
***
Δηλαδή, πρώτο θέμα το χτύπημα των καταλήψεων!...
***
Και οι εισαγγελείς! Πού το θυμήθηκαν; Τι νέα μέτρα τρομοκρατίας καταστρώνονται από κυβέρνηση και άλλες δυνάμεις;
***
Σιγά, που δε θα έμπαινε στην υπόθεση της 16χρονης και ο αρχιεπίσκοπος! Το περιμέναμε μέρες πριν αναμειχθεί...
***
Οχι τίποτα άλλο, μα πρέπει να λειαίνεται κάπου κάπου και το προφίλ! Μετά τις αντιδράσεις των μαθητών εναντίον του, κάτι έπρεπε να κάνει...
***
Ιερά Σύνοδο: Εχουν καμία σχέση με την επιστήμη τα θεολογικά δόγματα; Οχι μόνο δεν έχουν, αλλά μάχονται την επιστήμη!
***
Στεφανίδου: Εσύ, πώς και δεν έκανες κάποια (επιτυχημένη) εκπομπή για την κοπέλα από την Εύβοια; Διαθέτεις όλα τα σχετικά προσόντα!...
***
ΑΝΤ-1: Να χαίρεστε και τα στελέχη σας των εκπομπών και το κανάλι σας!...
***
Η Νόβα-Μπανκ πιστεύει σε αξίες! Αν δεν το πιστεύετε, ρωτήστε τον εκπρόσωπό της, που το είπε!...
***
Τι αξίες; Χρηματικού τύπου...
***
Τώρα η Δρούζα (ΝΕΤ) ασχολείται και με το τρίγωνο των Βερμούδων!...
***
Ενώ ο Χαρδαβέλας συνεχίζει να ψάχνει για εξωγήινους!...
***
Ακου συνυπεύθυνοι!...
***
Στους γονείς και κηδεμόνες απευθύνεται η επιστολή μιας μαθήτριας του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών και η στήλη της παραχωρεί φιλόξενα το χώρο της:
Ισως να αποτελώ μειοψηφία, όταν λέω ότι κάνω κατάληψη γιατί δε θέλω να μοιάσω σε όλους εσάς, που πρώτα βάζετε τον εαυτό σας και αγωνίζεστε μόνον όταν έχετε σίγουρο προσωπικό όφελος. Σε όλους εσάς που δώσατε στα χρήματα τόση μεγάλη δύναμη, έτσι ώστε να κυβερνιέστε από αυτά και να νομίζετε πως με αυτά θα λύσετε κάθε σας πρόβλημα. Ναι, σίγουρα, μπορείτε αν έχετε χρήματα να λύσετε το δικό σας πρόβλημα, όμως όχι και τα προβλήματα των επόμενων από εσάς, που θα έπρεπε να υπολογίζετε ότι είναι και δικά σας (...)
Ισως να αποτελώ μειοψηφία, όταν λέω πως κάνω κατάληψη γιατί δεν ξέρω (και κανένας ποτέ δε με δίδαξε) με ποιον άλλο τρόπο να διεκδικήσω αυτά που μου ανήκουν, αυτά που δικαιούμαι, αυτά που εσείς θα έπρεπε να έχετε εξασφαλίσει για μένα. Για μένα η κατάληψη είναι περισσότερο ένα μέτρο διαμαρτυρίας και εναντίωσης (...), ένας τρόπος για να στείλω μια πρόσκληση στους γονείς, στους πολιτικούς, στους καθηγητές να συνεχίσουν τον αγώνα που εμείς αρχίσαμε για να μπορέσει να βελτιωθεί η απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην Παιδεία (...).