ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 6 Ιούλη 1997
Σελ. /50
ΚΕΝΗ
ΓΚΑΖΙΕΣ

Την έκτη φετινή του νίκη κατέκτησε ο Μικ Ντούχαν στο Ασεν. Ο Αυστραλός διέλυσε το συναγωνισμό, νίκησε και τη βροχή, κέρδισε και τις καρδιές των Ολλανδών, αφού υπενθύμισε ότι έλειπε ο μεγάλος αντίπαλός του, ο Αλεξ Κριβιγιέ. Ακολούθησαν οι Κάρλος Τσέκα και Ντοριάνο Ρομπόνι, που ανέβασε για πρώτη φορά τη δικύλινδρη Απρίλια στο βάθρο. Στα 250 κ.εκ. ο Μπιάτζι "έφαγε" ποινή 10 δευτερολέπτων και έμεινε εκτός μάχης. Τελικά κέρδισε ο Χαράντα μετά από σκληρή με τον Βάλντμαν που ακολούθησε, ενώ τρίτος ήταν ο Καπιρόσι. Χαμός στα 125 κ.εκ., αφού έξι αναβάτες πάλεψαν για τη νίκη με τελικό θριαμβευτή τον Βαλεντίνο Ρόσι, που απέκτησε και διαφορά στη βαθμολογία. Επόμενος αγώνας σήμερα στην Ιμολα.

***

Ο ιστορικός Αυτοκινητιστικός Ομιλος Πατρών διοργάνωσε το ράλι "Αχαιός" που φέτος έκλεισε τα 22 του χρόνια. Οι ογδόντα πέντε οδηγοί έπρεπε να αντιμετωπίσουν εννέα ειδικές διαδρομές, οκτώ εκ των οποίων ήταν νέες σε σχέση με πέρσι, όπως και η διαδρομή που ήταν αυξημένη κατά 50 χλμ. Νικητής ο Λεωνίδας Κύρκος με το Ford Escort WRC, με δεύτερο τον Καϊτατζή που κέρδισε και τρεις ειδικές. Στην Α7 πρώτος ο Πεταλίδης με Renault Clio, στην Α6 ο Κόρακας με Honda Civic VTI, στην Α5 ο Περάκης με Swift. Στη Ν/4 νίκησε ο Θεργιάκης με Escort Cosworth, στη Ν/3 ο Αλιφέρης με Clio, στη Ν/2 ο Αυγερόπουλος με 106 Rallye και στη Ν/1 ο Καντζούρης με 205 Rallye. Στην Ε/9 ο Τρακάκης πρώτευσε με Citroen AX Sport, ενώ νικητής στο Cinquecento Trofeo, ήταν ο Δραγώνας.

***

Ατυχος ήταν ο Συνιώρης στη Μόντζα. Συμμετέχοντας στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα της κατηγορίας Surersport 600, είχε μια έξοδο και δεν κατάφερε να τερματίσει. Πάντως έκανε εντύπωση η εμφάνισή του στα δοκιμαστικά αφού ήταν τέταρτος, πετυχαίνοντας τον καλύτερο χρόνο από όλους τους συμμετέχοντες με ΥΑΜΑHΑ.

Τριάντα εννέα εντυπωσιακά παλαιά αυτοκίνητα από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Ρόδο, την Κρήτη, την Κύπρο, αλλά και την Ιταλία και την Αγγλία, συμμετείχαν στο Ράλι Κρήτης "Goodyear" ιστορικών αυτοκινήτων. Τα αυτοκίνητα ξεκίνησαν από το Ηράκλειο, όπου πολλοί φίλοι των κλασικών αυτοκινήτων συγκεντρώθηκαν για να τα θαυμάσουν και αφού ταξίδεψαν μέχρι το Ρέθυμνο, επέστρεψαν γιατί την επομένη η κατεύθυνση ήταν προς Αγιο Νικόλαο. Την Κυριακή το βράδυ στο Ηράκλειο η Alfa Romeo Spider των Αποστολίδη - Κυριαζή, ανέβηκε πρώτη στη ράμπα του τερματισμού. Στην κατηγορία sporting η Porshe 911 Carera του Ναυτίλου ήταν η ταχύτερη και χωρίς ούτε ένα βαθμό ποινής, ενώ το παλαιότερο αυτοκίνητο, ένα προπολεμικό Ford A, του ζεύγους Κοσμίδη, έδινε άλλο χρώμα στον αγώνα. Τις εντυπώσεις, πάντως, κέρδισε η ιταλική συμμετοχή της ασημί Jaguar E Type Coupe και η ελληνική κόκκινη Jaguar E Type V12.

Θρίαμβος της Φεράρι και του Σουμάχερ στο Μάνι Κουρ

Πραγματικός θρίαμβος για τη Φεράρι ήταν ο 8ος φετινός αγώνας του παγκόσμιου πρωταθλήματος της φόρμουλα 1. Η ομάδα του Μαρανέλο είδε τους Σουμάχερ και Ιρβάιν να κατακτούν πρώτη και τρίτη θέση, δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο ότι οι κακές εποχές πέρασαν.

Στην πίστα του Μάνι Κουρ ο αγώνας ξεκίνησε με καλό καιρό και ο Μίκαελ Σουμάχερ φουριόζος έφυγε εμπρός, ακολουθούμενος από τον Φρέντσεν και τον μικρό αδελφό του Ραλφ. Ο Ιρβάιν πέρασε στα "φρένα" τον Βιλνέβ και όλα εξελίχθηκαν φυσιολογικά μέχρι τον 54ο γύρο που ξέσπασε βροχή. Τότε δόθηκε η μάχη των ελαστικών. Ο Μίκαελ Σουμάχερ οδηγώντας εκπληκτικά κράτησε την πρώτη θέση, ο Φρέντσεν πρόσφερε τους βαθμούς της δεύτερης θέσης στη Γουίλιαμς - Ρενό, ενώ ο Ιρβάιν ολοκλήρωσε το θρίαμβο της Φεράρι με την τρίτη του θέση. Ο Βιλνέβ σε μια τελευταία προσπάθεια έκανε "τετ α κε", αλλά κράτησε τελικά την τέταρτη θέση.

Επόμενος αγώνας την άλλη Κυριακή στο Σίλβερστοουν της Αγγλίας.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ