ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 27 Σεπτέμβρη 1998
Σελ. /56
ΚΕΝΗ
ΓΚΑΖΙΕΣ

ΤΟ ΘΕΜΑ είναι να κερδίσει τον πόλεμο και όχι μια μάχη. Ο πολύς Μπιάτζι προτίμησε μια τρίτη θέση, που του εξασφάλισε την παραμονή στην κορυφή της βαθμολογίας. Η Ιμολα βέβαια δεν ξέρουμε αν του βγήκε σε καλό, αφού ο Ντούχαν κατάφερε να πάρει τη νίκη και να πλησιάσει τον Μπιάτζι, αφού η διαφορά είναι πλέον μόλις 4 βαθμοί. Στο "παιχνίδι" πάντως είναι και ο Κριβιγιέ, που ήταν δεύτερος στην Ιμολα και απέχει 7 βαθμούς απ' τον Μπιάτζι και 3 από τον Ντούχαν.

Στα 250 κ. εκ. η σειρά ήταν Ρόσι, Καπιρόσι και Ρεντζιάνι. Ο Χαράντα, που οδήγησε εκπληκτικά, μετά από μια σειρά ατυχιών τερμάτισε 10ος, αλλά προηγείται ακόμα στη βαθμολογία. Στα 125 ο Μανάκο πήρε την τρίτη φετινή του νίκη και ανέβηκε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, όπου εξακολουθεί να προηγείται ο Σακάτα.

Η ΝΙΚΗ πήγε στη Γαλλία στο φετινό CAMEL THORHY TIERRA DEL FUECO '98. Η χώρα μας πήρε τη 12η θέση με πλήρωμα τους Πάνο Ζώη και Στέφανο Καμπαράκη. Ο αγώνας περιπέτειας διήρκεσε 20 ημέρες και διανύθηκαν πάνω από 5.000 χιλιόμετρα, αφού ορισμένα πληρώματα κάνοντας ζιγκ - ζαγκ ανάμεσα στα σύνορα Χιλής και Αργεντινής μετέτρεψαν τη διαδρομή από 5 σε 8,5 χιλιάδες χλμ. Το βραβείο "Land Rover" δόθηκε στην Ισπανία που συμμετείχε με το πρώτο αμιγές γυναικείο πλήρωμα στην 19χρονη ιστορία του θεσμού.

ΤΗ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ της παρουσιάζει στο Σαλόνι του Παρισιού η Hiundai. Το νέο μοντέλο πολυτελείας έχει κωδικό XG και θα κινείται από εξακύλινδρους κινητήρες 2.500 και 3.000 κ. εκ. Ο "μικρός" κινητήρας αποδίδει 163 άλογα και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 213 χλμ. Το μήκος του αμαξώματος φθάνει τα 4,86 μ. με το μεταξόνιο 2,750 μ., πλάτος 1.800 και ύψος 1.40 μ. Ο κατάλογος του εξοπλισμού περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα, ανάμεσα στα οποία: ABS με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, υπολογιστή ταξιδιού, cruise control, σύστημα μνήμης και μια σειρά ηλεκτρικά συστήματα.

ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ αερόσακους στο βασικό εξοπλισμό, "προικίζει" η CITROEN το XSARA. Ετσι από την έκδοση των 1.400 κ. εκ. έως αυτή των 2.000 κ. εκ. VTS, τα XSARA διαθέτουν αερόσακο οδηγού, συνοδηγού και πλευρικούς αερόσακους. Η τιμή ξεκινά από τα 4.400.000 δρχ. και προσφέρεται στα πλαίσια του χρηματοδοτικού προγράμματος CITROEN CREDIT PLUS, που δίνει τη δυνατότητα αγοράς χωρίς καμιά επιβάρυνση για το διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την πρώτη δόση, τον Απρίλη του 1999.

ΜΕ ΔΥΟ κινητήρες 155 και 200 ίππων εμπλουτίστηκε η γκάμα των SAAB 9 - 3. Πρόκειται για το Light Pressure Turbo των 155 αλόγων και τον πανίσχυρο δίλιτρο turbo των 200 ίππων. Στην γκάμα παραμένουν ο απλός injection των 130 και ο απλός turbo των 185 ίππων.

ΟΙ ΚΑΡΛΟΣ Σάινθ - Λούις Μόγια και οι Ντιντιέ Οριόλ και Ντενίς Γκροντέτ υπογράφουν στην Toyota για τις δύο επόμενες χρονιές 1999 και 2000. Οι κορυφαίοι οδηγοί κρίθηκαν αναγκαίοι για την ομάδα, αφού εκτιμήθηκαν τόσο ο ρόλος τους στην εξέλιξη της ομάδας, όσο και η δυνατότητά τους να κατακτήσουν τίτλους.

ΜΙΑ ΝΙΚΗ ισοδύναμη με τίτλο κατέκτησαν τα πληρώματα της NISSAN στο Ολτον Παρκ. Ηταν η όγδοη φετινή νίκη στο βρετανικό πρωτάθλημα τουρισμού, που τελικά οδήγησε σε μια συγκομιδή 264 βαθμών που σήμανε την κατάκτηση της κορυφής. Ακολούθησαν η Renault με 244 και η Volvo με 233 βαθμούς. Η κατάκτηση του τίτλου που θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική λόγω της εμπορικής απήχησης, αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία, αν συνυπολογιστεί το γεγονός ότι η εξέλιξη του Primera GT βρίσκεται μόλις στη δεύτερη χρονιά του.

ΝΕΑ PEUGEOT 206
Εξοπλισμένα και... δελεαστικά

Λίγο πριν ξεκινήσει η διάθεση του νέου μοντέλου της Peugeot, (το έχει ήδη παρουσιάσει ο ΡΙΖΟΣ), το 206, έγιναν γνωστές οι ενδεικτικές τιμές και ο αντίστοιχος εξοπλισμός στον οποίο θα πωλούνται στην ελληνική αγορά.

Για όσους θέλουν, λοιπόν, να αποκτήσουν τη νέα γαλλική πρόταση, που τοποθετείται ανάμεσα στα 106 και 306 με μήκος 3,84 μ. η βασική τιμή είναι 3.550.000 δρχ. Σε αυτά τα χρήματα η "Λάιον Ελλάς" θα πωλεί το 3θυρο 1.100 με τα διακριτικά ΧΝ. Ο εξοπλισμός αυτής της έκδοσης περιλαμβάνει: αερόσακο οδηγού, τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ' ύψος, immobilizer, ρυθμιζόμενες καθ' ύψος ζώνες ασφαλείας εμπρός, καθρέφτη οδηγού διπλής κυρτότητας, τρίτο πίσω φως φρένων, εμπρός προσκέφαλα κ.ά.

Η αμέσως "πλουσιότερη" έκδοση είναι η XR που διαθέτει επιπλέον: στροφόμετρο, κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό και ηλεκτρικά παράθυρα και στοιχίζει 3.750.000 δρχ.

Οσοι ζητούν air condition, υδραυλικό τιμόνι, κάθισμα συνοδηγού πολλαπλής χρήσης και πίσω κάθισμα διαιρούμενο 40/60 θα πρέπει να καταβάλουν 4.150.000 δρχ. ώστε να αποκτήσουν ένα 206 ΧΤ, πάντα στα 1.124 κ.εκ. (60 ίπποι).

Εκείνοι που ζητούν περισσότερα άλογα, υπάρχουν και τα 1.400 κ.εκ. με τους 75 ίππους. Εδώ η βασική έκδοση είναι η XR, η οποία όμως περιλαμβάνει και υδραυλικό τιμόνι και διαιρούμενο πίσω κάθισμα, ενώ στοιχίζει 4.080.000 δρχ. Η ακριβή έκδοση είναι η ΧΤ με air condition στο βασικό εξοπλισμό και κόστος 4.450.000 δρχ.

Οι φίλοι του σπορ λουκ θα προτιμήσουν το XS, το οποίο έχει τους ηλεκτρικούς εξωτερικούς καθρέφτες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος, προβολείς ομίχλης και σπορ ταμπλό και σαλόνι, που διαμορφώνουν την τιμή στα 4.360.000 δρχ.

Εκτός αυτών των εκδόσεων θα υπάρξουν και η ΧΤ Remium με υπερπλήρη εξοπλισμό, καθώς και δύο εκδόσεις με το μεγάλο κινητήρα - των 1.600 κ.εκ., 90 ίππων - η 3θυρη XS και 5θυρη ΧΤ, για τις οποίες όμως δεν έχουν διαμορφωθεί τιμές.

"Γαλβανισμένο" νέο TOLEDO

Ενα εντελώς νέο Toledo, θα παρουσιάσει η SEAT μέσα στο φθινόπωρο. Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο, το οποίο είναι σχεδιασμένο με βάση τη νέα εικόνα της εταιρίας, η οποία θα ξεχωρίζει κυρίως χάρη στο εμπρόσθιο μέρος. Χαρακτήρα σπορ με μεσογειακά χαρακτηριστικά θέλησαν να προσδώσουν, γι' αυτό και τα αεροδυναμικά του χαρακτηριστικά είναι ιδιαίτερα έντονα. Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο των 4,44 μέτρων θα προσφέρει χώρο αποσκευών χωρητικότητας 500 λίτρων!

Η SEAT έχει προσπαθήσει ιδιαίτερα στον τομέα της ασφάλισης και υπόσχεται έναν άκαμπτο κλωβό επιβατών και πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας, καθώς και ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Ο εξοπλισμός άνεσης θα περιλαμβάνει ακόμα και στις βασικές εκδόσεις υδραυλικό τιμόνι, τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα και ηλεκτρικά παράθυρα, για όλα τα μοντέλα.

Οι κινητήρες θα ξεκινούν από τα 1,6 λίτρα και τους 101 ίππους, με επόμενο των 1,8 λίτρων - 125 ίππων, ενώ για όσους "αντέχουν" τα τεκμήρια υπάρχουν 150 άλογα τα οποία αποδίδει ο 2,3 V5. Για τους φίλους του πετρελαίου θα υπάρχουν δύο εκδόσεις με 90 και 110 άλογα.

Οσο για την ποιότητα, το δυνατό χαρτί των Ισπανών, είναι το πλήρως γαλβανισμένο αμάξωμα και η 12ετής αντισκωριακή εγγύηση.

SUZUKI JIMNY

Τετρακίνητο κατ' επιλογή

Στις 29 Σεπτέμβρη στο Διεθνές Σαλόνι του Παρισιού, θα παρουσιάσει η Suzuki το νέο της τζιπ. Πρόκειται για το Jimny, το οποίο ακολουθεί την παράδοση του εργοστασίου για τα τετρακίνητα αυτοκίνητα και σύμφωνα με τη Suzuki είναι κατασκευασμένο πάνω στο τρίπτυχο: ευρηματική σχεδίαση, δυναμικός χαρακτήρας και υψηλή ποιότητα κατασκευής. Το Jimny διαθέτει στιβαρό πλαίσιο τύπου σκάλας, έναν ολοκαίνουριο κινητήρα 1.300 κ. εκ. και επιλεκτική τετρακίνηση.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η ανάρτηση είναι εξελιγμένη και τα φρένα αποτελεσματικά. Το αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί με στόχο κυρίως τους Ευρωπαίους αγοραστές των κατηγοριών Α και Β και υπόσχεται απολαυστική οδήγηση εντός και εκτός δρόμων.

Με Ford Escort WRC οι Κύρκος - Σταυρόπουλος τερμάτισαν πρώτοι στον 5ο αγώνα - ράλι φθινοπώρου, μετά από σκληρό συναγωνισμό τους τερματίσαντες στη 2η και 3η θέση Ζήβα - Φάκαλη με Toyota Corolla WRC και Statissino - Παυλή με Seat Ibiza Kit Car.

Στη βαθμολογία του πανελλήνιου πρωταθλήματος προηγείται ο Κύρκος με 428 βαθμούς, με δεύτερο τον Γ. Παπαδημητρίου με 294 βαθμούς και τρίτο τον Βωβό με 280 βαθμούς.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ