Sportidea |
Ο Ραλφ οδηγώντας στο όριο και εκμεταλλευόμενος πλήρως τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα της BMW, δημιούργησε μια διαφορά ικανή ώστε να του εξασφαλίσει την πρωτιά. Ο μικρός Σουμάχερ μπήκε στα πιτς και όταν βγήκε ήταν μπροστά από τον αδελφό του. Η διαφορά ήταν περίπου 4 δευτερόλεπτα και ο Ραλφ οδηγούσε με τέτοιο τρόπο ώστε όταν έπεσε η καρό σημαία είχε διευρυνθεί φθάνοντας τα 9΄΄! Ο μικρός είχε μεγαλώσει, κατακτώντας τη δεύτερη νίκη της σεζόν και της καριέρας του.
- Ο Ραλφ Σουμάχερ με τον τρόπο του έδωσε απάντηση όχι μόνο σε όσους πιστεύουν ότι βρίσκεται στο κοκ πιτ ενός μονοθεσίου λόγω ονόματος, αλλά ταυτόχρονα διέψευσε και τον επικεφαλής της δικής του ομάδας, Φρανκ Γουίλιαμς, που είχε χαρακτηρίσει αυτόν και τον Μοντόγια ανώριμους. Οι δηλώσεις του μετά τον αγώνα δείχνουν και τον πλήρη «απογαλακτισμό» του από τη σκιά του αδελφού του. Στο βάθρο των νικητών τα αδέλφια έστησαν τρελό χορό και είχαν κάθε λόγο. Ο μικρός για τη νίκη και ο μεγάλος για τους βαθμούς της δεύτερης θέσης που συνδυάστηκαν και με την ατυχία του βασικού αντιπάλου, Ντέιβιντ Κούλθχαρντ.
Sportidea |
Κάτι που αξίζει να αναφερθεί συνέβη και στη συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή πριν τον αγώνα. Ο ταλαντούχος, αλλά και με ιδιαίτερο ταμπεραμέντο, Μοντόγια άφησε αιχμές κατά του Βιλνέβ για το θάνατο του κριτή στη Μελβούρνη. Ο Βιλνέβ τον έπιασε από το γιακά αλλά επενέβη εγκαίρως ο Τσαρλς Γουίτινγκ, ο οποίος τους απείλησε με τιμωρία. Στον αγώνα ο Μοντόγια δεν τα κατάφερε να τερματίσει αφού έπεσε πάνω στις μπάρες στο 19ο γύρο. Ο Κολομβιανός δικαιώνει σιγά σιγά όσους πιστεύουν ότι τρέχει πάντα με στόχο τη νίκη, και ή τερματίζει στις πρώτες θέσεις ή δεν τερματίζει καθόλου. Στη βαθμολογία: Σουμάχερ 58, Κούλθχαρντ 40, Μπαρικέλο 24 και Ραλφ Σουμάχερ 22. Στους κατασκευαστές η Φεράρι έχει δημιουργήσει διαφορά 34 βαθμών από τη Μακλάρεν.
Sportidea |