Σάββατο 17 Γενάρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΠΑΣΟΚ
«Τεχνολογικό Λύκειο»: Ανακυκλώνοντας τα προβλήματα

Από μάθημα σε εργαστήριο αμαξωμάτων σε νυχτερινό ΕΠΑΛ
Από μάθημα σε εργαστήριο αμαξωμάτων σε νυχτερινό ΕΠΑΛ
Το ΠΑΣΟΚ ξεκινάει το δικό του «διάλογο» με μαθητές, εκπαιδευτικούς, γύρω από την πρότασή του για το Τεχνολογικό Λύκειο. Η κίνησή του αυτή αποτελεί σαφώς πολιτικό αντιπερισπασμό στην ανακοίνωση της κυβέρνησης να ξεκινήσει «διάλογο για το σύστημα πρόσβασης». Το περιεχόμενο της πρότασης ανακυκλώνει όλα τα ιδεολογήματα, όλες τις αντιφάσεις και όλους τους φραγμούς του ταξικού διπλού δικτύου εκπαίδευσης (γενικής - επαγγελματικής). Κάνει κριτική στην πολιτική της ΝΔ για υποβάθμιση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης μετά την καθιέρωση των ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ. Η κριτική εστιάζεται στη μείωση των μαθητών που στρέφονται προς ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ και αύξηση αυτών που πάνε στο ΓΕΛ, στο ότι αποτελούν ψευδαίσθηση τα περί πρόσβασης των αποφοίτων των ΕΠΑΛ στην τριτοβάθμια, στη μείωση των εργαστηριακών ωρών στα ΕΠΑΛ, με αποτέλεσμα να «καταργηθεί ο τεχνικός και εφαρμοσμένος χαρακτήρας τους» και στο ότι οι ΕΠΑΣ παρέχουν κατάρτιση αντί εκπαίδευσης.

Τι λέει η πρόταση του ΠΑΣΟΚ

Στόχοι του Τεχνολογικού Λυκείου σύμφωνα με την πρόταση του ΠΑΣΟΚ είναι οι απόφοιτοί του να μπορούν: Να ασκήσουν με επιτυχία ένα επάγγελμα, να έχουν δυνατότητα συνέχισης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και να μπορούν να «παρακολουθούν τις τεχνολογικές και εργασιακές εξελίξεις, αλλά και προγράμματα διά βίου εκπαίδευσης και κατάρτισης». Τα ίδια αυτά προβλήματα και στόχοι επαναλαμβάνονται σε κάθε αλλαγή στην ΤΕΕ, χωρίς όμως να έχουν δοθεί ποτέ, για την ακρίβεια δεν υπάρχουν, λύσεις στο πλαίσιο του διπλού ταξικού σχολικού δικτύου. Το Τεχνολογικό Λύκειο που προτείνει το ΠΑΣΟΚ έχει την εξής δομή: Το πρώτο έτος είναι κοινό για τους μαθητές, όπως και στο ΕΠΑΛ. Στη Β΄ τάξη ο μαθητής καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε δύο κύκλους (διετούς διάρκειας ο καθένας). Ο Α΄ κύκλος, στον οποίο ο μαθητής επιλέγει ειδικότητα από την αρχή (Β΄ τάξη), οδηγεί στο πτυχίο επιπέδου 2 (δε διευκρινίζεται αν θα απαιτούνται επιπλέον εξετάσεις και πιστοποιήσεις). Στον κύκλο αυτό θα υπάρχουν και κάποια μαθήματα γενικής παιδείας (σε αυτό διαφοροποιείται από τις ΕΠΑΣ), χωρίς καμιά διέξοδο προς την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Εδώ αναφέρεται σαν δυνατότητα ο πτυχιούχος του Α΄ κύκλου να εγγραφεί στη Γ΄ τάξη του Β΄ κύκλου, στο «πρόγραμμα γενικής παιδείας», για ν' αποκτήσει δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις για Πανεπιστήμια - ΤΕΙ.

Ο Β΄ κύκλος περιλαμβάνει στη Β΄ τάξη τομείς, όπως τα ΕΠΑΛ και τα παλιά ΤΕΛ, και η Γ΄ τάξη διασπάται, όπως επίσης στα παλιά ΤΕΛ, στα δυο: Στο «πρόγραμμα ειδικότητας», που οδηγεί στο πτυχίο επιπέδου 2 και στα ΤΕΙ μετά από ειδικές εξετάσεις (δεν αναφέρει κάτι για ποσοστά) και στο «πρόγραμμα γενικής παιδείας» που οδηγεί στο Απολυτήριο και με εξετάσεις στα Πανεπιστήμια - ΤΕΙ (δε διευκρινίζεται αλλά προφανώς οι εξετάσεις θα είναι κοινές με το Γενικό Λύκειο). Στην πρόταση περιλαμβάνεται και η ίδρυση «μεταδευτεροβάθμιων τμημάτων τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης διάρκειας ενός έτους», που θα χορηγούν πτυχίο επιπέδου 3 σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία 36/05 (με βάση την πρόταση μόνο όσοι έχουν πτυχίο Β΄ κύκλου θα πηγαίνουν σ' αυτά). Πραγματικά αναρωτιέται κανείς αν αξίζει σοβαρή κριτική η πρόταση αυτή, αφού είναι «μια από τα ίδια»!

Δύο πράγματα κάνει το ΠΑΣΟΚ: Το πρώτο ενσωματώνει στο Τεχνολογικό Λύκειο τις ΕΠΑΣ και τα ΕΠΑΛ ως δύο παράλληλοι και διακριτοί κύκλοι και μετατρέπει τα ΕΠΑΛ στα γνωστά από το 1983 ΤΕΛ. Η επαναφορά των ΤΕΛ που καταργήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ το 1997 ως αποτυχημένα και η ενσωμάτωση στο Τεχνολογικό Λύκειο των ΕΠΑΣ, που επίσης, σύμφωνα και με το ΠΑΣΟΚ, είναι αποτυχημένες, αποκαλύπτουν ότι έχουμε συνέχιση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής με ανακύκλωση των ίδιων υλικών (ούτε καν σε νέα έκδοση). Προσπαθώντας το ΠΑΣΟΚ να λύσει τη γνωστή διαχρονική εσωτερική αντίφαση της ΤΕΕ - αν αποτελεί σκαλοπάτι για τα Πανεπιστήμια - ΤΕΙ, τότε ακυρώνεται η έννοια της επαγγελματικής εκπαίδευσης, αν ενισχυθεί το επαγγελματικό προφίλ της ΤΕΕ, τότε γίνεται απαγορευτική η πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (κάτι στο οποίο αντιδρά η κοινωνία) - επανέρχεται στα παλιά αποτυχημένα μοντέλα.

Ποια είναι η μοναδική λύση για την Τεχνική Εκπαίδευση

Οποιος πραγματικά θέλει αναβάθμιση της ΤΕΕ και συνολικά της εκπαίδευσης, πρέπει πρώτα απ' όλα να καταγγείλει το διπλό δίκτυο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που υπηρετεί την πολιτική της ταξικής διαφοροποίησης και των ταξικών φραγμών στη μόρφωση. Χωρίς την ολοκλήρωση της βασικής - γενικής παιδείας, τη σφαιρική μόρφωση των νέων ως τα 18 τους, κάθε προσπάθεια πρόωρης επαγγελματικής ειδίκευσης είναι κοινωνικά ταξική και παιδαγωγικά - επιστημονικά αναποτελεσματική λόγω των αυξημένων απαιτήσεων της τεχνολογίας και της εποχής μας.

Γι' αυτό χρειαζόμαστε Ενιαίο 12χρονο βασικό υποχρεωτικό σχολείο δημόσιο και δωρεάν για όλους, με ενιαία δομή, διοίκηση και λειτουργία, ώστε μέσα από αληθινά ενιαίο πρόγραμμα να παρέχει σε όλους την απαραίτητη για την εποχή μας πολυτεχνική - γενική παιδεία. Ενα σχολείο που ενοποιεί Δημοτικό - Γυμνάσιο - Λύκειο και δε διχοτομείται σε Γενικό - Τεχνικό, γιατί δεν επιδιώκει την αναπαραγωγή της αντίθεσης πνευματικής - χειρωνακτικής εργασίας, δεν εξορίζει από το πρόγραμμά του την τεχνική, σαν «κατώτερη» ενασχόληση των φτωχότερων κοινωνικών στρωμάτων, ούτε θεωρεί την τεχνολογία, την επιστήμη των μέσων παραγωγής, προνόμιο κάποιων υψηλά καταρτισμένων ειδικών, που οι πολλοί δεν μπορούν να κατανοήσουν. Ενα σχολείο που στο εύρος και το βάθος του απαιτεί νέα, συλλογική μορφή οργάνωσης της εργασίας, κι άλλη εξουσία, με το λαό αφέντη και νοικοκύρη στην οικονομία του τόπου του. Η πείρα των ΤΕΛ - ΤΕΣ και πρόσφατα των ΤΕΕ αποδείχνει ότι η Επαγγελματική Εκπαίδευση έχει υποκατασταθεί από την επιφανειακή κατάρτιση. Γι' αυτό η αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης προϋποθέτει την κατάργηση των δομών των διαφόρων καταρτίσεων (ΙΕΚ - ΚΕΚ κ.ά.). Αυτός είναι ο λόγος που η εργασιακή αβεβαιότητα και το άγχος του ωραρίου και των εκπαιδευτικών θα έρχονται και θα επανέρχονται. Χρειάζεται συνολικά, λοιπόν, να δούμε το ζήτημα της εκπαίδευσης, με βάση τις λαϊκές - κοινωνικές ανάγκες και όχι συντεχνιακά.

Στην κατεύθυνση του κεντρικού διεκδικητικού μας στόχου για το Ενιαίο 12χρονο βασικό σχολείο προβάλλουμε ιδιαίτερα επιτακτικά αιτήματα, όπως:

  • Κατάργηση τώρα των ΙΕΚ - ΚΕΚ και όλων των μορφών εναλλασσόμενης ψευτοκατάρτισης και κάθε πιστοποίησης πέρα απ' το πτυχίο, με ταυτόχρονη δημιουργία δημόσιων και δωρεάν Επαγγελματικών Σχολών ενταγμένων στο εκπαιδευτικό σύστημα μετά το Λύκειο οι οποίες θα δίνουν πτυχίο με επαγγελματική επάρκεια χωρίς πιστοποιήσεις ή άλλες εξετάσεις.
  • Αμεση κατάργηση του διπλού - παράλληλου σχολικού δικτύου Γενικής - Επαγγελματικής εκπαίδευσης, δηλαδή της πρόωρης επιλογής.
  • Κανείς εκπαιδευτικός δεν περισσεύει από την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση.
  • Δε θα χρειάζεται ο απόφοιτος των Επαγγελματικών Σχολών να περάσει από καμιά άλλη πιστοποίηση, που αμφισβητεί κι απαξιώνει το πτυχίο και τις σπουδές του.

Σάββας ΣΑΒΒΑ
Μέλος του Τμήματος Παιδείας της ΚΕ του ΚΚΕ

ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Τραμπούκικη επίθεση της ΔΑΠ

Καταγγελία της Τομεακής Οργάνωσης Παντείου της Οργάνωσης Σπουδάζουσας Αθήνας της ΚΝΕ

Επίθεση, με μαφιόζικο τρόπο, τραμπούκων στελεχών της ΔΑΠ ενάντια σε μέλη της ΚΝΕ στο Πάντειο πανεπιστήμιο, καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η ΤΟ Παντείου της ΚΝΕ, σημειώνοντας ότι «τα στελέχη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Παντείου την Παρασκευή 16/1 επιτέθηκαν και χτύπησαν με μαφιόζικο τρόπο το μέλος του ΚΚΕ και μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Φοιτητών Παντείου Δημήτρη Ανδριώτη». Σημειώνουμε ότι είχε προηγηθεί συνεδρίαση του ΔΣ του συλλόγου φοιτητών, το οποίο υιοθέτησε ψήφισμα καταγγελίας για την απόλυση εργαζομένου στα «ΤΖΑΜΠΟ». Οι ΔΑΠίτες είπαν στα μέλη της ΚΝΕ να προσέλθουν στο στέκι της ΔΑΠ για να πάρουν το ψήφισμα σφραγισμένο (με τη σφραγίδα του συλλόγου που κρατάει η ΔΑΠ), αλλά εκεί ...τους την είχαν στημένη 20 μέλη και στελέχη της ΔΑΠ που επιτέθηκαν και χτύπησαν τα μέλη της ΚΝΕ.

Οπως τονίζεται στην ανακοίνωση της ΚΝΕ, το χτύπημα «είναι συνέχεια της τακτικής που ακολουθεί εδώ και χρόνια στο Πάντειο η κυβερνητική παράταξη, στήνοντας ουσιαστικά ένα μηχανισμό με τρομοκρατία, ρουσφέτια και εκβιασμούς».

«Η τρομοκρατία και οι προσπάθειες εκφοβισμού είναι το τελευταίο όπλο που τους έχει απομείνει για να χτυπήσουν όσους αποφασίζουν να σηκώσουν το κεφάλι και να αγωνιστούν, αλλά ακόμα και αυτές τους οι προσπάθειες θα πέσουν στο κενό», απαντάει η ΚΝΕ, καλώντας όλους τους φοιτητές «να καταδικάσουν τη μαφιόζικη επίθεση της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, να της γυρίσουν την πλάτη, να μην ανεχτούν την επίθεση που διεξάγεται στα δικαιώματά μας, αποδυναμώνοντας ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και τα φερέφωνά τους μέσα στις σχολές».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο ψήφισμα, που πήγαν να πάρουν τα μέλη της ΠΚΣ από τους ΔΑΠίτες, αφορά σε δήλωση συμπαράστασης του συλλόγου φοιτητών στον απολυμένο εργαζόμενο στα «ΤΖΑΜΠΟ». Με το ψήφισμα καταδικάζεται η απόλυση του εργαζόμενου επειδή απέργησε, αναδεικνύονται οι ευθύνες των ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που παρέχουν απλόχερα στήριξη στο μεγάλο κεφάλαιο και καλείται ο σύλλογος να σταθεί στο πλευρό του απολυμένου και των ταξικών δυνάμεων στο εργατικό κίνημα που δίνουν μάχη για δουλειά με δικαιώματα.

Στη συντριπτική πλειοψηφία των συλλόγων, η ΔΑΠ καταψηφίζει τη συγκεκριμένη πρόταση της ΠΚΣ (π.χ. Χημικό, Γεωλογικό, ΣΤΕΦ Αθήνας, ΣΤΕΡ Πειραιά), ενώ ανάλογη στάση κρατάνε και η ΠΑΣΠ (π.χ. Χημικό, Γεωλογικό, ενώ στις ΣΤΕΦ Αθήνας και Πειραιά δήλωσε ...«παρών») και τα ΕΑΑΚ (π.χ. Χημικό).

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΚΝΕ
Εξω το ΝΑΤΟ από τα πανεπιστήμια

Motion Team

Εντείνουν τη δράση τους ενάντια στην παρουσία και δράση των ιμπεριαλιστικών οργανισμών μέσα στα πανεπιστήμια οι κομμουνιστές και οι κομμουνίστριες της Οργάνωσης Σπουδάζουσας Θεσσαλονίκης της ΚΝΕ. Σ' αυτή την κατεύθυνση εντάσσεται και η πρόσφατη παράσταση διαμαρτυρίας έξω από την Πρυτανεία του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου (ΑΠΘ) με αφορμή το νέο ιμπεριαλιστικό έγκλημα εναντίον του παλαιστινιακού λαού, αλλά και την απευθείας συνεργασία του ΑΠΘ με το ΝΑΤΟ.

Πρόσφατα, μάλιστα, η διοίκηση του ΑΠΘ εξέδωσε ένα δελτίο Τύπου με «ευχολόγια» και «ανησυχίες», για το φονικό του Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας. Τα ευχολόγια κι οι ανησυχίες του ΑΠΘ είναι τουλάχιστον προκλητικά και υποκριτικά, όταν το ίδιο το πανεπιστήμιο αφήνει το ΝΑΤΟ - του οποίου η ύπαρξή του συνδέεται με δικτατορίες και βάρβαρους πολέμους κατά των λαών της Γης - να «αλωνίζει» στα τμήματα, στις σχολές, στα γραφεία διασύνδεσης του πανεπιστημίου και να κάνει στρατολογίες.

Θυμίζουμε το Πρόγραμμα Πρακτικής Ασκησης φοιτητών στο ΝΑΤΟ, την προκήρυξη για την πολεμική έρευνα του ΝΑΤΟικού Κέντρου Υποθαλάσσιας Ερευνας και τη συμμετοχή επιστημόνων του ΑΠΘ στο Πρόγραμμα του ΝΑΤΟ «Επιστήμη για την Ειρήνη και την Ασφάλεια» (Science for Peace and Security).

Συγκεκριμένα, πέρσι το Μάρτη κοινοποιήθηκε σε σχολές του ΑΠΘ έγγραφο του ΝΑΤΟ με το οποίο καλούνταν φοιτητές σε πρακτική άσκηση στο Αρχηγείο του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες... Μάλιστα, για να συμμετάσχουν οι φοιτητές στην πρακτική άσκηση, έπρεπε να έχουν άδεια των αρμόδιων αρχών ασφαλείας... Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρύτανης του ΑΠΘ, Α. Μάνθος, θεώρησε ότι δεν είναι «ηθικά μεμπτό» ή κολάσιμο το να συνεργάζεται το ΑΠΘ με έναν οργανισμό όπως το ΝΑΤΟ («Ρ», 8/5/2008). Αμεση ήταν η αντίδραση των δυνάμεων του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, με κινητοποιήσεις και καταγγελίες, ενώ το Κόμμα έφερε το θέμα και στη Βουλή, με Ερώτηση της ΓΓ της ΚΕ, Αλ. Παπαρήγα.

Λίγο αργότερα, στο ΑΠΘ κυκλοφόρησε διαφημιστικό περιοδικό του ΝΑΤΟικού προγράμματος «Επιστήμη για την Ειρήνη και την Ασφάλεια», γεγονός που καταδίκασαν με αποφάσεις τους φοιτητικοί σύλλογοι του πανεπιστημίου. Με βάση το εν λόγω πρόγραμμα, ξετυλίγονται ερευνητικά προγράμματα απ' άκρη σ' άκρη στη Γη, προσανατολισμένα στις προτεραιότητες του ΝΑΤΟ και χρηματοδοτούμενα από τον ιμπεριαλιστικό αυτό οργανισμό.

Επομένως, αν η διοίκηση του ΑΠΘ ανησυχούσε πραγματικά για τις επιπτώσεις του βάρβαρου πολέμου στην Παλαιστίνη, που γίνεται με τις πλάτες των ιμπεριαλιστικών οργανισμών ΕΕ - ΗΠΑ, θα έπρεπε τουλάχιστον να σταματήσει ΤΩΡΑ τα σούρτα - φέρτα με την πολεμική μηχανή των ιμπεριαλιστών, το ΝΑΤΟ. Δεν μπορεί από τη μία να δικαιολογείς τη σχέση του πανεπιστημίου με το ΝΑΤΟ μέσα από προγράμματα κι από την άλλη να κλείνεις τα μάτια στις επιπτώσεις των στρατηγικών σχεδιασμών αυτού του οργανισμού τον οποίο υπηρετείς. Το ΝΑΤΟ εκφράζει την κοινή στρατηγική των ΕΕ - ΗΠΑ για τη Μέση Ανατολή. Και το Παλαιστινιακό, η αιματοχυσία αυτού του λαού από το Ισραήλ με τις πλάτες όλων των ιμπεριαλιστικών οργανισμών, εντάσσεται ακριβώς σε αυτή τη στρατηγική. Ας αφήσουν, επομένως, τους «στρουθοκαμηλισμούς» στο ΑΠΘ κι ας κοιτάξουν στα μάτια τον παλαιστινιακό λαό λέγοντάς του ότι σταμάτησαν να συνεργάζονται με τους δολοφόνους. Αυτό θα ήταν αρκετό.

Η Οργάνωση Σπουδάζουσας Θεσσαλονίκης της ΚΝΕ παρακολουθώντας όλη αυτή την εξέλιξη ζητάει από το ΑΠΘ να σταματήσει τα προγράμματα του ΝΑΤΟ. Καταδικάζει την ΕΕ καθώς και την τσεχική προεδρία που συναινεί στο έγκλημα εναντίον του παλαιστινιακού λαού, που ως κυβέρνηση έχει θέσει εκτός νόμου την Κομμουνιστική Νεολαία Τσεχίας, που βάζει ως προεδρεύουσα της ΕΕ στο στόχαστρο δικαιώματα και κατακτήσεις των λαών. Καταδικάζει τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ για τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Καλεί τη νεολαία μαζί με την εργατική τάξη και τα άλλα λαϊκά στρώματα να μη σκύψουν το κεφάλι, να αντεπιτεθούν για έναν κόσμο ειρηνικό, δίκαιο, σοσιαλιστικό.

Η ΚΝΕ στο «Συρμό»

Συνεχίζονται οι πολύμορφες εκδηλώσεις της ΚΝΕ στο «Συρμό» (Κολωνού και Οδυσσέως, πλ. Καραϊσκάκη). Σήμερα, στις 10 μ.μ. θα γίνει συναυλία ροκ με τους «361 μοίρες». Τη Δευτέρα 19 του Γενάρη θα γίνει συναυλία έντεχνου ροκ με τους «Αράδες».

  • Η προγραμματισμένη για την Κυριακή εκδήλωση αναβάλλεται λόγω της πανελλαδικής κινητοποίησης της ΚΝΕ στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας.
ΔΡΥΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κρίσιμη η κατάσταση της μαθήτριας

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται 16χρονη μαθήτρια του Λυκείου Δρυμού Θεσσαλονίκης, η οποία έπεσε θύμα τροχαίου ατυχήματος. Κάτοικοι και μαθητές κινητοποιήθηκαν, γιατί στις διασταυρώσεις Λητής - Δρυμού και Μελισσοχωρίου - Δρυμού, είναι πολύ συχνά τα ατυχήματα με θύματα κυρίως μαθητές.

Αντιπροσωπεία της Κομματικής Οργάνωσης Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ με επικεφαλής το βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Ζιώγα παραβρέθηκε στην κινητοποίηση που πραγματοποίησαν μαθητές του Λυκείου Δρυμού και κάτοικοι της περιοχής, στη διασταύρωση του οδικού δικτύου Σερρών - Κιλκίς. Ο Γ. Ζιώγας εξέφρασε την αμέριστη συμπαράσταση στην απαίτηση των μαθητών και των κατοίκων της περιοχής να ληφθούν άμεσα μέτρα, για να μη θρηνήσουμε κι άλλα θύματα. Από τη μεριά του Κόμματος θα υπάρξει άμεση παρέμβαση και στη Βουλή για το θέμα.

Επικοινωνιακού τύπου επίσκεψη

Με ένα επικοινωνιακό τέχνασμα επέλεξε η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να πείσει για τις προθέσεις της να ανοίξει διάλογο για την εκπαίδευση. Ετσι, χτες το πρωί ο υπουργός Α. Σπηλιωτόπουλος επισκέφτηκε αιφνιδιαστικά το 2ο Λύκειο Πειραιά και μίλησε στους μαθητές μακριά από κάμερες, αλλά αξιοποιώντας τελικά την απουσία της κάμερας σαν κομμάτι του «σόου». Και αυτή η κίνηση εντάσσεται στην επιλογή της κυβέρνησης να φτιασιδώσει την εικόνα της, να αποπροσανατολίσει από τα αδιέξοδά της και να καλλιεργήσει αυταπάτες ότι τα μέτρα που έρχονται στην Παιδεία θα είναι προϊόν διαλόγου...

Το σχολείο, το Λύκειο είναι στο στόχαστρο των αναδιαρθρώσεων που έρχονται και ο μόνος δρόμος για αλλαγές πραγματικά σε όφελος του λαού και της νεολαίας δεν είναι ο ψευτοδιάλογος, αλλά ο αγώνας για να διεκδικήσουν λαός και νεολαία τις σύγχρονες ανάγκες τους.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ