Κατηγορηματικά αντίθετο το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας
«Το ΚΚΕ είναι κατηγορηματικά αντίθετο με την εξαγγελία της κυβέρνησης για την ψήφο των ομογενών του εξωτερικού. Θα βρει το Κόμμα μας αντιμέτωπο και σε αυτές τις επιδιώξεις της.
Οι κυβερνητικές προτάσεις δε διευρύνουν τα δημοκρατικά δικαιώματα του ελληνικού λαού, αλλά τα περιορίζουν. Εγκυμονούν μεγάλο κίνδυνο αλλοίωσης του εκλογικού σώματος, οδηγώντας στην τεχνητή του διόγκωση. Θα πρόκειται ουσιαστικά για ανεξέλεγκτη ψηφοφορία, αφού θα συμμετέχουν σε αυτήν άνθρωποι που δεν έχουν στοιχειώδη ενημέρωση και επαφή με τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα και το κυριότερο δε θα έχουν καμιά συνέπεια ή επίπτωση από το αποτέλεσμα των εκλογών, στις οποίες θα συμμετάσχουν.
Ειδικά η επιστολική ψήφος ή "η χρησιμοποίηση άλλου πρόσφορου μέσου" εισάγει τέτοιες διαδικασίες που θα επιτρέπουν στην κάθε κυβέρνηση ή και σε διάφορους μηχανισμούς που δρουν στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό, κρατικούς ή μη, να παρεμβαίνουν και να διαμορφώνουν το εκλογικό αποτέλεσμα.
Η διαδικασία αυτή αφήνει μεγάλα περιθώρια και δίνει τη δυνατότητα αλλοίωσης και νόθευσης της εκλογικής βούλησης του ελληνικού λαού.
Οι προτάσεις της κυβέρνησης, εκτός των άλλων, αναδεικνύουν τις κοινές σκοπιμότητες και την ευθύνη που έχουν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, αφού αναθεώρησαν από κοινού το σχετικό άρθρο του Συντάγματος στην προηγούμενη Βουλή.
Το ΚΚΕ υποστηρίζει το δικαίωμα και τη διευκόλυνση της άμεσης συμμετοχής των Ελλήνων μεταναστών στην εκλογική ψηφοφορία που διεξάγεται εντός της χώρας, καθώς και τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, που θα τους δίνουν τη δυνατότητα ενημέρωσης για τις πολιτικές εξελίξεις και διεργασίες».
Από τις Αχτιδικές Επιτροπές της ΚΟ Αθήνας του ΚΚΕ στις τέσσερις πρώτες θέσεις βρίσκονται: Βορειοδυτικών Συνοικιών με 34,32%, Βορείων Συνοικιών με 32,90%, 5ου - 6ου Διαμερίσματος με 30,72% και ΕΒΕ με 30%.
Ο Πέτρος Τασιούδας, γραμματέας της Αχτιδικής Επιτροπής Βορείων Συνοικιών της ΚΟΑ, επισήμανε ως βασικό στοιχείο της καλής πορείας της Οργάνωσης στην Οικονομική Εξόρμηση τον έγκαιρο και καλό σχεδιασμό, που επέτρεψε στην Οργάνωση να μπει από την αρχή με δυναμισμό στη μάχη, καλά προετοιμασμένη. Οπως σημείωσε, για την καλή προετοιμασία αξιοποιήθηκε η προηγούμενη πλούσια εμπειρία, αλλά και οι «καρποί» που απέδωσε το άνοιγμα της Οργάνωσης για τις δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές, όπως και για όλα τα άλλα ζητήματα που το τελευταίο διάστημα βρίσκονται στο κέντρο της δράσης συνολικά των Κομματικών Οργανώσεων και αφορούν το σύνολο των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εργατική λαϊκή οικογένεια, στην Παιδεία, την Υγεία, το Εισόδημα, την Εργασία κλπ.
Καταλήγει υπογραμμίζοντας ότι όλες οι δυνάμεις μπήκαν στη μάχη με αποφασιστικότητα, στο πλάι τους και οι φίλοι του Κόμματος συνδράμουν για ένα καλό αποτέλεσμα. Το κάλεσμά τους συναντά ανταπόκριση, κάτι άλλωστε που προκύπτει κι από το ποσοστό κάλυψης του πλάνου της Αχτίδας. Επόμενος στόχος είναι τη Δευτέρα να έχει καλυφθεί το πλάνο κατά 40% και μέχρι το τέλος του Δεκέμβρη να έχει καλυφθεί το 70%, ώστε το Γενάρη να δοθεί πια η μάχη της υπερκάλυψης.
Για παράδειγμα, τώρα που πλησιάζει το τέλος της χρονιάς, από το μελομακάρονο ως την Μπάρμπι και τ' αυτοκινητάκια για τα παιδιά, μέχρι τα ταξίδια και τα εορτοδάνεια των τραπεζών η καταιγίδα έχει ήδη αρχίσει.
Φτιάχνεται μια αγέλη καταναλωτών, οπαδοί του άχρηστου, συνωστισμένη σε μια χονδροειδή κουλτούρα, αυτή του «ρεβεγιόν». Η χαρά των παιδιών, απειλείσαι ότι θα γίνει κατάθλιψη αν δεν αποκτήσουν π.χ. κινητό. Ομως πίσω και πέρα απ' όλα αυτά υπάρχει το απίστευτο και πανάκριβο ληστρικό σχέδιο χειραγώγησης των μαζών. Προσέξτε μέθοδο και θα καταλάβετε το αποτέλεσμα:
Βγαίνει η εγκύκλιος για την απαγόρευση των κινητών στα σχολεία. Μέσα σε δύο 24ωρα ακολουθεί «ρεπορτάζ» από έγκυρες πηγές, και επιστημονικοφανείς, του εξωτερικού που λέει ότι τα κινητά δεν προξενούν καρκίνο και δεν είναι επικίνδυνα. Πρόκειται μάλιστα για το ακριβώς αντίθετο «ρεπορτάζ» απ' αυτό που διακινήθηκε και φύτρωσε την εποχή των υποκλοπών και της Αμαρύνθου.
Μόλις τολμήσεις να ανοίξεις ζητήματα για την ανταγωνιστικότητα, το ξεπούλημα του λιμανιού στους ιδιώτες, το δικαίωμα στη δουλιά, θα σε δουν σαν ιερόσυλο που δεν κατανοεί το πνεύμα της Αγοράς που εξωραΐζεται σε «αγγελικό», λόγω εορτών.
Η... Αγορά, υπολογίζει ότι η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που υπέστη επικοινωνιακό στραπάτσο από τις υποκλοπές, ξόδεψε μέσα σε ένα χρόνο 40 εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση! Λέτε λοιπόν με τέτοιο επικοινωνιακό κεφάλαιο να μην μπορεί μια πολυεθνική να κατασκευάσει, να διοχετεύσει - και να επωφεληθεί απ' αυτήν τελικώς - την κατάλληλη ειδησεογραφία για τα προϊόντα της;