Ακολούθησε ο σπουδαίος, παλιός και «πιστός» φιλοξενούμενος του Φεστιβάλ, ο Λάκης Χαλκιάς με την ορχήστρα του, σε ένα αφιέρωμα στον μεγάλο συνθέτη του λαϊκού μας τραγουδιού, Βασίλη Τσιτσάνη, με αφορμή τη συμπλήρωση φέτος 20 χρόνων από το θάνατό του. Ο Λάκης Χαλκιάς ευχήθηκε στην ΚΝΕ να γιορτάσει, όχι μόνο τα 30 χρόνια του Φεστιβάλ, αλλά και τα 100, υπογραμμίζοντας τη σημαντική πολιτιστική προσφορά της Οργάνωσης στη νεολαία. Για την επιλογή του στο αφιέρωμα στον Τσιτσάνη, ο τραγουδιστής είπε, μεταξύ άλλων, ότι, εκτός από τη θλιβερή επέτειο της απουσίας του, η αναφορά στον συνθέτη αποτελεί και μια απάντηση στην «κατάντια αυτού που ονομάζεται "λαϊκό" τραγούδι σήμερα». Πρόσθεσε πως ο Τσιτσάνης είναι μεγάλος συνθέτης, γιατί εξέφρασε για μια μακρόχρονη και δύσκολη ιστορική περίοδο τους πόθους και τους καημούς του ελληνικού λαού, τις χαρές και τις λύπες του.
Τις προηγούμενες μέρες, στο λαϊκό γλέντι στο φιλόξενο χώρο του Φεστιβάλ μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες συνόδευσαν τους χιλιάδες θαμώνων του, ο Γιάννης Λέμπεσης και η «Λαϊκή Στράτα», η Γιώτα Βέη, ο Βαγγέλης Κορακάκης, ο Δημήτρης Κοντογιάννης, ο Αγάθωνας και τα λαϊκά συγκροτήματα «Δρόμος», «Ραστ», «Παλαϊνά Σεφέρια».
Τζαζ του μεσοπολέμου παρουσίασε το βράδυ του Σαββάτου στη «Νεανική Σκηνή», το μουσικό σχήμα με τον κινηματογραφικό τίτλο «Take the money and run». Το τετραμελές συγκρότημα ερμήνευσε τραγούδια από το δίσκο του «How the story goes». Λίγο αργότερα, ο Λάκης Παπαδόπουλος πρόσφερε μια δυνατή «γεύση» από την εικοσάχρονη μουσική του διαδρομή. Ο γνωστός «Λάκης με τα ψηλά ρεβέρ», ένας δημιουργός που δεν έχει πάψει να βλέπει με διορατικότητα, χιούμορ, αλλά και καυστική ματιά τα πράγματα, παρουσίασε τραγούδια, που γεννήθηκαν από το πάντρεμα της ιδιαίτερης στιχουργικής και μουσικής γραφής του, ξεσηκώνοντας το πολυπληθές νεανικό ακροατήριό του.
«Πλημμύρισε» ηλεκτρικούς ήχους η Νεανική Σκηνή την τελευταία μέρα του Φεστιβάλ. Τα νεανικά συγκροτήματα «Εξώδικον», «Bluesburger» και «Φτηνό ευέλικτο μουσικό δυναμικό» επιβεβαίωσαν τη διαπίστωση ότι η ελληνική ροκ σκηνή δεν έχει μόνο «περιτύλιγμα», αλλά και ουσία. Μέχρι αργά τη νύχτα ο κόσμος, κυρίως νεολαία, απόλαυσε μπαλάντες, δυναμικά ορχηστρικά κομμάτια και πρωτότυπα τραγούδια των καλλιτεχνών σε ξένους, αλλά και ελληνικούς στίχους.