ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τρίτη 10 Μάρτη 1998
Σελ. /36
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΘΗΝΑΣ
Σόου απ' τους συνυπεύθυνους για τα παρκόμετρα
  • Αβραμόπουλος, Δαμανάκη και Αγγελάκης "αντάλλαξαν τα πυρά τους" χτες σε έκτακτη συνεδρίαση, συμφωνώντας όμως ότι πρέπει να διατηρηθεί το σύστημα της στάθμευσης επί πληρωμή
  • Ο Λεων. Αυδής κατήγγειλε τη διαδικασία και αρνήθηκε να παραστεί σε μια συνεδρίαση που είχε στόχο "να υποβαθμίσει τη συζήτηση και να αφήσει στο απυρόβλητο τα ουσιαστικά θέματα της στάθμευσης επί πληρωμή και της εκχώρησης δημοτικών αρμοδιοτήτων"

Χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα, όπως ακριβώς αναμενόταν, και με αλληλοκατηγορίες για το θεαθήναι εξελίχθηκε η χτεσινή έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας για το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης, διαδικασία την οποία κατήγγειλε, αρνούμενος να προσέλθει, ο επικεφαλής της "Αγωνιστικής Συνεργασίας για την Αθήνα" Λεων. Αυδής.

Η πεντάωρη διαδικασία επιβεβαίωσε τελικά την καταγγελία του, την οποία διατύπωσε με επιστολή του στο Δημοτικό Συμβούλιο, ότι η όλη μεθόδευση της έκτακτης συνεδρίασης, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή και χωρίς να έχουν οι σύμβουλοι στη διάθεσή τους την - αδημοσίευτη ακόμα - απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, δεν είχε στόχο παρά "να υποβαθμίσει τη συζήτηση και να αφήσει στο απυρόβλητο τα ουσιαστικά θέματα της στάθμευσης επί πληρωμή και της εκχώρησης δημοτικών αρμοδιοτήτων".

Από την πρώτη στιγμή της συνεδρίασης φάνηκε το γελοίον του πράγματος, όταν και οι τρεις άλλες παρατάξεις, τόσο η πλειοψηφούσα του Δ. Αβραμόπουλου,όσο και αυτές της Μ. Δαμανάκη και του Γ. Αγγελάκη,έλεγαν, για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, ότι θα προτιμούσαν να αναβληθεί η συνεδρίαση, αλλά τελικά καταψήφισαν τη σχετική πρόταση Αυδή, το πιθανότερο για να μη δυσαρεστήσουν για δεύτερη φορά (σ.σ. η συζήτηση του θέματος αναβλήθηκε και κατά την τακτική συνεδρίαση της περασμένης εβδομάδας) τις... τηλεοπτικές κάμερες, που περίμεναν έτοιμες να καταγράψουν τον προεκλογικής χροιάς καυγά, λεπτό προς λεπτό.

Παρά τις όποιες αποχρώσεις, οι επικεφαλής των τριών παρατάξεων δε συζήτησαν καν, θεωρώντας τη δεδομένη, την επί πληρωμή εφαρμογή του συστήματος, ενώ η παράταξη του Δ. Αβραμόπουλου τάχθηκε αναφανδόν υπέρ των ιδιωτών, οι οποίοι αποτελούν, όπως περίπου υποστήριξε ο αντιδήμαρχος Η. Σκαλαίος,την... ελπίδα για την ανάπτυξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης! Μόλις την Παρασκευή, να υπενθυμίσουμε, ανάλογο εγκώμιο προς τους ιδιώτες, που μπορούν να πάνε μπροστά την ΤΑ, είχε πλέξει από το βήμα της Βουλής, ο υφυπουργός Εσωτερικών Λ. Παπαδήμας.Οι δημοτικές παρατάξεις του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΝ υποστήριξαν ότι στην περίπτωση του Δήμου της Αθήνας, λόγω μεγέθους και οργάνωσης, ο ιδιώτης είναι περιττός, καθώς ο Δήμος είχε την υποδομή και το προσωπικό για να εφαρμόσει το σύστημα - επί πληρωμή πάντα - με τις δικές του δυνάμεις.

Σ' αυτό το πλαίσιο η δημοτική αρχή δεν έδωσε καμία απάντηση για το πού θα βρει και με ποιο τρόπο θα επιστρέψει τα αχρεωστήτως καταβληθέντα πρόστιμα και πολύ περισσότερο τα εισιτήρια που πλήρωσαν στα παρκόμετρα όσοι εμπιστεύτηκαν τις επιλογές του Δήμου Αθηναίων. Αντίθετα, μετά τις δύο πρώτες ώρες ο Δ. Αβραμόπουλος εγκατέλειψε τη συνεδρίαση, αφήνοντας τον... αντ' αυτού Ν. Γιατράκο να επαναλάβει τη βούληση του Δήμου να επιστρέψει τα πρόστιμα, αφού προηγουμένως υπάρξει η σχετική νομοθετική ρύθμιση.

Ωστόσο δεν απαντήθηκε ούτε με ποιο τρόπο θα επιστραφούν τα ποσά, αφού δε φαίνεται να υπάρχουν ούτε δραχμή βεβαιωμένα έσοδα στην ταμειακή υπηρεσία του Δήμου από τη στάθμευση, ούτε και σχετικός κωδικός, πλην αυτού των αχρεωστήτως καταβληθέντων, που αφορά όμως επιστροφές άσχετων με την υπόθεση ποσών. Καμία απάντηση δεν υπήρξε και για τις διαπραγματεύσεις της δημοτικής αρχής με την παρκοεταιρία.

Η αποχώρηση του δημάρχου προκάλεσε, λίγο πριν την επίσημη λήξη της συνεδρίασης, αφού είχαν ολοκληρώσει και τις τριτολογίες τους, και τη... θεαματική αποχώρηση των παρατάξεων της Μ. Δαμανάκη και του Γ. Αγγελάκη.

Αυτό που δεν έλειψε πάντως και από τις δύο πλευρές ήταν η επίκληση του... εισαγγελέα. Ο Γ. Αγγελάκης ανέφερε ότι ο δήμαρχος τελούσε με δόλο κατά τη σύναψη της σύμβασης, σημειώνοντας ότι αναμένεται "η στοιχειοθέτηση και του αδικήματος της απιστίας". Ο Δ. Αβραμόπουλος παρατήρησε ότι δε θα ασχοληθεί με υβριστές, "υπάρχουν άλλοι αρμόδιοι γι' αυτό, οι οποίοι μάλιστα κινούνται αυτεπαγγέλτως".

Η... πίστη στις εισαγγελικές αρχές ωστόσο "πήγε περίπατο", όταν ο Η. Σκαλαίος σημείωσε ότι ανοίγει επικίνδυνος δρόμος, με την απόφαση του ΣτΕ, αφού διώκονται επιλογές της ΤΑ και αναχαιτίζονται προσπάθειες - πραγματικές τομές...!

ΑΛΙΜΟΣ
Ο Χρήστος Δουρίδας υποψήφιος δήμαρχος

Ο Χρήστος Δουρίδας θα είναι ο υποψήφιος δήμαρχος που θα στηρίξει η Αγωνιστική Δημοκρατική Ενότητα Αλίμου στις ερχόμενες εκλογές. Την απόφαση αυτή πήρε η ολομέλεια της παράταξης στη διάρκεια της γενικής της συνέλευσης, που έγινε προχτές Κυριακή. Το ήθος, η εντιμότητα και η αγωνιστικότητά του, μας κάνει να βασιστούμε στο πρόσωπό του, τόνισε στη διάρκεια της ανακήρυξης το μέλος της γραμματείας της παράταξης Μιχ. Διχαλάκης.Ο Χρ. Δουρίδας, από το 1983 που εντάχθηκε στην ΚΝΕ, φοιτητής ακόμη της Ανωτάτης Εμπορικής Σχολής, βρίσκεται στην πρωτοπορία του αγωνιστικού κινήματος. Παράλληλα, η παράταξή μας, επισήμανε, έχει πλούσια θετική πορεία στα γεγονότα του Αλίμου και έχει διεκδικήσει την επίλυσή τους αγωνιστικά, μέσα και έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο. Ολοι μαζί σήμερα πρέπει να αναπτύξουμε πάλι τις προσπάθειές μας, μαζί με το λαό και να αντισταθούμε στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης.

Από την πλευρά του ο Χρ. Δουρίδας αφού δεσμεύτηκε ότι θα συνεχίσει να μάχεται για την επίλυση των προβλημάτων του λαού του Αλίμου, τόνισε "ότι ο αγώνας και οι δυναμικές διεκδικήσεις από την κυβέρνηση, είναι οι βασικές προϋποθέσεις για να αλλάξει η τύχη της πόλης. Τα μέλη της παράταξής μας ήταν πάντα στην πρωτοπορία των λαϊκών αγώνων που αναπτύχθηκαν τα προηγούμενα χρόνια και αυτό αποτελεί συνεχή δέσμευση από μας απέναντι στο λαό ότι θα παλέψουμε για τα προβλήματά του μέσα και έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο".

Παράλληλα, στη διάρκεια της γενικής συνέλευσης παρουσιάστηκε και το σχέδιο της προγραμματικής διακήρυξης της παράταξης, μέσα από το οποίο, μεταξύ άλλων, η Αγωνιστική Δημοκρατική Ενότητα δεσμεύεται να παλέψει, ώστε να παραμείνουν προς όφελος των κατοίκων οι χώροι της περιοχής που σήμερα έχουν μπει στο στόχαστρο μεγάλων εταιριών ή επενδυτών. Συγκεκριμένα για το αεροδρόμιο του Ελληνικού, η παράταξη είναι αντίθετη σε κάθε προσπάθεια οικοπεδοποίησης του χώρου και προτείνει τη δημιουργία ενός μητροπολιτικού πάρκου αναψυχής για τους κατοίκους της περιοχής και των γύρω δήμων.

Για την παραλία του Αλίμου, αφού υπενθυμίζει ότι η σύμβαση παραχώρησης του κέντρου Ζέφυρος από τη σημερινή δημοτική αρχή ήταν τόσο διάτρητη, που το κέντρο τελικά κατεδαφίστηκε από το ΥΠΕΧΩΔΕ, τονίζει ότι στην πρώτη γραμμή της πάλης των κατοίκων θα πρέπει να είναι η ανάγκη συνολικότερης ρύθμισης της παραλίας σε στενή συνεργασία με τους γύρω δήμους, με διαφανείς διαδικασίες και απόδοσής της τελικά στους δημότες, σαν ένας ελεύθερος χώρος ψυχαγωγίας και διεξόδου.

Αναφορικά με το χώρο του κτήματος Τραχώνων, η πρόταση της παράταξης είναι αυτό να επανέλθει στους φυσικούς του ιδιοκτήτες που είναι ο ίδιος ο λαός της περιοχής, για να χρησιμοποιηθεί σαν αρχαιολογικό και ψυχαγωγικό πάρκο.

Τέλος, η Αγωνιστική Δημοκρατική Ενότητα Αλίμου καλεί όλους τους δημότες της περιοχής να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να αγωνιστούν για την αποτροπή της κυβερνητικής πολιτικής που ασκείται τόσο σε βάρος των εργαζομένων όσο και σε βάρος του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της μετατροπής του σε φοροεισπρακτικού μηχανισμού.

ΚΕΡΚΥΡΑ
Στο βωμό του κέρδους το παλιό λιμάνι

Την απόφαση του Λιμενικού Ταμείου για κατασκευή μαρίνας και των σχετικών καταστημάτων από ιδιώτη, καταγγέλλουν η ΝΑΣ Κέρκυρας και η Αγωνιστική Δημοτική Κίνηση της πόλης

Σε ιδιώτη ξεπουλάει ένα από τα καλύτερα παραδοσιακά και παραθαλάσσια κομμάτια της Κέρκυρας o πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου της πόλης και απαγορεύει ουσιαστικά την ελεύθερη πρόσβαση στο χώρο στου ίδιους τους κατοίκους.Το σχέδιο αυτό καταγγέλλουν, με κοινή ανακοίνωσή τους, η Νομαρχιακή Αγωνιστική Συνεργασία Κέρκυρας και η Αγωνιστική Δημοτική Κίνηση της πόλης, στην οποία συγκεκριμένα αναφέρεται:

Με επανειλημμένες δηλώσεις του στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου (και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ) γνωστοποίησε την απόφαση του Λιμενικού Ταμείου να προχωρήσει στην κατασκευή μαρίνας τουριστικών σκαφών στο παλιό λιμάνι, με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης. Δηλαδή, θα το κατασκευάσει μεγάλη ιδιωτική εταιρία, η οποία θα έχει την εκμετάλλευσή της για δεκάδες χρόνια. Μάλιστα, το σχέδιο του ΠΑΣΟΚ - γιατί περί αυτού πρόκειται - προβλέπει και κατασκευή καταστημάτων στο χώρο του σημερινού πάρκινγκ του δήμου, που θα αφορούν όλο το φάσμα εξυπηρέτησης των τουριστικών σκαφών.

Πρόκειται για ένα σχέδιο, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, που, αν υλοποιηθεί, θα αλλάξει ριζικά προς το χειρότερο την οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ζωή της παλιάς πόλης, γιατί:

  • Θα ξεπουληθεί σε ιδιώτη ένα από τα καλύτερα παραδοσιακά παραθαλάσσια κομμάτια της πόλης και δε θα υπάρχει καμιά πρόσβαση για τους Κερκυραίους.
  • Θα αλλοιωθεί ριζικά το περιβάλλον.
  • Θα καταστραφούν οικονομικά και θα οδηγηθούν στο κλείσιμο εκατοντάδες μικρές οικογενειακές, ατομικές επιχειρήσεις που σήμερα υπάρχουν στην περιοχή της σπηλιάς και του παλιού λιμανιού. Ο αθέμιτος ανταγωνισμός της πολυεθνικής θα εξαφανίσει εστιατόρια, καταστήματα ειδών λαϊκής τέχνης, εμπορικά, ναυτιλιακά, τουριστικά καταστήματα και άλλα, με τεράστιες αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομική ζωή της πόλης.
  • Θα διώξει τα εκατοντάδες μικρά και μεγάλα σκάφη, με την επιβολή υπέρογκων τελών ελλιμενισμού. Σ' αυτή τη μαύρη προοπτική φαίνεται να συμφωνούν - μέσα από τη σιωπή τους - ο νομάρχης και ο δήμαρχος του ΠΑΣΟΚ, ενώ σύμφωνοι είναι οι σύμμαχοί τους σε ΝΔ και ΣΥΝ που και αυτοί "ποιούν την νήσσαν".

Η Νομαρχιακή Αγωνιστική Συνεργασία Κέρκυρας και η Αγωνιστική Δημοτική Κίνηση της πόλης της Κέρκυρας, εκφράζοντας την κατηγορηματική τους αντίθεση σ' αυτό το σχέδιο καταστροφής της πόλης, καλούν όλους τους κατοίκους, τους επαγγελματίες της περιοχής, αλλά και της πόλης, να αντιταχθούν ενωτικά και αγωνιστικά στην προοπτική της οικονομικής καταστροφής, της ανεργίας και της υποβάθμισης που χαράζουν οι τοπικοί παράγοντες του ΠΑΣΟΚ και να ματαιώσουν τη διεστραμμένη σύλληψη αυτών που καλούν το λαό σε άγρια λιτότητα, ενώ οι ίδιοι θησαυρίζουν με εκατομμύρια.

"Η λύση, κατά τη γνώμη μας,τονίζεται στην ανακοίνωση, βρίσκεται:

- Σε μικρής αξίας, αλλά μελετημένα έργα αναβάθμισης της ευρύτερης περιοχής της σπηλιάς.

- Σε πύκνωση της συγκοινωνίας από και προς αυτό το χώρο.

- Στην κατάργηση του χαρατσιού του παρκαρίσματος που έχει επιβάλει η δημοτική πλειοψηφία.

- Στην κατασκευή αποκλειστικά δημόσιας ιδιοκτησίας μαρίνας μετά από διάλογο με τους φορείς που εκφράζουν τον κερκυραϊκό λαό, χωρίς κανένα κατάστημα.

- Στην αναβάθμιση του νέου φρουρίου".

ΛΕΩΝ. ΑΥΔΗΣ
Μεθόδευση συσκότισης

Να επανεξεταστεί η απόφαση της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου, που αναθέτει παράνομα την ελεγχόμενη στάθμευση σε δημοτική επιχείρηση, ζήτησε για μια ακόμη φορά με τη χτεσινή επιστολή του προς τον πρόεδρο και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας ο επικεφαλής της "Αγωνιστικής Συνεργασίας για την Αθήνα" Λεων. Αυδής.Το σχετικό αίτημα αποτέλεσε τη μόνη παρέμβαση, που αφορούσε στην επόμενη μέρα της ελεγχόμενης στάθμευσης στο Δήμο της Αθήνας, καθώς κανένα νέο στοιχείο - ο δήμαρχος επέμεινε ότι ο δήμος υπήρξε συνεπής στις υποχρεώσεις του - δεν προέκυψε ουσιαστικά χτες κατά τη διάρκεια του πολύωρου Δημοτικού Συμβουλίου, στο οποίο ο Λ. Αυδής δεν παρέστη, καταγγέλλοντας ως μεθοδευμένη τη συνεδρίαση.

Στην επιστολή του ο Λ. Αυδής επισημαίνει ότι η διεξαγωγή της συζήτησης, πριν τη δημοσίευση της απόφασης του ΣτΕ, έχει ουσιαστικά στόχο να συσκοτίσει την πολιτική πλευρά του ζητήματος. Γιατί δεν πρόκειται να δείξει "τι υποστηρίζει καθένας για τη δράση και τη στάση του Δήμου από τώρα και στο εξής και ειδικότερα αν η πλειοψηφία, αλλά και οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης εμμένουν στην επιβολή συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης με πληρωμή και στην εκχώρηση της συναφούς αρμοδιότητας".

Ο Λεων. Αυδής προειδοποιεί ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί η Δημοτική Επιχείρηση στάθμευσης, για να συγκαλυφτεί η έκταση της ζημιάς του Δήμου από την παράνομη ανάθεση της αρμοδιότητας της ελεγχόμενης στάθμευσης! Ολόκληρη η επιστολή του έχει ως εξής:

Υποβαθμίζουν τη συζήτηση

"1. H διεξαγωγή των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου τις πρωινές ώρες εμποδίζει τη συμμετοχή των μελών του, που, όπως εγώ, εργάζονται. Αυτό βέβαια ισχύει περισσότερο όταν οι συνεδριάσεις ορίζονται την τελευταία στιγμή και δεν υπάρχει χρόνος, για να ρυθμίσουν τα μέλη του ΔΣ τις υποχρεώσεις τους. Τις σκέψεις αυτές εξέφρασα και όταν ορίστηκε πρωινή συνεδρίαση για τη συζήτηση του προϋπολογισμού. Πιστεύω, λοιπόν, ότι η επιλογή της ώρας δεν είναι τυχαίο ότι αποτελεί απλώς έναν ανεπίτρεπτο "χειρισμό" για την υποβάθμιση της συζήτησης.

Η πρόσκληση για τη σημερινή πρωινή συνεδρίαση επιδόθηκε το Σάββατο το μεσημέρι. Η συμμετοχή μου είναι αδύνατη για τους λόγους που εξέθεσα, αλλά και για τους λόγους που εκθέτω αμέσως πιο κάτω.

2. Από τις πληροφορίες που έχουν δημοσιευτεί στον Τύπο προκύπτει ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας, με την απόφασή του καθορίζει τα όρια που προκύπτουν από το Σύνταγμα και τους νόμους για την εφαρμογή και για την εκχώρηση συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης. Διαπιστώνει όμως και τις παρανομίες που διαπράχθηκαν στη συγκεκριμένη περίπτωση και για τις οποίες δεν είναι νοητή πλάνη του κ. δημάρχου και της δημοτικής πλειοψηφίας, που προχώρησε στην ανάθεση παρά τις προειδοποιήσεις και τις επισημάνσεις μας. Από την απόφαση επομένως θα προκύψει και (κατά τη γνώμη μου τεράστια) έκταση της ευθύνης του κ. δημάρχου και της πλειοψηφίας για τη συγκεκριμένη σύμβαση.

Συσκοτίζεται η ουσία

3. Οπως είναι γνωστό η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν έχει δημοσιευτεί και δε βρίσκεται στα χέρια μας. Η ασάφεια που προκύπτει θα οδηγήσει τη συζήτηση σε στείρες αντιπαραθέσεις και θα δώσει τη δυνατότητα στην παράταξη του κ. δημάρχου να καλλιεργήσει συγχύσεις. Επιπλέον θα συσκοτιστεί και η πολιτική πλευρά του ζητήματος: Τι υποστηρίζει, δηλαδή, καθένας για τη δράση και τη στάση του δήμου από τώρα και στο εξής και ειδικότερα αν η πλειοψηφία, αλλά και οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης, εμμένουν στην επιβολή συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης με πληρωμή και στην εκχώρηση συναφούς αρμοδιότητας.

4. Η πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου αποφάσισε πρόσφατα, με απόφαση που εγώ καταψήφισα, αλλά και που θεωρώ παράνομη, την ανάθεση της αρμοδιότητας για την ελεγχόμενη στάθμευση σε δημοτική επιχείρηση.Η απόφαση αυτή πρέπει να επανεξεταστεί και νομικά, κάτω από το φως της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας, ώστε να αποφευχθούν εμπλοκές του δήμου σε νέες περιπέτειες. Επιπλέον, θα πρέπει να αποφευχθεί η αξιοποίηση της δημοτικής επιχείρησης για τη συγκάλυψη της πραγματικής έκτασης της ζημίας του δήμου με οποιεσδήποτε αδιαφανείς μεθοδεύσεις.

5. Για τους πιο πάνω λόγους προτείνω να αναβληθεί η συζήτηση και να διεξαχθεί σε εύλογο χρόνο - τουλάχιστον τριών εργάσιμων ημερών - μετά τη δημοσίευση της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας. Σε κάθε περίπτωση διαμαρτύρομαι έντονα για τη μεθόδευση και επιφυλάσσομαι να ενεργήσω κατά το νόμο και κατά την κρίση μου".

Ο Λ. Αυδής κατάγγειλε τη μεθοδευμένη συνεδρίαση και σημείωσε ότι δε γίνεται καμιά συζήτηση για την ουσία του προβλήματος

Οσοι πλήρωσαν πρόστιμα, ελπίζουν πως ίσως τα πάρουν πίσω

Εκείνοι που πλήρωσαν τα εισιτήριο στα παρκόμετρα είναι τα κορόιδα της υπόθεσης;

Μπορεί να... τσακώνονται οι παρατάξεις Δ. Αβραμόπουλου - Μ. Δαμανάκη, αλλά στο πιο βασικό συμφωνούν: Η στάθμευση πρέπει να πληρώνεται...

Σε ιδιώτη σκοπεύει να παραχωρήσει μέρος του παλιού λιμανιού το Λιμενικό Ταμείο της Κέρκυρας. Οι κάτοικοι φυσικά δε θα έχουν πρόσβαση στην περιοχή και οι επαγγελματίες θα "πληρώσουν" αυτή την επιλογή



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ