ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 1 Μάρτη 1998
Σελ. /48
ΚΕΝΗ
ΓΚΑΖΙΕΣ

ΕΞΗΝΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ άλλων εποχών - το παλαιότερο είναι 79 ετών -συμμετέχουν στο 5ο Διονυσιακό Ράλι ΦΙΛΠΑ. Σήμερα το πρωί το κονβόι με τις αντίκες ξεκινά από το Λουτράκι και στις 14.30. Θα καταλήξει στην πλατεία Ελ. Βενιζέλου στο Παλαιό Ψυχικό. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την Τρίτη και η απονομή θα γίνει την Παρασκευή 27 Φλεβάρη στο Πολιτιστικό Κέντρο του Ψυχικού, σε μια εκδήλωση που εντάσσεται στις αποκριάτικες εκδηλώσεις του δήμου.

ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ της Δροσοπηγής στα Κιούρκα πραγματοποιήθηκε η πρώτη φάση των προκριματικών για το "Camel Trophy Tierra del Fuego '98". Οι εξήντα πρώτοι συμμετέχοντες διαγωνίστηκαν σε: οδήγηση 4Χ4, προσανατολισμό, ποδηλασία, βουνού, αγγλικά, στρατηγική ομάδας και ομαδική συνέντευξη. Η συνέχεια της πρώτης φάσης ολοκληρώνεται στις 20,21,22 του μήνα και στις 24 Φλεβάρη ανακοινώνονται τα αποτελέσματα, ώστε να τελειώσει η αγωνία των 450 συμμετεχόντων. Οι 60 καλύτεροι θα ταξιδέψουν στην Ευρυτανία για τα ημιτελικά που θα διεξαχθούν στις 13,14,15 Μάρτη. Παράλληλα συνεχίζεται και ο διαγωνισμός ερασιτεχνών φωτογράφων με θέμα "δράση και συναίσθημα". Ο πιο ταλαντούχος θα συνοδεύσει την ελληνική τετράδα στους διεθνείς τελικούς της Σουηδίας τον Απρίλη.

ΕΝΑ ΝΕΟ ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ λιπαντικό πολλαπλής ρευστότητας παρουσίασε η SEAT. Το νέας γενιάς λιπαντικό, ιξώδους 10W - 40W (που προβλέπεται ότι θα αντικαταστήσει το καθιερωμένο 20-50W), είναι κατάλληλο για κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, καταλυτικούς, turbo, πολυβάλβιδους και καλύπτει τις αυστηρότερες σύγχρονες προδιαγραφές. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία προσφέρει καθαρότερο κινητήρα, οικονομία καυσίμων, λιγότερους ρύπους, μεγαλύτερη μακροζωία κινητήρα, ενώ διατηρεί τις λιπαντικές του ιδιότητες σε όλο το εύρος θερμοκρασιών λειτουργίας.

ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του συρματόσχοινου του χειρόφρενου, στα Vectra, παραγωγής από 9/1995 έως 7/1997, καλεί η Opel τους ιδιοκτήτες τους. Η εταιρία θα προσχωρήσει στην αντικατάσταση, αφού το έκρινε σκόπιμο μετά από αναφορές πελατών και συνεχείς δοκιμές ανθεκτικότητας, που κατέδειξαν ότι κάτω από ορισμένες συνθήκες μπορεί να υπάρξει πρόωρη φθορά. Η αντικατάσταση θα επιβαρύνει, φυσικά, αποκλειστικά την εταιρία.

ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ελαστικών για επιβατικά και ελαφρά φορτηγά της Debica εισάγονται στη χώρα μας. Πρόκειται για οικονομικά συμφέρουσες προτάσεις που συνοδεύονται από τη διεθνή πιστοποίηση ποιότητας ISO 9001. Πρόκειται για τα Presto (υψηλών επιδόσεων με δείκτη ταχύτητας H), FRI 60 (όλων των εποχών με δείκτη ταχύτητας T, S, Q), TERSUS (κανονικής οδήγησης με δείκτη ταχύτητας Τ) και Quarter για ελαφρά φορτηγά (14 και 16 ιντσών).

Πρόγραμμα προστασίας περιβάλλοντος

Γλιστρά προς τα πίσω...

Σε αναβολή φαίνεται να οδηγείται η εφαρμογή του προγράμματος Auto - Oil, το οποίο στοχεύει στο να περιοριστούν οι ρύποι που παράγονται από τα αυτοκίνητα, μέσω θέσπισης αυστηρότερων προδιαγραφών σε καύσιμα και κινητήρες.

Οι χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου πιέζονται ιδιαίτερα και δε φαίνεται να μπορούν να αντεπεξέλθουν στα νέα όρια για το 2000. Ιδιαίτερα αισιόδοξη θεωρούν τη στόχευση της Ευρωπαϊκής Ενωσης, να περιορίσει την εκπομπή άνθρακα σε 120 χιλιοστόγραμμα ανά χιλιόμετρο μέχρι το 2005, και οι αυτοκινητοβιομήχανοι.

Από την άλλη πλευρά οι περιβαλλοντικές και οικολογικές οργανώσεις πιέζουν για την άμεση λήψη μέτρων για τη βελτίωση της ατμόσφαιρας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από την πλευρά της εκφράζει την αποφασιστικότητά της, ζητώντας προτάσεις από τους αυτοκινητοβιομήχανους με χρονικό όριο την 23η Μάρτη, δηλώνοντας ότι θα καταθέσει νόμο που θα θεσπίζει νέα υποχρεωτικά όρια, στα οποία θα πρέπει να εναρμονιστούν και οι βιομηχανίες αυτοκινήτου.

Fiat Palio για όλη την οικογένεια

Ενα αυτοκίνητο για όλη την οικογένεια... Κάπως έτσι πρέπει να σκέφθηκαν στη Φίατ όταν δημιουργούσαν το Palio Weekend. Το νέο στέισον που λανσαρίστηκε και στην ελληνική αγορά είναι άνετο για όλους, και όχι μόνο για τους εργένηδες, κατάλληλο για ταξίδια και μάλιστα με όλη την οικοσκευή, αφού το πορτ παγκάζ έχει χωρητικότητα αν αναδιπλωθεί το πίσω κάθισμα 1.540 λίτρων. Το "μακρύ" Palio διατίθεται σε δύο εκδόσεις 1.200 κ. εκ., ενώ για όσους θέλουν τα χαίρονται τα Σαββατοκύριακά τους και εκτός των τειχών υπάρχει και η έκδοση των 1.600 κ. εκ.

Η ΦΙΑΤ υπόσχεται για το στέισον βάγκον ότι θα σας προστατέψει τις κακές στιγμές αφού ανταποκρίνεται στα σύγχρονα στάνταρ ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται υδραυλικό τιμόνι, immobilizer, ηλεκτρικά παράθυρα και κεντρικό κλείδωμα, αερόσακος οδηγού και πίσω προσκέφαλα. Οι τιμές για την έκδοση με τα 75 άλογα ξεκινούν από 4.095.000 δρχ. και για τη 16βάλβιδη των 100 ίππων από 4.995.000 δρχ.

ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ και προώθηση του Ελληνικού Πρωταθλήματος FORMULA ανέλαβε η

ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ και προώθηση του Ελληνικού Πρωταθλήματος FORMULA ανέλαβε η διαφημιστική εταιρεία "DEMA" μετά από συμφωνία που υπεγράφη με την ΕΛΠΑ.

Οι τηλεοπτικές μεταδόσεις του ελληνικού πρωταθλήματος θα γίνονται από το "SUPERSPORT", θα είναι ζωντανές και θα καταβληθεί προσπάθεια η κάλυψη να είναι αντίστοιχη με τις μεταδόσεις των ειδικών ευρωπαϊκών καναλιών. Το πρωτάθλημα θα διεξαχθεί στις πίστες Μεγάρων, Σερρών, Τρίπολης, Ρόδου και θα αποτελείται από 8 αγώνες.

Για πρωτιά πάει η Nissan στο Le Mans

Η πρωτιά είναι ο στόχος για την Nissan, που για δεύτερη συνεχομένη χρονιά θα συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Ο αντιπρόεδρος της Nissan Europe δήλωσε ανοιχτά το στόχο της εταιρίας και πρόσθεσε ότι τον θεωρεί ρεαλιστικό, αφού έχει γίνει προετοιμασία έναν ολόκληρο χρόνο.

Το R390 GT1 δοκιμάστηκε σε συνεργασία με TWR και τόσο η αντοχή του όσο και τα λάστιχά του έχουν εξελιχθεί επαρκώς.

Ετσι στην εκκίνηση του σκληρότερου αγώνα θα βρεθούν τρία R390 GT1, τα οποία θα επανδρωθούν από εννέα οδηγούς πρώτης κλάσης. Πρώτος στη λίστα ο βετεράνος της Φόρμουλα 1 Ζαν Λαμέρς, που συμμετείχε και στην προετοιμασία όπως και ο Τζον Νίλσεν. Με προϊστορία στη Φόρμουλα 1 και οι Τζιάνι Μορμπιντέλι, Ερικ Κομάς και Αγκούρι Σουζούκι. Την ιαπωνική συμμετοχή εκτός του Σουζούκι συμπληρώνουν οι Καζαχόσι Χοσίνο και Τακούγια Κουροσάβα. Την ομάδα πλαισιώνουν τέλος και οι Φρανκ Λαγκορσέ (πολ - ποσίσιον 1994) και Αντρέα Μοντερμίνι.

Το Ενιαίο τρέχει με... 106

Το Peugeot 106 Rallye είναι η επιλογή του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (ΣΟΑΑ) για το Ενιαίο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 1998. Το γρήγορο 106 επιλέχτηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, και θα ριχθεί στον "πόλεμο" του πρωταθλήματος, που περιλαμβάνει επτά "μάχες" σε τρεις διαφορετικές πίστες. Η "Λάιον Ελλάς" αποφάσισε να δώσει κίνητρα ενίσχυσης του θεσμού και προσφέρει το Rallye 106 στην ειδική τιμή των 3.580.000 δρχ. (συμπεριλαμβάνονται τα τέλη κυκλοφορίας του 1998). Η προσφορά που αφορά όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο Ενιαίο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ισχύει έως τη διεξαγωγή του 2ου αγώνα. Η αγορά μπορεί να γίνει μέσω του χρηματοδοτικού προγράμματος Peugeot Credit, ενώ για τα ανταλλακτικά που θα αγοράζουν οι αγωνιζόμενοι θα ισχύει έκπτωση 35%.

Η "Λάιον" εκτός του μηχανικού τιμ και του φορτηγού με ανταλλακτικά με τα οποία θα υποστηρίξει τους αγωνιζόμενους σε κάθε αγώνα, θα επιβραβεύσει τους ταχύτερους με 20.000.000 δρχ. που θα κατανεμηθούν ισόποσα στους 7 αγώνες του Πρωταθλήματος.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ