Την 1η Μάη, ημέρα της Εργατικής Πρωτομαγιάς, ο «Συρμός» θα φιλοξενήσει στη σκηνή του το νεανικό σχήμα «Κόκκινες κιμωλίες». Το πρώτο μέρος του προγράμματος θα είναι αφιερωμένο στο εργατικό τραγούδι και το δεύτερο σε αγαπημένες διασκευές και σε κομμάτια του τραγουδιστή του σχήματος, Θωμά Νικολάου, που δεν έχουν κυκλοφορήσει. Κιθάρα, φυσαρμόνικες: Γιώργος Θεοφάνους. Κρουστά: Μάκης Κρετσής. Μπουζούκι: Γιώργος Νυδριώτης, τρίχορδο μπουζούκι: Κώστας Τσούνας.
Στον ίδιο χώρο στις 2/5, «Εξω απ' τα καρέ τους», ο Θόδωρος Κοτεπάνος (πιάνο) και ο Στάμος Σέμσης (βιόλα), μαζί με την Σοφία Ευκλείδου (βιολοντσέλο), «εκθέτουν» σπάνια μουσικά κομμάτια από τον παγκόσμιο κινηματογράφο. Ανάμεσά τους: «Σινεμά ο Παράδεισος» του Ennio Morricone και το «Αριζόνα ντριμς» του Γκ. Μπρέκοβιτς. Οι τρεις σολίστες διάλεξαν και μετέγραψαν αριστουργήματα, που σπάνια ακούγονται ζωντανά, των: Henry Mancini, Ryuichi Sakamoto, Ry Cooder, Gabriel Yared, Nicola Piovani, Randy Newman κ.ά.
Ακολουθεί (3 και 4/5), τσιγγάνικη μουσική με τη σπάνια ερμηνευτική ικανότητα του Τσιγγάνου τραγουδοποιού Κώστα Παυλίδη, της Μάρθα Μαυροειδή και τη συνθετική δεινότητα του Αντώνη Απέργη. Λαϊκοί δρόμοι με λάτιν τζαζ διάθεση, απαλλαγμένοι από «κλισέ» και ακαδημαϊσμούς με τη συντροφιά εξαίρετων μουσικών: Μάνος Δελώτης (μπάσο), Νίκος Παραουλάκης (νέι), Δημήτρης Εμμανουήλ (κρουστά), Λευτέρης Χαβουτσάς (κιθάρα), Γιώργος Τσιατσούλης (ακορντεόν), Μάρθα Μαυροειδή (λάφτα, τραγούδι), Αντώνης Απέργης (ηλ. κιθάρα), Κώστας Παυλίδης (φωνή, κιθάρα).
Στα νέα εκθέματα του Μουσείου, μεταξύ άλλων, συμπεριλαμβάνονται οι αφίσες «Babylone d' Allemagne» (1894), «May Belfort» (1895) και «Divan Japonais» (1893), που χαρακτηρίζονται όχι μόνο για τη σπανιότητά τους, αλλά και για τη ζωντάνια και τη φωτεινότητα των χρωμάτων τους. Στην έκθεση προστίθενται ακόμη νέες λιθογραφίες, σχέδια, αλλά και πορτρέτα φιλοτεχνημένα το 1898 («Charles Maurin», «Francis Jourdain» κ.ά.).