Το βραβείο οφείλεται εν πολλοίς και σε ένα δικό μας παιδί, τον Σωτήρη Κωβό που αποτελεί το βασικό σχεδιαστή, ο οποίος κατάφερε εκτός της ξεχωριστής γραμμής να δώσει στο Yaris και το μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο. Πιο σημαντικό πάντως, ακόμη ίσως και από το ίδιο το βραβείο, είναι η αναγνώριση του μοντέλου από τους αγοραστές. Μέχρι σήμερα μετά από 7 μήνες κυκλοφορίας στην Ευρώπη, έχει προτιμηθεί από 150.000 οδηγούς και αναμένεται να ξεπεράσουν τους 180.000 μέχρι το τέλος της χρονιάς. Το μερίδιο της Toyota στην κατηγορία Β, αυξήθηκε σε 3,6% σε σχέση με το 16% πέρσι. Στην χώρα μας το Yaris κατέχει το 10,12% της κατηγορίας με σύνολο πωλήσεων 7.802.
Η νέα γενιά των Micra Challenge διαθέτει πιο σφικτές αναρτήσεις, ενώ οι αντιστρεπτικές δοκοί εμπρός και πίσω φροντίζουν ώστε να μηδενίζονται, αν είναι δυνατόν, οι κλήσεις στις στροφές. Βελτιωμένη είναι φυσικά και η παθητική ασφάλεια, αφού τόσο οι μπάρες όσο και ο αερόσακος φροντίζουν ώστε μια κακιά στιγμή να έχει τις λιγότερες δυνατές συνέπειες. Στα στάνταρ του εξοπλισμού το έγχρωμο (ανοιχτό πράσινο) ταμπλό των οργάνων, οι προβολείς ομίχλης, η αεροτομή κλπ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ζάντες Chromodora 13 ιντσών για τα 1.000άρια και 14 ιντσών για τα 1.300άρια με τα αντίστοιχα λάστιχα Yocohama με επιβάρυνση 200.000 ή 270.000 δρχ. αντιστοίχως. Οι τιμές με air condition είναι 3.316.000 για το 1.000άρι των 65 ίππων και 3.450.000 για εκείνο των 73 ίππων. Στα 1.300 οι τιμές είναι 3.826.000 και 4.280.000 δρχ. για τις εκδόσεις των 85 ή 95 ίππων αντίστοιχα.
ΜΕ ΤΟ «ΧΡΥΣΟ ΤΙΜΟΝΙ» του 1999 βραβεύτηκε η Lancia Lybra. Το βραβείο που είναι από τα πιο σημαντικά για τη Γερμανία - δίνεται σε μοντέλο που αξιολογείται από δημοσιογράφους, οδηγούς της Φόρμουλα 1 και αρκετούς διάσημους που έχουν πάθος για το αυτοκίνητο. Οι τομείς που αξιολογούνται είναι: το στιλ, ο κινητήρας, η μετάδοση, η άνεση, η σχέση τιμής - ποιότητας, η εργονομία, η ασφάλεια, η κατανάλωση και ο σεβασμός στο περιβάλλον. Το χρυσό τιμόνι παρέλαβε εκ μέρους του γκρουπ Fiat ο γενικός διευθυντής Ρομπέρτο Τεστόρε, στην έδρα του εκδοτικού οίκου «Axel Springe Vertag» στο Μπερλίνο. Το γκρουπ Fiat βραβεύτηκε για τρίτη φορά στα 24 χρόνια του θεσμού. Οι προηγούμενες πρωτιές ήταν το1993 για το Punto και το 1995 για τα Brava και το Alfa Romeo GTV.
Το Pu3 - Commuter είναι ένας συμπαγές διθέσιο, δίθυρο αυτοκίνητο πόλης, με εξαιρετικά χαμηλό βάρος και μπορεί να δεχτεί είτε βενζινοκινητήρα, είτε ηλεκτροκινητήρα ή να γίνει υβριδικό συνδυάζοντας ηλεκτροκίνηση και κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ο βενζινοκινητήρας στηρίζεται σε αυτόν του Alto, είναι φτωχού μείγματος και διαθέτει σύστημα που διακόπτει τη λειτουργία του, όταν σταματά. Χάρη σε αυτό το σύστημα και το συνολικό τεχνολογικό πακέτο, μπορεί να διανύσει 35 χλμ. με ένα μόλις λίτρο βενζίνης. Στην υβριδική έκδοση τα χιλιόμετρα αστικής μετακίνησης ανεβαίνουν στα 40 ανά λίτρο βενζίνης, αφού στις εκκινήσεις λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος επανενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται. Στην ηλεκτροκίνητη εκδοχή του το Pu3 - Commuter έχει φυσικά αποκλειστικά αστικό χαρακτήρα και μεταβάλλεται σε ένα αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων.
Με μήκος 2,675 μ. είναι ιδανικό στο παρκάρισμα, αφού έχει ενσωματώσει όλη την τεχνογνωσία της Suzuki στα μικρά αυτοκίνητα. Το βάρος έχει κρατηθεί στα 550 κιλά, και ίσως γι' αυτό δε διαθέτει τρίτη πόρτα, επιτρέποντας τη φόρτωση των αποσκευών μόνο με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Το εσωτερικό είναι άνετο για 2 άτομα και φωτεινό χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τις ανοιχτόχρωμες επενδύσεις. Στο ταμπλό υπάρχουν όλα τα απαραίτητα όργανα, ενώ για τις ανεπιθύμητες επαφές υπάρχουν μεγάλοι προφυλακτήρες εμπρός - πίσω. Το Pu3 - commuter, μπορεί να βρίσκεται ακόμη στο επίπεδο της πρότασης, όμως διαθέτει όλα εκείνα τα ρεαλιστικά στοιχεία, που θα μπορούσαν να το φτάσουν μέχρι τη γραμμή παραγωγής, αφού αποτελεί μια πειστική απάντηση για μετακίνηση στα μποτιλιαρισμένα αστικά κέντρα.