Οι "σκληρές" διαπραγματεύσεις που υποτίθεται πως έκανε η κυβέρνηση, έληξαν όλες υπέρ του εφοπλιστή και σε βάρος φυσικά τόσο της ελληνικής οικονομίας, όσο και των ίδιων των εργαζομένων και των δικαιωμάτων τους
Σε ένα ατελείωτο σκάνδαλο αναδεικνύεται τελικά η υπόθεση του ξεπουλήματος των Ναυπηγείων Ελευσίνας στον εφοπλιστή Ταβουλάρη, όπως προκύπτει από τη σχετική σύμβαση, την οποία φέρνει σήμερα στη δημοσιότητα ο "Ρ". Πτυχές της σύμβασης, τις οποίες επιμελώς αποκρύπτουν μέχρι σήμερα οι κυβερνώντες, αποδεικνύουν ότι το ευτελές τίμημα των 14,5 δισ. δρχ. και η "προίκα" των 24,5 δισ. δρχ. που δόθηκαν στον Ταβουλάρη μέσω των έργων του Πολεμικού Ναυτικού και του ΟΣΕ, είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Οι... "σκληρές διαπραγματεύσεις" που υποτίθεται πως έκανε η κυβέρνηση, είχαν σαν αποτέλεσμα να συμπεριληφθούν στη σύμβαση δικαιώματα του Ταβουλάρη, όπως:
- Να χαρακτηρίζει τις απεργίες και τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων "λόγο ανωτέρας βίας" και άρα να μην εκτελεί τους όρους της σύμβασης
- Να απολύσει μετά από ένα χρόνο το 30% των εργαζομένων του Ναυπηγείου, με το πρόσχημα ναυτιλιακής κρίσης.
- Να βάλει λουκέτο στα Ναυπηγεία πριν καν συμπληρωθεί μια δεκαετία λειτουργίας.
- Να πουλήσει περιουσιακά στοιχεία του Ναυπηγείου πριν καν πληρώσει το σχετικό τίμημα.
ΣΕΛ.
12 -
13