Αυτά είναι ορισμένα από τα όσα αναφέρονται σε χτεσινό δελτίο Τύπου της Ενωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας. Θα ήταν για γέλια, αν η υπόθεση δεν αφορούσε εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους, νησιώτες, ναυτεργάτες. Ολον αυτό τον κόσμο που βασανίζεται με τον αποκλεισμό νησιών, τις αυξήσεις στα εισιτήρια που ξεπερνούν από το 2001 - οπότε εφαρμόστηκε από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ο κανονισμός 3577 και εφαρμόζεται απαρέγκλιτα σήμερα από τη ΝΔ - μέχρι και τον περασμένο Απρίλη ακόμα και το 300%. Κι αυτό παράλληλα με τις συνθήκες γαλέρας στα πλοία, τα οποία είναι τόσο «σύγχρονα», ώστε η ηλικία για το 44% από αυτά να ξεπερνάει τα 20 έτη. Με άλλα λόγια, η πραγματικότητα αποδεικνύει ότι οι εφοπλιστές δε «χωράνε» στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Είναι κοινωνικό αγαθό και για να λειτουργήσει έτσι πρέπει τα «παράσιτα» να φύγουν από τη μέση.
Πάνω από τρία χρόνια πέρασαν από τότε που το αμαρτωλό ΔΙΚΑΤΣΑ μετονομάστηκε σε ΔΟΑΤΑΠ (κι άρχισε να εφαρμόζεται ο νέος νόμος για την αναγνώριση των πτυχίων της αλλοδαπής) και όπως είχε προβλέψει από τότε το ΚΚΕ, τίποτα δεν έχει βελτιωθεί στην ταλαιπωρία των πτυχιούχων εξωτερικού (κυρίως των χωρών εκτός ΕΕ ή των χωρών που εντάχθηκαν πρόσφατα στην ιμπεριαλιστική ένωση).
Σύμφωνα με καταγγελίες, δέκα περίπου απόφοιτοι κτηνιατρικής από τη Ρουμανία έχουν γίνει μπαλάκι εδώ και δυο χρόνια ανάμεσα σε υπουργεία, γραμματείς και φαρισαίους, προκειμένου να αναγνωρίσουν το πτυχίο τους.
Αντί άλλου σχολιασμού επαναφέρουμε απόσπασμα από άρθρο του «Ρ» (8/12/2004) την περίοδο που συζητιόταν το νομοσχέδιο για το ΔΟΑΤΑΠ: «Ο νέος οργανισμός (ΔΟΑΤΑΠ) διατηρεί όλα τα αρνητικά του προκατόχου του (ΔΙΚΑΤΣΑ) ως προς την αντιμετώπιση των πτυχιούχων των εκτός της ΕΕ ανώτατων ιδρυμάτων (...) Η τακτική αυτή δεν έχει σχέση με την προστασία της εγχώριας αγοράς από τους αποφοίτους των βαλκανικών ιδρυμάτων που κάποιοι συνηθίζουν στο σύνολό τους να τα θεωρούν ανυπόληπτα, καθώς ανυπόληπτα κι αμφιβόλου ποιότητας ιδρύματα υπάρχουν σε χώρες τόσο εντός όσο και εκτός της ΕΕ. Στην πραγματικότητα τα συγκεκριμένα μέτρα στοχεύουν στην ανακοπή της φοιτητικής μετανάστευσης προς τις χώρες εκτός ΕΕ, προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα της ευρωενωσιακής "αγοράς" ανώτατης εκπαίδευσης».
Κι όμως είναι απολύτως επιτυχημένη η πολιτική της κυβέρνησης. Επιτυχημένη για τα συμφέροντα τα οποία εκφράζει, του μεγάλου κεφαλαίου. Λογικές αποτυχημένης διαχείρισης, εισάγουν από το παράθυρο συμπεράσματα περί της δυνατότητας ύπαρξης μιας επιτυχούς υπέρ του λαού διαχείρισης. Μόνο που τέτοια δεν μπορεί να υπάρξει. Ο λαός, αν θέλει να δει άσπρη μέρα, πρέπει να κάνει πολύ περισσότερα από το να παλέψει για λιγότερο ασύδοτες τράπεζες, για έλεγχο του ποσοστού κέρδους κι άλλες τέτοιες αυταπάτες.
Ο ένας λέει πως είναι φιλική για το περιβάλλον και ο άλλος ότι είναι εχθρική;
Τέτοια περιβαλλοντική ευαισθησία σε αυτή την κυβέρνηση ώστε να ...τρώγονται μεταξύ τους; Πραγματικά μας εντυπωσίασαν.
Μόνο που δεν μπορούμε να εξηγήσουμε πώς γίνεται και οι δύο να βρίσκονται σε οργανισμούς που μόνο φιλική προς το περιβάλλον πολιτική δεν ακολουθούν.
Το ΥΠΕΧΩΔΕ παραδίδει με όποιο τρόπο μπορεί τα δάση και το πράσινο στους κατασκευαστές και τους εργολάβους
Οσο για την ΕΕ του Στ. Δήμα εκεί πια έχουμε... όργια υπέρ των μεγάλων επιχειρήσεων με τις «ανταλλαγές» ρύπων και όλα τα σχετικά.
Ας αρκεστούμε - από ευγένεια - να πούμε ότι απλά μας δουλεύουν και οι δύο με τις «περιβαλλοντικές ευαισθησίες» τους.
Για να μην πάει αλλού το μυαλό μας. Μια και όπως ξέρουμε, γύρω από τα θέματα της ενέργειας παίζονται πολλά, μα πάρα πολλά συμφέροντα.
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΟΥΝ όταν λένε ότι συζήτησαν τη «μετεξέλιξη των Ενόπλων Δυνάμεων» στη χτεσινή κυβερνητική επιτροπή;
Συνήθως με αυτή τη λέξη εννοούμε πως κάτι θα μετατραπεί σε κάτι άλλο. Ομως πολύ ανησυχητικό ακούγεται όταν αυτό το «κάτι» είναι ο ελληνικός στρατός...
Βλέπετε, οι κυβερνώντες μάς έχουν αποδείξει εμπράκτως πώς εννοούν τη «μετεξέλιξη».
Και κάθε «μετεξέλιξη» την πληρώνουν οι πληβείοι...
Οι Ενοπλες Δυνάμεις (για την ώρα τουλάχιστον) δεν έχει ακουστεί ότι θα μπουν στο Χρηματιστήριο...
Ομως έγιναν απολύτως ένα παρακλάδι του ΝΑΤΟ. Ο,τι δηλαδή σιγά σιγά κάνουν επί τόσα χρόνια οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΝ υποκρίνονται. Δεν υπάρχει καλή και κακή ιδιωτικοποίηση, καλό και κακό μονοπώλιο. Το κεφάλαιο, ελληνικό, γερμανικό, αραβικό ή ό,τι άλλο, κάνει χρυσές δουλειές στην Ελλάδα εδώ και χρόνια. Μήπως δεν είναι στα χέρια Γερμανών το αεροδρόμιο;