ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 29 Αυγούστου 1999
Σελ. /40
ΚΕΝΗ
Picasso, ένα πολυμορφικό Xsara από τη CITROEN

Ενα διαφορετικό Χsara κατασκεύασε η CITROEN για τους φίλους των πολυχρηστικών αυτοκινήτων. Πρόκειται για το Picasso, και οι σχεδιαστές έκαναν ό,τι μπορούσαν για να δημιουργήσουν ένα μοντέλο που να ανταποκρίνεται στο βαρύ όνομα του κορυφαίου ζωγράφου. Στηριγμένη στις αρχές σχεδιασμού του ενός όγκου αυτοκινήτων, έχει εφαρμόσει δοκιμασμένες λύσεις, βάζοντας όμως και τη φιλοσοφία της η CITROEN προσφέρει τα πλεονεκτήματα της κατηγορίας συνδυασμένα με γαλλικό ντιζάιν.

Στην ευρύχωρη καμπίνα δεσπόζει ο πίνακας των ηλεκτρονικών οργάνων που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, που δένει με την κεντρική κονσόλα σε ένα σύνολο. Ο λεβιές ταχυτήτων είναι τύπου joyctick και αντί του πατώματος είναι τοποθετημένος στην κονσόλα δίνοντας μια διαστημική εικόνα στο σαλόνι. Στην αίσθηση της "άπλας" συμβάλλουν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Τα καθίσματα διαθέτουν αρκετές ρυθμίσεις, κάτι που επιβεβαιώνει και εμπράκτως τον πολυμορφικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο στηρίζεται στο πάτωμα του xsara, έχοντας μήκος 4,276 μ. και επιμηκυμένο μεταξόνιο για λόγους τόσο ευστάθειας αλλά και ευρυχωρίας.

Οι κινητήρες είναι οι γνώριμοι από καιρό, αυτός των 1.600 κ.εκ. με απόδοση 90 ίππους και ο 1.800άρης των 116 ίππων. Το Picasso είναι φυσικά προσθοκίνητο με μεταβλητή υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης για καλύτερη αίσθηση του δρόμου στις μεγάλες ταχύτητες, αλλά και διευκόλυνση του οδηγού στους τοπικούς ελιγμούς.

Για το ασφαλές σταμάτημα, έχουν επιλεγεί αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και ταμπούρα πίσω, ενώ το ABS είναι στις επιλογές του οδηγού.

ΓΚΑΖΙΕΣ

ΜΕ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ εισέρχεται στο χώρο των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ο Ομιλος Σφακιανάκη, δημιουργώντας την AUTOSELECT. H εταιρία πέρα από τον επιλεγμένο στόλο αυτοκινήτων προσφέρει στους αγοραστές εγγύηση καλής λειτουργίας ενός έτους με δυνατότητα επέκτασης, δίνοντας δικαίωμα επιστροφής εντός 15 ημερών αν το αυτοκίνητο δεν καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες του αγοραστή. Στις παροχές της AUTOSELECT συμπεριλαμβάνεται τεχνικός έλεγχος 45 σημείων, καθαρισμός και απολύμανση εσωτερικού και δωρεάν οδική βοήθεια. Ο αγοραστής έχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε αρκετά προγράμματα χρηματοδότησης. Η AUTOSELECT έχει ήδη 4 μεγάλες εκθέσεις: στον Αλιμο (9967.727), στο Περιστέρι (5775.500 - 3), στην Αχαρνών (2015.555 - 2017.170) και στο Μαρούσι (6801.625 - 6895.230-4).

***

ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ του Internet αποφάσισε να μπει η LADA HELLAS. Η εταιρία που ως γνωστόν στέκεται ιδιαίτερα στην παράδοση, δημιούργησε το δικό της στέκι στο διαδίκτυο στη διεύθυνση http://www.lada.gr. Εκεί μπορείτε να βρείτε κάθε λεπτομέρεια σε σχέση με το νέο lada libra 110, αλλά και ό,τι αφορά το δημοφιλές τζιπ Niva, πληροφορίες για το δίκτυο αντιπροσώπων, τα τεχνικά χαρακτηριστικά κ.ά., καθώς και το μήνυμα του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρίας κ. Φοίβου Χριστοδουλίδη.

***

ΤΑ 30.000.000 οχήματα ξεπέρασαν οι συνολικές εξαγωγές της Nissan το 1999. Η εταιρία που συμπλήρωσε εξήντα πέντε χρόνια εξαγωγικής δραστηριότητας ξεκίνησε τον Ιούνιο του 1934 στέλνοντας 44 αυτοκίνητα στην Ασία. Τον Ιανουάριο του 1980 οι εξαγωγές ξεπέρασαν τα 10.000.000 και τον Απρίλη του 1987 τα 20.000.000 αυτοκίνητα. Το δυνατότερο χαρτί στις εξαγωγές της Nissan ήταν το Sunny, στη δεύτερη θέση η σειρά ανοιχτών φορτηγών και στην τρίτη τα ταξί Bluebird. Οι εξαγωγές του ομίλου αν συμπεριληφθούν και τα εκτός Ιαπωνίας εργοστάσια φθάνουν τα 43 εκατομμύρια, ενώ οι χώρες που εισάγουν αυτοκίνητα Nissan ανέρχονται στις 178.

***

ΝΕΟ κατάστημα, το HIUNDAI AUTOPOINT ξεκίνησε τη λειτουργία του, στην οδό Γρ. Λαμπράκη 329. Το HIUNDAI AUTOPOINT - το πέμπτο στην αλυσίδα λιανικής της εταιρίας - θα καλύπτει γεωγραφικά τις περιοχές Κερατσινίου - Κορυδαλλού και έχει επικεφαλής τον Αλέξανδρο Γασπαρινάτο. Η νέα μονάδα στεγάζεται σε χώρους 620 τ.μ. Φιλοξενώντας έκθεση αυτοκινήτων (τα οποία πωλούνται με την προνομιακή χρηματοδότηση HIUNDAI) στην οποία υπάρχει και δυνατότητα ανταλλαγής καθώς και τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησης με εξοπλισμένο συνεργείο και τμήματα ανταλλακτικών και αξεσουάρ.

Nissan Z, σπορ του μέλλοντος με ιστορικές καταβολές

Την αναβίωση των σπορ Ζ αποφάσισε η Nissan. Το αυτοκίνητο που υπήρξε ιδιαίτερα δημοφιλές στην Αμερική, έχει διατηρήσει στο αρχικό πρωτότυπο πολλά από τα στοιχεία της βασικής του φιλοσοφίας και των σπορ γραμμών. Το Ζ αντίθετα με τις σύγχρονες τάσεις, είναι "μακρυμούτσουνο" και πισωκίνητο. Την επιθετική εικόνα υπογραμμίζει η μάσκα που προεξέχει ακόμα και του προφυλακτήρα και συνδυάζεται με τα ιδιαίτερης σχεδίασης φώτα. Οι πόρτες ανοίγουν ηλεκτρικά και το σαλόνι υποδέχεται οδηγό και συνοδηγό ντυμένο στα δερμάτινα.

Για ένα αυτοκίνητο επιδόσεων βέβαια, το ζουμί είναι ο κινητήρας. Ο 16βάλβιδος των 2,4 λίτρων αποδίδει 200 ίππους αγωνιστικού χαρακτήρα αφού εκκεντροφόροι και πιστόνια είναι ξανασχεδιασμένα. Το σπορτίβ χαρακτήρα συμπληρώνουν τα αγωνιστικά φρένα του Skyline GTR. Οι αλουμινένιες ζάντες των 18 ιντσών φορούν διαφορετικών διαστάσεων λάστιχα εμπρός (215/40ZR 18 και πίσω 225/40 ZR18). Στο πίσω μέρος δεσπόζει το σήμα της Nissan, αφού η εταιρία θέλει να υπενθυμίσει το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της, και την παράδοση που έχει στα αυτοκίνητα επιδόσεων.

ΙΖΗ ΚΑΙ MOTEVELO
Ρωσική αξιοπιστία σε δυο τροχούς

Την αντιπροσώπευση δύο ιστορικών ρωσικών εργοστασίων, του IZMASH JSC MINSK MOTORCYCLES AND BICYCLES PLANT εξασφάλισε η COBET MOTO, γνωστή μας έως σήμερα από τα URAL. Και τα δύο εργοστάσια παράγουν μοτοσικλέτες με ρώσικους δίχρονους κινητήρες. Στο IΖMASH το οποίο είναι γνωστό κυρίως από την παραγωγή των καλάσνικοφ και τον οπλισμό των MIG, παράγονται οι μοτοσικλέτες ΙΖΗ, με κινητήρα 350 κ.εκ. Η αισθητική παραπέμπει σε κλασική μοτοσικλέτα παντός εδάφους, κάτι που επιβεβαιώνει και το ντάμπερ του τιμονιού. Ο κινητήρας αποδίδει 22 ίππους με ροπή που έρχεται από χαμηλά και κατανάλωση μόλις 5 λίτρα/100 χλμ. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται κάλυμμα δισκόφρενου και αλυσίδας, προφόρτιση αέρα στα καλάμια, αμορτισέρ αερίου λαδιού, λάστιχα on - of και πλήρες σετ εργαλείων. Το σασμάν είναι τεσσάρων σχέσεων, ενώ ο σκελετός αγκαλιάζει τον κινητήρα παίζοντας και τον ρόλο της "ποδιάς". Η τιμή του ΙΖΗ 350 είναι 790.000 δρχ. Η μοτοσικλέτα εισάγεται και με side car (καλάθι) και κοστίζει 1.185.000 δρχ.

Από το MINSK έρχονται τα MOTOVELO 125S (η έκδοση δρόμου) με απόδοση 13 ίππων, 12V χωρίς μπαταρία, ηλεκτρονική ανάφλεξη, τετρατάχυτο κιβώτιο, κλειστή αλυσίδα, σχάρα, πλαϊνό και κεντρικό σταντ και κατανάλωση 4λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Η τιμή του είναι 475000 δρχ. Το 125 Ε (έκδοση εκτός δρόμου) έχει απόδοση 10 ίππων, τον ίδιο εξοπλισμό με το S και τιμή 440.000 δρχ.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ