ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 30 Μάη 1999
Σελ. /48
ΚΕΝΗ
ΓΚΑΖΙΕΣ

ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ σχήμα του Multipla ήταν το μεγάλο στοίχημα που έβαλε η Fiat με την αγορά. Παρόλο το εξωτικό του σχήμα λοιπόν, μέσα στους τέσσερις πρώτους μήνες, έχει γοητεύσει 30.000 αγοραστές κάτι που θεωρείται πέρα από κάθε προσδοκία, αφού ο ετήσιος στόχος ήταν 40.000 πωλήσεις. Η ανάλυση των Multipla δείχνει ότι το πολυμορφικό Fiat έχει αποδοχή κατά 70% από οικογενειάρχες και ηλικίες έως 40 ετών καλύπτοντας σχεδόν όλα τα επαγγέλματα.

ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ της Rover στην Ελλάδα ανέλαβε η Intercar αντικαθιστώντας τη μέχρι σήμερα αντιπρόσωπο ΒΙΑΜΑΞ ΑΒΕΕ. H Intercar είναι γνωστή ως αποκλειστικός εισαγωγέας της BMW από το 1974, και χάρη σε αυτή την επιτυχημένη σχέση, επελέγη ώστε να καλύψει και τη Rover που ανήκει πλέον στο BMW GROUP. Ετσι οι κεντρικές υπηρεσίες της ROVER θα στεγαστούν στο κτίριο της Intercar στην Κηφισιά, ενώ και το δίκτυο BMW θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για τη δημιουργία ενός ανανεωμένου δικτύου για τα προϊόντα Rover.

Η SEAT ΔΙΑΘΕΤΕΙ 66 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Παρ' όλα αυτά και θέλοντας να ικανοποιήσει τους πελάτες της που βρίσκονται σε απομακρυσμένες από το δίκτυό της περιοχές, δημιούργησε το Seat Festival. Ετσι από τις 24 Μάη ένα επιτελείο στελεχών και μια πλήρης γκάμα μοντέλων - συμπεριλαμβανομένου και του νέου Toledo - θα περιοδεύσει όλη τη χώρα κάνοντας αρχή από τους Νομούς Αχαϊας, Ηρακλείου και Λαρίσης. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, θα γίνονται test - drive, θα διανέμεται διαφημιστικό υλικό ενώ για τους επισκέπτες θα υπάρχουν ειδικές παροχές και αναμνηστικά δώρα.

ΤΟ TOYOTA YARIS θα μπορεί να φρενάρει πλέον και με τη βοήθεια ABS. Το αντιμπλόκ σύστημα των φρένων, θα διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός της έκδοσης Linea Sol και στις δύο (3θυρες - 4θυρες) εκδόσεις, με επιβάρυνση 250.000 δρχ.

ΝΕΑ ΚΑΘΕΤΗ μονάδα προστέθηκε στην αλυσίδα της SAAB. Πρόκειται για την Motorland που δημιούργησαν οι Φλωράτος, Σπυρόπουλος στην Πάτρα. Οι νέες εγκαταστάσεις βρίσκονται στη νέα εθνική οδό Πατρών - Αθηνών και καταλαμβάνουν 1.200 τ.μ., όπου στεγάζονται έκθεση, τμήμα ανταλλακτικών, τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησης και φανοποιείο, ενώ υπάρχει και άνετος χώρος πάρκινγκ.

Ο κόσμος ήθελε speed

Ο κόσμος ήθελε speed η Opel δίνει... speedster

Η ιδιαίτερα θερμή υποδοχή που έτυχε από τους επισκέπτες του Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης, το πρωτότυπο Speedster ώθησε την Opel να ανάψει το πράσινο φως για την περιορισμένη παραγωγή του. Πρόκειται για ένα ελαφρύ διθέσιο σπορ αυτοκίνητο, το οποίο θα βρίσκεται στις εκθέσεις μέχρι το τέλος του 2000. Ο συνδυασμός του ελαφρού πλαισίου και αμαξώματος - βάρους μόλις 800 κιλών - σε συνδυασμό με τον 2,2 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα προϊδεάζει για τις επιδόσεις του Speedster. Χάρη στην 16βάλβιδη κεφαλή και τα 147 άλογά του λοιπόν, το πανάλαφρο διθέσιο χρειάζεται λιγότερα από 6 δεύτερα για το 0 - 100, ενώ η τελική του υπολογίζεται στα 22) χλμ./ώρα. Ταυτόχρονα η ECOTEC τεχνολογία του κινητήρα υπόσχεται ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση για αυτοκίνητο επιδόσεων, και υπολογίζεται σε 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε μεικτό ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών.

46η εκκίνηση για το "Ακρόπολις"

Την άλλη Κυριακή (6 Ιούνη) στις 11.00 το πρωί, δίνεται η εκκίνηση στο πρώτο αυτοκίνητο στους πρόποδες της Ακρόπολης. Αυτή θα είναι και η αρχή του 46ου "Ράλι Ακρόπολις" που μοιάζει σκληρό, αλλά σίγουρα θα είναι και φέτος ένα από τα καλύτερα στον κόσμο.

Η πρώτη αγωνιστική γεύση θα δοθεί σε αγωνιζόμενους και θεατές στη γνωστή υπερειδική της Αναβύσσου, όπου και θα δοθεί εκκίνηση στις 13.00, ενώ η πρώτη ημέρα θα ολοκληρωθεί στους Αγ. Θεοδώρους.

Η Δευτέρα, πρώτη πραγματική ημέρα του "Ακρόπολις" περιλαμβάνει 7 ειδικές, ενώ η συνολική διαδρομή φθάνει τα 303,61 χλμ. Η Τρίτη, που και αυτή ξεκινά και τερματίζει στους Αγ. Θεοδώρους, είναι η πιο κουραστική... ξεκινά στις 06.00 και τους οδηγούς περιμένουν 668,5 χλμ και 8 ειδικές διαδρομές.

Τελευταία ημέρα η Τετάρτη και εκκίνηση για τους "τυχερούς" στις 9 το πρωί. Αποχαιρετώντας τους Αγ. Θεοδώρους, οι οδηγοί θα έχουν να αντιμετωπίσουν 5 ειδικές και 278,92 χλμ., που θα τους οδηγήσουν όχι στο Ζάππειο ως είθισται, αλλά στα Μέγαρα και στο αυτοκινητοδρόμιο όπου θα πραγματοποιηθεί και ο τερματισμός, ύστερα από 1.322,28 χλμ.

HIUNDAI Fun

μικρό, αλλά διασκεδαστικό

Και ένατη έκδοση απέκτησε το Atos, την πιο διασκεδαστική και το όνομα αυτής... Fun. Το μικρό της Hiundai διαθέτει υδραυλικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα, ραδιοκασετόφωνο, immobilizer, διαιρούμενο πίσω κάθισμα, εταζέρα, προβολείς ομίχλης, ράγες στροφής, πίσω προσκέφαλα, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, ζάντες αλουμινίου, αερόσακος οδηγού ABS αεροτομή κ. ά. Η τιμή του Fun με αυτό τον εξοπλισμό διαμορφώνεται σε 3.148.000 δρχ., στην οποία συμπεριλαμβάνεται και το μεταλλικό χρώμα. Το Huindai Fun διατίθεται και με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα της εταιρίας που προβλέπει 0% προκαταβολή, εξόφληση έως 60 μήνες και επιτόκιο 1,17% και καλύπτεται από 3ετούς διάρκειας εγγύηση.

Με 3 βολίδες η Nissan

Με 3 βολίδες η Nissan στις 24 ώρες του Λε Μαν

Με τρία αυτοκίνητα θα συμμετάσχει η Nissan στο θρυλικό Le Mans στις 12 - 13. Πρόκειται για τα σπορ - πρωτότυπα της εταιρίας με κωδική ονομασία R391. Τα δύο θα τρέξουν με ολοκαίνουριους V8 ατμοσφαιρικούς κινητήρες 4.997 κ.εκ. και ιπποδύναμη που ξεπερνά τους 600 ίππους. Το αγωνιστικό τμήμα της Nissan επέλεξε τα ανθρακονήματα για την κατασκευή του αμαξώματος που έχει βάρος 900 κιλά.

Η Nissan ανακοίνωσε ότι επέλεξε να συμμετάσχει στην κατηγορία σπορ - πρωτοτύπων, αφού φέτος θα είναι ιδιαίτερα σκληρός ο ανταγωνισμός λόγω της αλλαγής κανονισμών και πιστεύουν ότι έχουν πιθανότητες νίκης. Οι έξι οδηγοί, που θα τρέξουν στις 24 ώρες του Λε Μαν είναι οι: Ερικ Κομάς, Μασάμι Καγκεγιάμα, Μίχαελ Κρουμ, Σατόσι Μοτογιάμα, Ερικ Βαν ντε Πόελε και Αγγούρι Σουζούκι.

Το τρίτο αυτοκίνητο της Nissan θα είναι ένα C52 με κινητήρα twin turbo V8, που έχουν κατασκευάσει από κοινού με την Gourage Competition. To C52 θα τρέξουν οι: Μαρκ Γκουσένς, Ντιντιέ Κοτάζ και Φρεντερίκ Εκμπλομ.

Καλοκαιρινό Jimmy

Νέα έκδοση, περισσότερο καλοκαιρινή, απέκτησε το Suzuki Jimmy. Πρόκειται για το μισο-κάμπριο Canvas Top, το οποίο παρουσιάστηκε στη Βαρκελώνη και πολύ σύντομα θα μπει στην παραγωγή. Η διαφοροποίηση από το γνωστό μας Jimny αφορά μόνο την οροφή, που αντικαθίσταται από μια μαλακή αναδιπλούμενη. Το κεντρικό ρολομπάρ θα μένει σταθερό και η καμπίνα των επιβατών όπως ακριβώς τη γνωρίζουμε. Ιδιοι θα μείνουν και οι αλουμινένιοι κινητήρες των 1.3 και 1.6 λίτρων. Το Jimmy θα εισαχθεί στην Ελλάδα το φθινόπωρο και αναμένεται να υπάρξει ως αξεσουάρ και σκληρή οροφή...



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ