Αντίθετα, ο δήμος κατηγορεί την ΕΥΔΑΠ ότι η διακοπή της υδροδότησης έγινε σε νηπιαγωγεία, ΚΑΠΗ και χώρους κοινωνικής φροντίδας και καταγγέλλει την εταιρεία ότι «πάγωσε» τους τραπεζικούς λογαριασμούς για τη μισθοδοσία των εργαζομένων του δήμου.
Οπως και αν έχει το ζήτημα η πραγματική αλήθεια φαίνεται πως προκύπτει από την ίδια την ανακοίνωση της ΕΥΔΑΠ, σύμφωνα με την οποία, τα χρέη των δήμων προς αυτήν ξεπερνούν τα 350 εκατ. ευρώ. Και, βέβαια, η υπό πλήρη ιδιωτικοποίηση ΕΥΔΑΠ, πίσω από το θόρυβο που έχει ξεσηκώσει τελευταία δεν επιδιώκει απλά οι δήμοι να αποπληρώσουν αυτά τα χρήματα, αλλά κυρίως να παραδώσουν - όσοι δεν το έχουν κάνει ακόμη - τα δίκτυά τους σε αυτήν για να την κάνουν ακόμη πιο κερδοφόρα, προς όφελος βέβαια των υποψήφιων ντόπιων και ξένων «επενδυτών». Να μετατρέψουν, δηλαδή, το νερό που πληρώνουν ήδη πανάκριβα οι λαϊκές οικογένειες σε χρυσάφι για το μεγάλο κεφάλαιο...
Με χίλια ζόρια προσπαθεί η κυβερνητική προπαγάνδα να διαμορφώσει «θετικό κλίμα» στην κοινή γνώμη, καθώς, όπως συνηθίζουν να λένε λογής λογής δημοσιολόγοι, η «οικονομία είναι θέμα ψυχολογίας». Με γνώμονα την αλλαγή της «εικόνας της χώρας», εμφανίζουν ορισμένες συμφωνίες επιχειρηματικών ομίλων που συνάπτονται το τελευταίο διάστημα και εμπλέκουν τη χώρα μας στον έναν ή τον άλλο βαθμό ως στοιχεία «προόδου» της οικονομίας και ενδείξεις ότι έρχονται τα πρώτα σημάδια της «ανάπτυξης» ή του «τέλους της ύφεσης». Υπ' αυτό το πρίσμα επανέρχεται τις τελευταίες μέρες στη δημοσιότητα η συμφωνία που σύναψαν η κινεζική COSCO και η αμερικανική πολυεθνική ΗP για τη μεταφορά των προϊόντων της δεύτερης μέσω του στόλου της πρώτης στο λιμάνι του Πειραιά, απ' όπου θα προωθούνται στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη με τα βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εχουμε πει ξανά στο πρόσφατο παρελθόν ότι η συγκεκριμένη συμφωνία μπορεί πράγματι να είναι πολύ συμφέρουσα και για την COSCO και για την HP, εξαιτίας της σημαντικής θέσης του Πειραιά στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο, αλλά και των όρων με τους οποίους αυτή θα υλοποιηθεί επί ελληνικών υδάτων και εδάφους καθώς οι ελληνικές κυβερνήσεις παρέχουν αφειδώς προκλητικές διευκολύνσεις στα πολυεθνικά μονοπώλια. Συμφέρουσα, επίσης, θα είναι και για τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - μιας και οι εθνικές σιδηροδρομικές μεταφορές βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της λίστας των αποκρατικοποιήσεων - καθώς θα «αγοράσουν» με ελάχιστο επιχειρηματικό ρίσκο μία εταιρεία με ένα στάνταρ κύκλο εργασιών για τα επόμενα έτη. Τι ακριβώς έχουν όμως να προσδοκούν οι εργαζόμενοι και ευρύτερα τα λαϊκά στρώματα; Επειδή εκεί ακριβώς κατευθύνεται η συστημική προπαγάνδα...
Στην ουσία, τίποτε περισσότερο από κάποια επιπλέον μεροκάματα «Σαγκάης», που ίσως να υπάρξουν εξαιτίας της αύξησης του όγκου των εμπορευμάτων που θα ξεφορτώνει η COSCO στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων. Αμελητέο κλάσμα, συγκρινόμενο με το συνολικό ύψος της ανεργίας, χωρίς να υπολογίσουμε το περιβαλλοντικό κόστος - εξαιτίας της αύξησης της κίνησης στο λιμάνι - αλλά και άλλες «κρυφές» πτυχές της συμφωνίας σχετικά με τη λειτουργία και την κυριότητα της σιδηροδρομικής υποδομής και τις ρήτρες που θα κληθεί να καταβάλλει το ελληνικό Δημόσιο έναντι της όποιας δυσλειτουργίας...
Το κύριο ζήτημα, ωστόσο, είναι αν με τον πολλαπλασιασμό τέτοιων «επενδύσεων», σε συνδυασμό με τις αποκρατικοποιήσεις, μπορεί σε κάποιο χρονικό διάστημα να μειωθεί ουσιαστικά η ανεργία, να υπάρξει «ανάπτυξη» προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων, γιατί αυτό είναι το βασικό μήνυμα της αστικής προπαγάνδας. Ε, και πάλι οφείλουμε να επαναλάβουμε πως δεν μπορεί, διότι σήμερα εν μέσω κρίσης δε γίνεται τίποτε διαφορετικό από αυτό που γινόταν και την περίοδο της «άνθησης». Αποκρατικοποιήσεις και «λεόντειες» συμβάσεις προς όφελος ισχυρών μονοπωλιακών ομίλων είχαμε και κατά τη διάρκεια των δύο περασμένων δεκαετιών, με τα γνωστά καταστροφικά για το λαό αποτελέσματα και η σημερινή κυβέρνηση «πατάει γκάζι» στην ίδια ακριβώς αντιλαϊκή πορεία. Την ίδια ώρα, βέβαια, που οι «γραφίδες» της προσπαθούν να κάνουν το μαύρο άσπρο, στην προσπάθειά τους να κερδίσουν χρόνο. Ο εργαζόμενος λαός πρέπει να κατανοήσει ότι μόνο με τον άλλο δρόμο ανάπτυξης, που προτείνει και μάχεται το ΚΚΕ, μπορεί να υπάρξει πραγματική ανάπτυξη με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του, όπου τα λιμάνια και όλες οι υποδομές θα αποτελούν κοινωνικοποιημένη λαϊκή περιουσία.
Κώστας Μουσουρούλης, 05/02/2013, υπουργός Ναυτιλίας και βουλευτής ΝΔ.
«Ολες αυτές τις ημέρες της απεργίας των ναυτικών η κυβέρνηση εξάντλησε όλα τα περιθώρια διαλόγου ικανοποιώντας ουσιαστικά τα αιτήματά τους. Δυστυχώς η ηγεσία της ΠΝΟ επέλεξε τη συνέχιση της απεργίας που πλήττει την οικονομία της χώρας, τον τουρισμό, το εμπόριο, την ελεύθερη διακίνηση των πολιτών. Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο η κυβέρνηση αποφάσισε την πολιτική επιστράτευση των απεργών».
Τηλέμαχος Χυτήρης, 24/6/2002, κυβερνητικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ.
Τέτοιοι είναι. Τα λόγια τους ολόιδια. Η υποκρισία τους φτυστή. Η αντιλαϊκή τους πολιτική πανομοιότυπη. Οι αυταρχικές μέθοδοί τους καρμπόν. Μόνο οι θέσεις αλλάζουν. Οταν ήταν οι μεν στην κυβέρνηση έλεγαν και έκαναν αυτά που νωρίτερα έκαναν οι προηγούμενοι. Και αντίστροφα. Τώρα που η κατάσταση είναι διαφορετική και χρειάζεται να συγκυβερνούν με την κυριολεκτική έννοια του όρου - έχοντας στο πλευρό τους τη σύγχρονη και ευρωπαϊκή αριστερά (ΔΗΜΑΡ) - δε χρειάζεται κανένας Χατζηγάκης (μετέπειτα υπουργός Γεωργίας) να «κρέμεται» από κάποιο τρακτέρ στα μπλόκα της αγροτιάς και κανένας Παπανδρέου να «κατεβαίνει» στο λιμάνι, στις απεργίες των ναυτεργατών, και να ...δακρύζουν τα μάτια του από τα χημικά.
Τους ρόλους τους ξέρουν καλά και τους προσαρμόζουν ανάλογα με την περίσταση. Μέσα σε λίγες μέρες επιτέθηκαν με αγριότητα, χτες στους ναυτεργάτες, προχτές στους εργαζόμενους στο μετρό και σήμερα ετοιμάζονται εναντίον των αγροτών. Αλλωστε, όπως είπε προ ημερών, ακολουθώντας τη ...λεκτική διαδικασία των συναδέλφων του υπουργών, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Αθανάσιος Τσαυτάρης, «τα περιθώρια παροχών της κυβέρνησης προς τους αγρότες έχουν εξαντληθεί». Ο στόχος είναι ένας. Ο αγωνιζόμενος λαός. Γι' αυτό προβάλλει επιτακτικά η ανάγκη για αγώνα ταξικό και κοινωνική συμμαχία. Η απάντηση σε αυτή την αυταρχική και αντιλαϊκή πολιτική πρέπει να είναι η επιστράτευση του λαού για να ανατρέψει αυτή την πολιτική, όχι μόνο την κυβέρνηση, αλλά την ίδια την εξουσία των μονοπωλίων που την υπαγορεύει.