ΗΠΑ - 1928 - Σκηνοθεσία: Εντουαρτ Σέντγουικ - Μπάστερ Κίτον. Σενάριο: Κλάιντ Μπρούκμαν - Λιου Λίπτον. Πρωταγωνιστούν: Μπάστερ Κίτον, Μαρσελίν Ντέι, Χάρολντ Γκούντγουιν. Είναι ένα από τα τελευταία φιλμ της κλασικής περιόδου του Μπάστερ Κίτον πριν την έλευση του ομιλούντος κινηματογράφου. Ο «αγέλαστος κωμικός» είναι εδώ ο Λιουκ Σάνον, ένας φωτογράφος που είναι ερωτευμένος με την Σάλι, μια όμορφη γραμματέα των κινηματογραφικών στούντιο MGM. Για να την κάνει να τον προσέξει, αποφασίζει να γίνει κάμεραμαν στην εταιρεία ώστε να είναι πιο κοντά της. Ομως με την κινηματογραφική κάμερα στα χέρια είναι εντελώς αδέξιος και κάνει συνεχώς λάθη, με αποτέλεσμα να υπάρχουν ξεκαρδιστικά στιγμιότυπα. Ο,τι προσπαθεί να κάνει καταλήγει σε φιάσκο, έτσι σκέφτεται άλλους τρόπους για να πλησιάσει την Σάλι...
Η χρυσή εποχή του βωβού κινηματογράφου έμελλε να κρατήσει λίγο, όμως το κοινό μπόρεσε να απολαύσει κάποιους σπουδαίους καλλιτέχνες. Ο Τζόζεφ Φρανκ «Μπάστερ» Κίτον VI (γεννημένος στις 4 Οκτωβρίου 1895) ήταν ένας σπουδαίος κωμικός, γνωστός κυρίως για τις «βωβές» του ταινίες, με το «σήμα κατατεθέν» του να είναι η κωμωδία με κινήσεις του σώματος, διατηρώντας, όμως, μια στωική αγέλαστη έκφραση, κερδίζοντας έτσι το παρατσούκλι «Το Μεγάλο Πέτρινο Πρόσωπο». Ο Κίτον γεννήθηκε σε μια «βαριετέ» οικογένεια. Πατέρας του ήταν ο Τζο Κίτον που είχε έναν περιπλανώμενο θίασο μαζί με τον Χάρι Χουντίνι. Σε ηλικία τριών ετών ο Κίτον μπήκε στο χώρο του θεάματος, παίζοντας με τους γονείς του στους «Τρεις Κίτον». Το Φλεβάρη του 1917, ο Κίτον συνάντησε τον Ρόσκο «Φάτι» Αρμπακλ στα στούντιο «Talmadge» στη Νέα Υόρκη, όπου ο Αρμπακλ είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον παραγωγό Τζόζεφ Μ. Σενκ. Ο Τζο Κίτον αποδοκίμαζε τις ταινίες και ο Μπάστερ είχε τις επιφυλάξεις του για το μέσο. Κατά τη διάρκεια της πρώτης συνάντησής του με τον Αρμπακλ, ζήτησε να δανειστεί μια κάμερα για να μάθει πώς λειτουργεί. Πήρε την κάμερα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου έμενε, την αποσυναρμολόγησε και την επανασυναρμολόγησε. Εχοντας κατανοήσει τη μηχανική του κινηματογράφου, επέστρεψε την επόμενη μέρα, με την κάμερα στο χέρι, ζητώντας δουλειά.
Προσελήφθη ως συμπρωταγωνιστής και συντάκτης κωμικών ατακών, κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση στην ταινία «The Butcher Boy». Ο Κίτον και ο Αρμπακλ έγιναν στενοί φίλοι. Μετά την επιτυχημένη συνεργασία του Κίτον με τον Αρμπακλ, ο Σενκ του έδωσε μια δική του μονάδα παραγωγής, την «Buster Keaton Comedies». Ο Κίτον πέθανε την 1 Φλεβάρη 1966.
Η επιστροφή των χρημάτων για όσους προμηθεύτηκαν εισιτήρια από τα εκδοτήρια της Πανεπιστημίου 39, τα καταστήματα «Public» και τα βιβλιοπωλεία Παπασωτηρίου, θα γίνει στα κεντρικά ταμεία. Για όσους προμηθεύτηκαν τα εισιτήριά τους από τα ταμεία της Επιδαύρου, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει έως την Παρασκευή 17/08 στην Επίδαυρο (τα ταμεία θα είναι ανοιχτά 10.00 - 16.00). Για όσους έχουν αγοράσει εισιτήρια μέσω internet ή τηλεφωνικά και δεν τα έχουν παραλάβει, η επιστροφή θα γίνει αυτόματα. Για όσους έχουν παραλάβει τα εισιτήρια, προκειμένου να γίνει η επιστροφή των χρημάτων θα πρέπει να τα επιστρέψουν στην Πανεπιστημίου 39 (μέχρι τις 30 Αυγούστου) και στα εκδοτήρια της Επιδαύρου (μέχρι την Παρασκευή 17 Αυγούστου).
Θυμίζουμε ότι η παράσταση του ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα, μουσική Μάνου Χατζιδάκι, σκηνικά Μανόλη Παντελιδάκη και κοστούμια Βάλιας Μαργαρίτη και Μανόλη Παντελιδάκη. Παίζουν: Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Κώστας Μπερικόπουλος, Γιώργος Χρυσοστόμου, Βαγγέλης Χατζηνικολάου, Σωκράτης Πατσίκας, Αγορίτσα Οικονόμου, Σταύρος Σιόλας, Μάρα Βλαχάκη, Προκόπης Αγαθοκλέους. Χορεύουν: Ivan Svitailo, Σοφία Μιχαήλ, Alain Rivero. Συμμετέχει ο τραγουδιστής Σταύρος Σιόλας.
Επίσης, το περασμένο Σάββατο, συγγενείς και φίλοι αποχαιρέτησαν, στο κοιμητήριο Χαλανδρίου, τον Γιώργο Λαζαρίδη, θεατρικό συγγραφέα, δημοσιογράφο, σκηνοθέτη και παραγωγό του θεάτρου και του κινηματογράφου που «έφυγε», στις 9 Αυγούστου. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1927. Ξεκίνησε τη συγγραφική του δραστηριότητα το 1948, δημοσιεύοντας χρονογραφήματα, κινηματογραφικές και θεατρικές κριτικές, δοκίμια και σχόλια σε εφημερίδες της Aθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Nέας Yόρκης κ.ά. Tην ίδια χρονιά συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τον Nίκο Tσιφόρο και τον Aλέκο Σακελλάριο ως βοηθός σκηνοθέτη, ενώ συγχρόνως άρχισε να γράφει σενάρια. Παραγωγός, σκηνοθέτης και σεναριογράφος πλέον των 200 ταινιών, μεταξύ των οποίων «Η Χιονάτη και τα εφτά γεροντοπαλίκαρα», «Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος», «Η 7η μέρα της δημιουργίας», «Ποιος Θανάσης;» (Σ), «Τα παιδιά της πιάτσας» (Σ, Π) κ.ά.