Αποκαλυπτικές για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών ήταν οι χτεσινές "διευκρινίσεις" τόσο του κυβερνητικού εκπροσώπου, όσο και των υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Μεταφορών - Επικοινωνιών.
Με κορόνες, περί κοινωνικής πολιτικής, η κυβέρνηση εκμεταλλευόμενη και τη θέση της ΝΔ για άμεσο ξεπούλημα - όπως την εξέφρασε χτες ο Κ. Καραμανλής - αλλά και την πληθώρα των δημοσιευμάτων για το "χάρισμα" 900 δισ., επιχειρεί να εξαπατήσει το επιβατικό κοινό, αλλά και να αποτρέψει τις αναμενόμενες αντιδράσεις των εργαζομένων. Ομως, ταυτόχρονα, δεν μπορεί να συσκοτίσει πλήρως τις πραγματικές προθέσεις της. Πρώτος στόχος είναι η πλήρης ανατροπή των εργασιακών σχέσεων, στο όνομα της "μείωσης του εργατικού κόστους", ενώ το επόμενο βήμα οι αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Σε πρώτη φάση προκρίνεται η εμπλοκή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αλλά - όπως είπε και ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας - η συμμετοχή του ιδιωτικού κεφαλαίου κρίνεται απαραίτητη, αφού όμως πρώτα ο ΟΑΣΑ εξυγιανθεί....
Με ανακοίνωσή της η ΕΕ της ΕΣΑΚ, αφού υπογραμμίζει ότι το επιβατικό κοινό θα χρυσοπληρώνει μέρα τη μέρα τη σταδιακή ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών, με λειψή εξυπηρέτηση και τσουχτερά εισιτήρια και οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες θα νιώσουν στο πετσί τους τον εργασιακό μεσαίωνα, καλεί όλους τους εργαζόμενους σε κοινό μέτωπο πάλης για την υπεράσπιση των δημόσιων συγκοινωνιών, των εργασιακών και των κοινωνικών κατακτήσεων.
ΣΕΛ.
2,
27