Η «Τριμερής Επιτροπή» ιδρύθηκε το 1973 από τον Ντέιβιντ Ροκφέλερ, ο οποίος πρωτοπαρουσίασε την ιδέα της Επιτροπής σε μια ετήσια συνάντηση της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, που πραγματοποιήθηκε στο Βέλγιο το 1972. Απαρτίζεται από περίπου 350 διακεκριμένους ηγέτες στους τομείς της πολιτικής, των επιχειρήσεων, των ΜΜΕ, στον ακαδημαϊκό χώρο, δημοσίων υπηρεσιών, συνδικάτων και άλλων μη κυβερνητικών οργανώσεων της Ευρώπης, των ΗΠΑ, του Καναδά και της Ιαπωνίας. Μεταξύ αυτών είναι και ο εν λόγω πρόεδρος - διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, κ. Βουρλούμης. Μερικά από τα μέλη της «Τριμερούς Επιτροπής» είναι οι πρώην Πρόεδροι των ΗΠΑ Τζορτζ Μπους και Μπιλ Κλίντον, η Μαντλίν Ολμπράιτ, ο Ζμπίγκνιου Μπρζεζίνσκι, ο Χένρι Κίσινγκερ, ο Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ, ο Αλαν Γκρίνσπαν πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ, ο Ντόναλντ Ράμσφελντ, ο Μινόρου Μακιχάρα και ο Κόλιν Πάουελ. Οπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της (http://www.trilateral.org/), η «Τριμερής Επιτροπή» «ενθαρρύνει τη στενή συνεργασία των δημοκρατικών εκβιομηχανισμένων περιοχών του πλανήτη με διαμοιρασμένες ευθύνες ηγεσίας στο ευρύτερο διεθνές σύστημα»!
Αναμείνατε, λοιπόν, στο ακουστικό σας για τις «διαμοιρασμένες ευθύνες» όσον αφορά στον ΟΤΕ και τα υπολείμματα των δημοσίων οργανισμών...
«Δεν πρέπει να τρέφουμε αυταπάτες. Γρήγορη κατασκευή υπόσχεται μόνο η επιλογή της μεθόδου "σύμβαση - παραχώρηση" που υιοθετήθηκε και για τη γέφυρα του Ρίου - Αντιρρίου παρά τους αρχικούς ενδοιασμούς ορισμένων. Μόνο τότε θα προχωρήσουν τα μεγάλα έργα και ο νομός και η Ηπειρος θα πλησιάσουν το στόχο της άρσης της απομόνωσης της περιοχής», δήλωσε ο νομάρχης Ιωαννίνων Αλέξανδρος Καχριμάνης, που πρόσκειται στη ΝΔ, αναφερόμενος στην κατασκευή της Ιόνιας Οδού και στα τμήματα της Εγνατίας Οδού που δεν έχουν δημοπρατηθεί ακόμα. Ο νομάρχης Ιωαννίνων, γνήσιος εκπρόσωπος της πολιτικής που ξεπουλάει τα πάντα στο μεγάλο κεφάλαιο, δεν προτείνει, δηλαδή, μόνο να πληρώσουμε τους μεγαλοκατασκευαστές και μεγαλοεργολάβους για να φτιάξουν τον ιδιωτικό τους δρόμο, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της καπιταλιστικής ανάπτυξης που φυσικά υπηρετούν! Αλλά να τους πληρώνουμε και τα διόδια από πάνω, χώρια τους φόρους και άλλα, όπως ήδη γίνεται με τη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου και τα άλλα μεγάλα έργα, μάλλον πάει πολύ... Αλλά θα μου πείτε, αυτή τη γραμμή υπηρετεί ο νομάρχης της ΝΔ, γι' αυτή τη γραμμή και τις επιπτώσεις της στο λαϊκό εισόδημα ας βγάλουν συμπεράσματα οι εργαζόμενοι της περιοχής!