Κάλεσμα αντίστασης στους εκπαιδευτικούς. Να μη δεχτούν να παίξουν το ρόλο του προπαγανδιστή αντιδραστικών πολιτικών με τη λεγόμενη «Ημέρα άνοιξης της Ευρώπης»
ICON |
Την έντονη αντίθεσή της στη διαδικασία ψήφισης του «ευρωσυντάγματος» από το ελληνικό Κοινοβούλιο, εκφράζει με ψήφισμά της, η Γραμματεία Εκπαιδευτικών Αθήνας του ΠΑΜΕ. «Το δόγμα του προληπτικού πολέμου επισημοποιείται και γίνεται κυρίαρχο. Κατοχυρώνονται οι αντιδραστικές τομές ανατροπής των εργασιακών σχέσεων και ακύρωσης των κοινωνικών κατακτήσεων, σαρώνονται ατομικές, κοινωνικές ελευθερίες και δικαιώματα. Αποδυναμώνονται τα κυριαρχικά δικαιώματα των κρατών - μελών της ΕΕ και απονευρώνεται ο όποιος αποφασιστικός χαρακτήρας και ρόλος των εθνικών κοινοβουλίων», επισημαίνεται στο ψήφισμα.
«Στο πλαίσιο του εξωραϊσμού και της προπαγάνδας των παραπάνω στόχων, η ΕΕ άρχισε να υλοποιεί το πρόγραμμα "Ανοιξη της Ευρώπης" που απευθύνεται στις νεανικές συνειδήσεις επιδιώκοντας να παραπληροφορήσει, να τις στρεβλώσει με στόχο την αποδοχή του "ευρωσυντάγματος" και την υποταγή των νέων. Ετσι, το πρόγραμμα "Ανοιξη" άρχισε κυνικά να εκμεταλλεύεται τις αρχές της παιδαγωγικής και τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, ως πνευματικούς ανθρώπους και κοινωνικούς λειτουργούς, επιχειρώντας να τους καταστήσει συνένοχους και συμμέτοχους στην καλλιέργεια της αντιδραστικής λογικής, που θέλει να απεμπολήσουν οι νέοι σαν κάτι το φυσικό, τα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα και να μετατραπούν σ' ένα άβουλο κοπάδι, αντικείμενο της πιο άγριας εκμετάλλευσης στο μέλλον, που φτιάχνουν όπως θέλουν αυτοί για μας, χωρίς εμάς. Κορύφωση των παραπάνω σκοπιμοτήτων και δείγμα του κλίματος που προσπαθούν να διαμορφώσουν είναι η θεσμοθέτηση επισκέψεων αστυνομικών κάθε 5 ή 6 βδομάδες στα σχολεία, για δήθεν ενημέρωση των μαθητών σε ζητήματα ασφάλειας, ως μέθοδος εξοικείωσης με τις λογικές του νεοταξικού πολέμου κατά της "τρομοκρατίας"», υπογραμμίζεται.
Η Γραμματεία Εκπαιδευτικών Αθήνας του ΠΑΜΕ καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς «να αρνηθούν τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα αυτό, να παλέψουν για να ακυρωθούν στην πράξη δραστηριότητες σχετικές μ' αυτό, να παραμείνουν - όπως ο Δ. Γληνός τους χαρακτηρίζει - ιεροφάντες μιας υψηλής μορφωτικής και κοινωνικής αποστολής και να μην ξεπέσουν στο ρόλο του δόλιου και φοβισμένου προπαγανδιστή αντιδραστικών πολιτικών, που αναπαράγουν και διογκώνουν την ανελεύθερη σκέψη και δράση».