Αστραψε και βρόντηξε προχτές ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχάνων Βόρειας Ελλάδας (ΣΒΒΕ) Γιώργος Μυλωνάς. Από το βήμα της ετήσιας γενικής συνέλευσης του ΣΒΒΕ - τις εργασίες της οποίας παρακολούθησε για λογαριασμό της κυβέρνησης ο υπουργός Οικονομίας Γ. Αλογοσκούφης - ο κύριος Μυλωνάς αξίωσε από την κυβέρνηση να προχωρήσει με μεγαλύτερη τόλμη και αποφασιστικότητα στην εξυγίανση του κρατικού τομέα, με νέα μέτρα στον τομέα της οικονομίας, της εκπαίδευσης κλπ.
Στα πλαίσια αυτά, ο κ. Μυλωνάς κάλεσε την κυβέρνηση να «μην αφήνει κακόβουλες μειοψηφίες να συντρίβουν τη δημιουργικότητα της κοινωνίας μας», δηλαδή το συνδικαλιστικό κίνημα, αυτό λένε «κακόβουλες μειοψηφίες» οι καπιταλιστές, και φυσικά να «δώσει αισιοδοξία στις επιχειρήσεις, λύνοντας κάθε μέρα, οριστικά, και κάποιο από τα αμέτρητα πρακτικά προβλήματά τους». Και ξέρετε ποια είναι τα προβλήματα των βιομηχάνων. Πώς θα στύβουν τους εργάτες που έχουν στη δούλεψή τους έως το θάνατο.
Το μήνυμα ήταν σαφές. Αξιοποιώντας τις σε όφελος του κεφαλαίου πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης, την κάλεσε να προχωρήσει σε μέτρα που θα είναι προς όφελος της δραστηριότητας των επιχειρήσεων. Δηλαδή ακόμη πιο αντεργατικά!
Στο «διά ταύτα» ο Γ. Αλογοσκούφης - που είθισται να απορρίπτει την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων των εργαζομένων με το επιχείρημα «δεν αντέχει η οικονομία» - υπογράμμισε με νόημα από το βήμα της συνέλευσης του ΣΒΒΕ πως «κεντρικός άξονας της πολιτικής είναι η στήριξη της επιχειρηματικότητας». Με απλά λόγια είπε πως «το μήνυμα ελήφθη»...
Κάθε χρόνο και ...χειρότερα θυμίζουν τα πράγματα στη χώρα μας και όσον αφορά στα τροχαία δυστυχήματα. Αυτό επιβεβαιώνεται τουλάχιστον από τα επίσημα στατιστικά στοιχεία του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ., που αφορούν στα τροχαία που σημειώθηκαν σε όλη τη χώρα τους πρώτους έξι μήνες του 2008.
Τους πρώτους έξι μήνες του έτους, λοιπόν, άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο 665 άνθρωποι και 863 τραυματίστηκαν σοβαρά, σε 617 θανατηφόρα και 708 σοβαρά τροχαία, ενώ 7.757 τραυματίστηκαν ελαφρά σε 5.679 τροχαία. Οπως μαρτυρούν οι αριθμοί, συγκριτικά με τους πρώτους έξι μήνες του 2007, παρουσιάζεται αύξηση 2,7% στα θανατηφόρα και 5,5% στα σοβαρά τροχαία και μείωση (-2,6%) στα ελαφρά. Αύξηση της τάξης του 0,6% υπάρχει στους νεκρούς και 4% στους βαριά τραυματίες.
Πιο θανατηφόρο οδικό τμήμα αναδεικνύεται και πάλι η Εθνική οδός Αθηνών - Πατρών με 35 νεκρούς, 8 βαριά και 20 ελαφρά τραυματίες.
Η χώρα, λοιπόν, παίρνει και πάλι το πρωτάθλημα της Οδικής Αν-ασφάλειας, παρά τις θριαμβικές δηλώσεις των κυβερνώντων (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) της τελευταίας οχταετίας, παρά τα περιβόητα προγράμματα «Καθ' Οδόν», που θα λιγόστευαν τα τροχαία. Και - προ πάντων - τον πακτωλό χρημάτων που υποχρεώθηκε και υποχρεώνεται να καταβάλλει ο ελληνικός λαός (είτε με τα πανάκριβα χαράτσια των διοδίων, είτε μέσω του κρατικού προϋπολογισμού) για την κατασκευή του εθνικού οδικού δικτύου που τελειωμό δεν έχει...