ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 18 Απρίλη 1999
Σελ. /48
ΚΕΝΗ
ΓΚΑΖΙΕΣ

ΤΟ YAΡIS είναι σίγουρα σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, και αυτό το γνωρίζει καλύτερα από όλους η Toyota που ήδη "χτίζει" πάνω στο δάπεδό του το Verso. Πρόκειται για ένα πολυμορφικό με διαστάσεις στα πλαίσια της κλάσης Β. Στα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του κονσέπτ, το πίσω κάθισμα το οποίο διπλώνει ολόκληρο κάτω από το δάπεδο, ελευθερώνοντας ένα τεράστιο (για την κατηγορία) και επίπεδο χώρο φόρτωσης. Το Verso αποτελεί, σύμφωνα με την Toyota, τον προπομπό της γενιάς των αυτοκινήτων που θα ακολουθήσουν.

ΑΝΕΣΗ χαμηλό επίπεδο θορύβου και σπορ επιδόσεις συνδυάζει το S306 που παρουσίασε η Yokohama. Το νέο ελαστικό διαθέτει πέλμα ειδικής σχεδίασης, όπου συνδυάζονται 4 κύρια αυλάκια με 3 δευτερεύοντα εξασφαλίζοντας κράτημα ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα. Η εξέλιξη του S306 έγινε με τη βοήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών και για αυτό η Yokohama ισχυρίζεται ότι διατηρεί το σχήμα του πέλματος κάτω από τις πιο ακραίες συνθήκες, μειώνοντας ταυτόχρονα το θόρυβο και την κατανάλωση. Το νέο ελαστικό διατίθεται στις διαστάσεις: 165 - 175 - 185/60 R14

ΕΝΑΡΞΗ του 3ου Micra Challenge Cup, στη Θεσσαλονίκη. Το 28ο Ράλι Θερμαϊκού έχει εκκίνηση και τερματισμό στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και περιλαμβάνει 10 ειδικές (5 επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 354 χλμ και τη διοργάνωση έχει αναλάβει ο Αυτοκινητιστικός Ομιλος Θεσσαλονίκης. Η πρώτη κόντρα του Micra αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, αφού για πρώτη φορά ο συναγωνισμός δε θα γίνει στα πλαίσια του Ενιαίου, και οδηγοί και μηχανικοί έχουν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στις επιλογές: αξεσουάρ και βελτιώσεις.

ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ θα γιορταστεί και η δεκαετής επέτειος της γέννησης του ΜΧ-5. Το πετυχημένο roadster της Mazda θα "τρέξει" χάρη σε 25 το πολύ οδηγούς σε αρκετές πίστες, κάνοντας αρχή από σήμερα στη Βαλελούγκα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τρέξουν ακόμα και με ενοικιασμένα από την Astra Team αυτοκίνητα, τα οποία είναι βελτιωμένα ΜΧ-5 1.8, με απόδοση 160 και βάρος 950 κιλών.

ΝΕΕΣ εγκαταστάσεις 1.450 τμ φιλοξενούν την επίσημη αντιπροσωπεία της Daewoo - την εταιρεία "Εμμ. Βενιέρης ΑΕ" - στο Ηράκλειο. Στην περιοχή Γαζίου επί της Λεωφόρου Α. Παπανδρέου λειτουργεί πλήρης κάθετη μονάδα, που περιλαμβάνει έκθεση 400 τμ, συνεργείο - φανοποιείο 650 τμ, κέντρο ανταλλακτικών και αξεσουάρ 200 τμ. και χώρους διοίκησης και υποδοχής. (Τηλέφωνο επικοινωνίας: 081-2599999).

ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ της βράβευσε η SEAT στο πρόσφατο πανελλήνιο Συνέδριο του Δικτύου της. Βραβείο πωλήσεων πήρε ο Λαμιώτης Σ. Παπαδόγιαννης, βραβείο τεχνικής εξυπηρέτησης ο Καρδιτσιώτης Κ. Κυρίτσης, ενώ στα αξεσουάρ και τα ανταλλακτικά κέρδισαν οι αθηναϊκές εταιρίες ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ και KIFISSIA MOTORS αντίστοιχα. Καλύτεροι μηχανικοί οι Νάκης (Seat Αυτοδύναμη), Δημητριάδης (Seat Μακρής) και Σιδέρης (Seat ΚΑΣΣΙΟΣ).

Παγκόσμια Πρωταθλήματα F1 - Βραζιλία

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 - Βραζιλία
Νίκησε "προβλήματα" και αντιπάλους ο Χάκινεν Ο Χάκινεν επέστρεψε στις νίκες στη Βραζιλία, καταφέροντας να ξεπεράσει όχι μόνο τους αντιπάλους του αλλά και μια σειρά από ατυχίες και μηχανικά προβλήματα

Στα δοκιμαστικά ο Χάκινεν οδήγησε ταχύτερα από όλους, και η Μακλάρεν Μερσέντες του φάνηκε να έχει ξεπεράσει τα μηχανικά προβλήματα που εμφάνισε στην Αυστραλία. Το ασημί - μαύρο μονοθέσιο βρέθηκε στην πρώτη θέση της εκκίνησης, αλλά το κιβώτιο ταχυτήτων είχε "αντιρρήσεις", με αποτέλεσμα ο παγκόσμιος πρωταθλητής να πέφτει στην τρίτη θέση και να οδηγείται απογοητευμένος στας πιτς. Οι μηχανικοί της Μακλάρεν του είπαν ότι το πρόβλημα θα ξεπεραστεί και δικαιώθηκαν. Ο Μπαριτσέλο που προηγούνταν προδόθηκε από τη Στιούαρτ - Φορντ απογοητεύοντας τους συμπατριώτες του όταν μπήκε στα πιτς στον 27ο γύρο και εγκατέλειψε στον 43ο.

Από τον 27ο έως τον 38ο κεφάλι πήρε ο Μίχαελ Σουμάχερ. Τότε ο Γερμανός επισκέφθηκε τους μηχανικούς της Φεράρι, και όταν ξαναβρήκε στην πίστα ο Χάκινεν είχε τεθεί επικεφαλής. Ο Σουμάχερ πίεσε αλλά το αποτέλεσμα δεν άλλαξε. Ο Χάκινεν πήγε πρώτος μέχρι την καρό σημαία, και ο Σουμάχερ δεύτερος και απογοητευμένος, αφού όπως δήλωσε θα μπορούσε να είναι και τρίτος και τέταρτος. Πίσω τους τερμάτισαν: ο Φρέντσεν με τη δυνατή και αξιόπιστη Τζόρνταν, ο Ραλφ Σουμάχερ με τη Γουίλιαμς, ο Εντι Ιρβάιν με τη δεύτερη Φεράρι που χάρη στους δύο βαθμούς που πήρε προηγείται στη βαθμολογία, και την εξάδα συμπλήρωσε ο Ολιβιέ Πανίς με την Προστ Πεζώ.

Τυχερός άτυχος του αγώνα ο Σαραζίν που κατέστρεψε τη Μινάρντι, αλλά βγήκε αγρατσούνιστος από το κόπκιτ. Ατυχος - και όχι μόνο - ο Κούλθαρντ που είδε τη δική του Μακλάρεν - Μερσέντες να μην ξεκινά στην εκκίνηση. Ο Βρετανός ξεκίνησε τελικά τελευταίος και αργότερα εγκατέλειψε. Ετσι η ομάδα του μετρά μόνο τους 10 βαθμούς από τη νίκη του Χάκινεν έναντι της συνολικής συγκομιδής των 18 που έχει καταφέρει το δίδυμο Σουμάχερ - Ιρβάιν για τη Φεράρι.

Fiat Marea δεύτερης γενιάς

Με νέους κινητήρες, εμπλουτισμένο εξοπλισμό και περισσότερη εσωτερική άνεση "προικοδότησε" η Fiat τη δεύτερη γενιά των Marea. Οι διαφορές δεν είναι κραυγαλέες, αλλά σύμφωνα με τους Ιταλούς αφορούν 1.500 λεπτομέρειες, κυρίως στο εσωτερικό.

Εντός λοιπόν υπάρχει διχρωμία ανθρακί - ανοιχτού γκρι και ξανασχεδιασμένες γρίλιες εξαερισμού και ηχείων, όπως και το ραδιοκασετόφωνο. Τα όργανα έχουν κόκκινους δείκτες και είναι πιο ευανάγνωστα. Χειρολαβές, διακόπτες, κεντρική κονσόλα, διακοσμητικά πλαίσια, ανοίγματα εξαερισμού είναι καλυμμένα από ένα βερνίκι που δε χαράζεται και δε δημιουργεί αντανάκλαση.

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει ο αερόσακος του οδηγού, ενώ διατίθενται αερόσακος συνοδηγού και πλευρικοί. Ολοκαίνουριος είναι ο κινητήρας των 2 λίτρων, του οποίου η απόδοση ανέβηκε στους 154 ίππους. Στο εξωτερικό δε σημειώνονται ιδιαίτερες αλλαγές, με εμφανέστερες τα νέα χρώματα και τις νέες ζάντες των εκδόσεων ELX και SX. Οι τιμές ξεκινούν από τα 4.580.000 δρχ. για το δεκαεξαβάλβιδο 1.200άρι.

Πανυγηρίζει ο Σουμάχερ αν και δεύτερος

Πανηγυρίζει ο Σουμάχερ, αν και δεύτερος

Peugeot 206 GTi
Gagi 137 ίππων

Το 206 της Peugeot κέρδισε μια σειρά βραβεία, ξεπέρασε τις προβλεπόμενες πωλήσεις, έκλεψε λόγω εμφάνισης πολλές καρδιές, μα προκάλεσε σίγουρα και την επιθυμία για περισσότερο γκάζι, αφού η εικόνα του προδιαθέτει για σπορ οδήγηση.

Η Peugeot ξεκινά τη διάθεση της έκδοσης GTI για να ικανοποιήσει αυτή την ανάγκη. Οσο για το πόσο γκάζι, η απάντηση βρίσκεται στη δεκαεξαβάλβιδη καρδιά του δίλιτρου κινητήρα, όπου είναι κρυμμένα 137 άλογα. Με βάση την αναλογία ίππων και βάρους, του αποκλειστικά τρίθυρου αμαξώματος, οι επιδόσεις αναμένονται άκρως ενδιαφέρουσες. Η εταιρία εξάλλου έχει μια παράδοση να υπερασπιστεί, μια παράδοση που ξεκίνησε το 205 GTi. Εμφανισιακά το "γρήγορο" δε θα στηριχτεί με ακρότητες και θα διαφοροποιείται χάρη στους προβολείς ομίχλης του επιμηκυμένου προφυλακτήρα.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ