Σάββατο 29 Νοέμβρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ

Οι φοιτητικές εκλογές γίνονται σήμερα στο Σύλλογο Ελλήνων Φοιτητών Λονδίνου, στο Χελένικ Χάουζ του Λονδίνου. Πρόκειται για έναν ιστορικό σύλλογο με αντιδικτατορική δράση, όπου σήμερα έχουν δικαίωμα ψήφου όλοι οι Ελληνες που σπουδάζουν στην Αγγλία (από το Μάντσεστερ και νότια). Η Πανσπουδαστική Κίνηση Συνεργασίας, που πέρσι κατέβηκε για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια στις εκλογές του συλλόγου και πήρε το 8,5% των ψήφων, καλεί τους φοιτητές να συμμετέχουν μαζικά και να στηρίξουν το ψηφοδέλτιό της.

6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ - 5ο ΕΛ ΑΧΑΡΝΩΝ
Πληθώρα προβλημάτων σε νεόκτιστα σχολεία

Αντιμέτωποι με μια σειρά προβλήματα και την αδιαφορία των αρμόδιων φορέων, είναι οι γονείς και μαθητές του 6ου Γυμνασίου και του 5ου ΕΛ Αχαρνών. Αν και τα κτίρια στα οποία στεγάζονται τα δύο σχολεία είναι καινούρια και λειτουργούν φέτος για πρώτη φορά, οι μαθητές τους καλούνται καθημερινά να αντιμετωπίσουν μια σειρά ελλείψεις.

«Τα παιδιά μας αντιμετωπίζουν καθημερινά χιλιάδες προβλήματα. Επειδή όμως δεν τα έχουν βρει οι αρμόδιοι εμπλεκόμενοι φορείς, είμαστε με δανεικό νερό και φως που όπως είναι φυσικό δε θα επαρκούν μόλις πιάσουν τα κρύα», επισημαίνουν με ανακοίνωσή τους οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των δύο σχολείων.

«Οι αθλητικοί χώροι είναι ανύπαρκτοι παρά τις υποσχέσεις για κατασκευή τους. Ωστόσο τα προβλήματα υπάρχουν και έξω από τα συγκεκριμένα σχολεία, όπου συσσωρεύονται σκουπίδια και σίδερα, οι δρόμοι είναι γεμάτοι μπάζα και λογής λογής σκουπίδια που εναποθέτουν εταιρίες, ο δήμος και οι περίοικοι. Αυτό έχει συνέπεια να βρίσκουν καταφύγιο τα τρωκτικά με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η υγεία των 200 παιδιών άμεσα», καταλήγει η ανακοίνωση.

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - ΓΟΝΕΙΣ
Διεκδικούμε το αυτονόητο

Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά εκπαιδευτικών, που υπάρχουν στα σχολεία, με διορισμούς αναπληρωτών καθηγητών και να σταματήσει η πρόσληψη ωρομισθίων, είναι τα βασικά αιτήματα των καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που πραγματοποίησαν χθες τρίωρη στάση εργασίας και συγκεντρώθηκαν σε παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Παιδείας, μετά από κάλεσμα της ΟΛΜΕ.

Στο πλάι τους βρέθηκαν και εκπρόσωποι της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ), που έχουν προχωρήσει για το ίδιο θέμα σε επανειλημμένα διαβήματα στο υπουργείο. Ομως, ενώ από τη Δευτέρα ξεκινάει το δεύτερο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς, συνεχίζουν να λείπουν περίπου 2.500 εκπαιδευτικοί από τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας και χθες δε βρέθηκε κανένας στο υπουργείο για να απαντήσει στα αιτήματα καθηγητών και γονιών! Οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ παρέδωσαν, λοιπόν, σχετικό ψήφισμα στο γραφείο του υπουργού και η πρόεδρος της ΑΣΓΜΕ, Βάνα Τζιατζή, δήλωσε ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα με καλύτερο συντονισμό μαζί με τους καθηγητές και το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, διεκδικώντας το αυτονόητο: Να υπάρχουν καθηγητές στα σχολεία.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
Εκλογές από τη Δευτέρα στις σχολές

Από διαμαρτυρία του Συλλόγου την περσινή χρονιά
Από διαμαρτυρία του Συλλόγου την περσινή χρονιά
«Δυνάμωσε τη φωνή σου», είναι το σύνθημα του Συλλόγου Σπουδαστών Ιδιωτικών Σχολών (ΣΥΣΠΙΣ) Αθήνας για τις εκλογές που θα διεξαχθούν σε όλες τις ιδιωτικές σχολές, οι οποίες θα ξεκινήσουν μεθαύριο Δευτέρα και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 5 Δεκέμβρη.

Τα μέλη του ΣΥΣΠΙΣ καλούν τους σπουδαστές «να μη μείνουν αμέτοχοι μπροστά στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν», αλλά να στηρίξουν το Ενωτικό Αγωνιστικό Ψηφοδέλτιο του Συλλόγου, να γίνουν μέλη του μοναδικού συνδικαλιστικού οργάνου στο χώρο των ιδιωτικών σχολών και να παλέψουν για δημόσια και δωρεάν επαγγελματική εκπαίδευση.

Σε αυτή την κατεύθυνση ο ΣΥΣΠΙΣ διεκδικεί τη μείωση των διδάκτρων με ταυτόχρονη αναβάθμιση των σπουδών, την κατάργηση καταβολής 45 ευρώ το εξάμηνο στον ΟΕΕΚ, δωρεάν υλικοτεχνική υποδομή (συγγράμματα, βιβλία, δωρεάν φωτοτυπίες και άλλα). Παράλληλα, αίτημα του Συλλόγου είναι η αναβολή στράτευσης σε όλες τις ιδιωτικές σχολές (και στα Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών), πάσο για όλους τους σπουδαστές, παροχή άδειας στους εργαζόμενους σπουδαστές κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, συνδικαλιστικές ελευθερίες.

Απαντώντας στα «παχιά» λόγια των σχολαρχών και τις ανυπόστατες υποσχέσεις, ο ΣΥΣΠΙΣ με ανακοίνωσή του, υπογραμμίζει: «Η μόρφωση στοιχίζει πάνω από 1,5 εκατομμύρια δραχμές. Κι αυτό είναι το κόστος μόνο των διδάκτρων. Τα έξοδα αυξάνονται με τις φωτοτυπίες, τα βιβλία και όλη την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή που αναγκάζεσαι να αγοράσεις. Κάθε μέρα που περνάει μαθαίνεις ότι ολοένα και περισσότερο πρέπει να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη. Τι θα κάνεις εσύ για αυτό;».

ΚΕΝΤΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Δικομματικός καυγάς για την αναγνώρισή τους

Με μια νέα τροπολογία, σε οδηγία της ΕΕ για «τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης», επανέρχεται το θέμα της «αναγνώρισης» των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών (ΚΕΣ) ως παραρτημάτων πανεπιστημίων και αντίστοιχης «αναγνώρισης» των τίτλων που παρέχουν. Σύμφωνα με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, που κατήγγειλε το θέμα, η επίμαχη τροπολογία ψηφίστηκε προχθές στην Επιτροπή Νομικών Υποθέσεων της Εσωτερικής Αγοράς του Ευρωκοινοβουλίου, ύστερα από πρόταση ευρωβουλευτή της ΝΔ (Κ. Χατζιδάκη) και έχει ως εξής: «Οι τίτλοι εκπαίδευσης που εκδίδονται από εκπαιδευτικά ιδρύματα με τη μέθοδο της δικαιόχρησης, της αναγνώρισης ή της πιστοποίησης θεωρούνται ως τίτλοι εκπαίδευσης των ιδρυμάτων που εκδίδουν το σχετικό τίτλο», δηλαδή αναγνωρίζονται ως πτυχία των αντίστοιχων πανεπιστημίων, ανεξάρτητα από το πού έχουν διεξαχθεί οι σπουδές.

Στην πραγματικότητα, αυτή η τροπολογία δεν προσθέτει τίποτα περισσότερο στις οδηγίες της ΕΕ και τα αντίστοιχα ελληνικά Προεδρικά Διατάγματα, όμως το γεγονός ότι κατατέθηκε από ευρωβουλευτή της ΝΔ έδωσε αφορμή στο υπουργείο Παιδείας να σηκώσει τους προεκλογικούς τόνους. Με σχετικό δελτίο Τύπου λοιπόν, το υπουργείο κατηγορεί τη ΝΔ ότι επιχειρεί να νομιμοποιήσει τα πτυχία των ΚΕΣ και ότι αυτά θα είναι τελικά τα ιδιωτικά πανεπιστήμια που οραματίζεται. Ομως, η τροπολογία δε διαφοροποιείται απ' όσα σχετικά η κυβέρνηση έχει ήδη νομοθετήσει, αναγνωρίζοντας «από το παράθυρο» αυτά τα Κέντρα.

Θυμίζουμε ότι οι περισσότερες περιπτώσεις πτυχίων που απονέμουν ξένα πανεπιστήμια μετά από σπουδές τουλάχιστον τριών ετών ακόμα κι αν μέρος των σπουδών έχει διεξαχθεί στην Ελλάδα (σε ΚΕΣ που λειτουργούν ως παραρτήματα) αναγνωρίζονται στη χώρα μας μόνο επαγγελματικά από αρμόδιο συμβούλιο, όχι όμως ακαδημαϊκά από το ΔΙΚΑΤΣΑ. Ειδικά για τους μηχανικούς όμως, απαιτείται και ακαδημαϊκή αναγνώριση, αφού για την εγγραφή στο ΤΕΕ κάποιου αποφοίτου από το εξωτερικό χρειάζεται βεβαίωση της ισοτιμίας του τίτλου του με αυτούς των ελληνικών ΑΕΙ από το ΔΙΚΑΤΣΑ. Με την άρνηση «ακαδημαϊκής αναγνώρισης» σε αποφοίτους ΚΕΣ, η κυβέρνηση προσπαθεί να ξεπεράσει το σκόπελο της ευθείας αναγνώρισης των ΚΕΣ ως παραρτημάτων πανεπιστημίων, αφού το άρθρο 16 του Συντάγματος απαγορεύει τη λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα.

Μαθητικός διαγωνισμός για τα 60χρονα της ΕΠΟΝ

Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 60 χρόνων από την ίδρυση της ηρωικής νεολαίας του ΕΑΜ, το περιοδικό «ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ» έχει προκηρύξει Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα «Στιγμιότυπα από τη μορφωτική δράση της ΕΠΟΝ μέσα από τις αφηγήσεις των παππούδων μας», σε συνεργασία με τις αντίστοιχες αντιστασιακές οργανώσεις και με σκοπό μέσα από συνεντεύξεις των παππούδων της σημερινής γενιάς, των ίδιων των πρωταγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης, να γνωρίσουν οι νέοι την αληθινή ιστορία «που μεταφέρεται από στόμα σε στόμα», να εμπνευστούν από τη δράση και το παράδειγμα των ΕΠΟΝιτών. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές από 13-18 ετών (Γυμνασίων, Λυκείων, ΤΕΕ), που μπορούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό ομαδικά (σχολεία, μαθητικές κοινότητες, οργανώσεις και παρέες από 3 άτομα και πάνω) και να στείλουν τις συνεντεύξεις που θα πάρουν από τους ΕΠΟΝίτες έως τις 31-12-03 (ημερομηνία ταχυδρομείου) στη διεύθυνση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΑΧ.ΘΥΡΙΔΑ 31207 ΤΚ 10035 ΑΘΗΝΑ.

Οπως οφείλαμε, για να γίνει ευρύτερα γνωστός ο διαγωνισμός στους μαθητές όλης της Ελλάδας, αλλά και γιατί επιθυμούσαμε να ενισχύσουμε μορφωτικές - δημιουργικές πρωτοβουλίες μαθητών κι εκπαιδευτικών μέσα στην εκπαίδευση, απευθυνθήκαμε και στο υπουργείο Παιδείας. Αντιπροσωπεία του περιοδικού και των αντιστασιακών οργανώσεων που συνεργάζονται μαζί μας για το διαγωνισμό αυτό, μετά από παράσταση στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠΕΠΘ, κατέθεσε γραπτή αίτηση (ημερομηνία κατάθεσης 7/10/03), ζητώντας να ενημερώσει το υπουργείο εγγράφως τους διευθυντές των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τους Συλλόγους Καθηγητών, όπως κάνει με διάφορους άλλους μαθητικούς διαγωνισμούς. Από τότε περιμένουμε κι όποτε ζητήσαμε να μας ενημερώσουν έστω σε ποιο γραφείο (του υπουργού, του υφυπουργού ή ποιου άλλου στελέχους του ΥΠΕΠΘ) βρίσκεται η αίτησή μας και γιατί επιτέλους καθυστερεί, λάβαμε την απάντηση: «Δεν μπορεί ο καθένας να σηκώνει το τηλέφωνο και να ενοχλεί τον υπουργό και τα στελέχη του υπουργείου για οποιοδήποτε θέμα. Σε τρεις μέρες θα σας απαντήσουμε». Οι τρεις μέρες έγιναν μήνας και το πιθανότερο είναι πια να σταλεί ενημερωτικό σημείωμα στα σχολεία, όταν πλέον ο διαγωνισμός θα έχει λήξει. Θεωρούμε εμπαιγμό την εμφανή καθυστέρηση εκ μέρους του ΥΠΕΠΘ και θράσος να θεωρούνται οι αντιστασιακές οργανώσεις, που κατέθεσαν συνεργαζόμενες με ένα έγκυρο περιοδικό την αίτηση, ο «οποιοσδήποτε» που ενοχλεί τον υπουργό για κανένα ...ρουσφετάκι.

Το θέμα κατά τη γνώμη μας είναι πολιτικό. Διάφοροι φορείς κι ιδιώτες, ο Λαμπράκης, η Πολεμική Αεροπορία, ακόμα και το ΝΑΤΟ ή η ΕΕ μπορούν να προκηρύσσουν διαγωνισμούς για «μικρούς δημοσιογράφους», αυριανούς στρατιωτικούς, την «άνοιξη της Ευρώπης», τα ιδανικά της Αρχαίας Ελλάδας - και ν' απευθύνονται στους μαθητές με την έγκριση του υπουργείου, αλλά όταν πρόκειται για την ΕΠΟΝ, για τους αγώνες των λαών, για τη θυσία και τον ηρωισμό της νεολαίας σε πρωτόγνωρες, επαναστατικές καταστάσεις - τότε το πράγμα αλλάζει. Ας απαντήσει καθαρά, λοιπόν, το ΥΠΕΠΘ και ο αρμόδιος υπουργός. Είναι «οποιοδήποτε θέμα» η ΕΠΟΝ; Γιατί δε διδάσκεται η δράση της στα σχολεία; Μήπως τελικά, παρά τις φιέστες στη Μακρόνησο και τις δημαγωγίες, δεν έχει αναγνωριστεί η Εθνική Αντίσταση;

Ας τα λάβουμε αυτά υπόψη μας οι εκπαιδευτικοί, αλλά και οι γονείς και οι πρωτοπόροι μαθητές, γιατί εκ των πραγμάτων αποδείχνουν ότι δεν μπορούμε να περιμένουμε από την άρχουσα τάξη και τις κυβερνήσεις που την υποστηρίζουν να διδάξουν στα σχολεία την αντίσταση των λαών και τους πιο ριζοσπαστικούς αγώνες της σύγχρονης ιστορίας. Γι' αυτό δεν πρέπει να χάνεται καμιά ευκαιρία, καμιά πρωτοβουλία (σαν αυτή του μαθητικού διαγωνισμού για την ΕΠΟΝ) στην προσπάθεια να βρει η Εθνική Αντίσταση τη θέση που της ανήκει στα σχολεία. Εμπρός, βήμα ταχύ, να καλύψουμε το χαμένο έδαφος. Είναι τμήμα κι αυτό ενός μεγάλου αγώνα, που σήμερα πρέπει να γίνει, στην πάλη για τον αναπροσανατολισμό της εκπαίδευσης και της αγωγής της νεολαίας.


Ε. ΜΠΙΜΠΙΡΗ
Εκπαιδευτικός, συντάκτρια του περιοδικού «ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ»

ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πλημμύρισε με μια μπόρα

Ούτε την μικρής διάρκειας μπόρα που ξέσπασε χτες στη Δυτική Θεσσαλονίκη δεν κατάφερε να αντέξει η οροφή του ΤΕΙ, με αποτέλεσμα να πλημμυρίσει το κτίριο της Τεχνολογίας και να διακοπούν τα πρωινά εργαστήρια, αφού υπήρχε κίνδυνος ηλεκτροπληξίας των σπουδαστών. Δυο εργαστήρια γέμισαν στην κυριολεξία νερό, ενώ και στις υπόλοιπες αίθουσες και τα γραφεία του δεύτερου ορόφου το νερό έσταζε από το ταβάνι. Ο εξοπλισμός των εργαστηρίων σκεπάστηκε με νάιλον και η διοίκηση του ΤΕΙ διέκοψε την ηλεκτροδότηση, αφού λόγω της υγρασίας οι λάμπες του κτιρίου άρχισαν να σπάνε. Το εργαστήριο που υπέστη και τις μεγαλύτερες ζημιές, λειτουργούσε εδώ και μερικές εβδομάδες με μπαλώματα νάιλον στην οροφή του, καθώς το ταβάνι ήταν γεμάτο ρωγμές και στο παρελθόν είχε ξαναπλημμυρίσει.

Οι φοιτητές καταγγέλλουν τα προβλήματα υποδομής που παρουσιάζει το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, αποτέλεσμα της υποχρηματοδότησης της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης από την κυβέρνηση. Παρά τις μεγαλόστομες διακηρύξεις για την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ, τα κονδύλια από τον κρατικό προϋπολογισμό παραμένουν μηδαμινά μπροστά στις πραγματικές ανάγκες των ιδρυμάτων και καθιστούν οικονομικά απαγορευτικές ακόμα και μικροπαρεμβάσεις στην υποδομή του κτιρίου.

Να αποσυρθεί το εγχειρίδιο Μίλερ

Το προκλητικό εγχειρίδιο
Το προκλητικό εγχειρίδιο
Συνεχίζονται οι αντιδράσεις από μια σειρά φορείς που σχετίζονται με την εκπαίδευση κι όχι μόνο, μετά το αποκαλυπτικό δημοσίευμα του «Ρ» για την απόφαση του υπουργείου Παιδείας να επιβάλλει στα σχολεία το εγχειρίδιο της Μπ. Μίλερ - σύζυγος του Αμερικανού πρέσβη στη χώρα μας - με τίτλο: «Χτίζοντας καλύτερη σχέση με τα παιδιά στην τάξη».

Ο Σύλλογος Φοιτητών Φιλοσοφικής

Ο Σύλλογος Φοιτητών της Φιλοσοφικής Σχολής Αθήνας με ομόφωνη ανακοίνωσή του, που υπογράφουν οι έξι φοιτητικές παρατάξεις που συμμετέχουν στο ΔΣ, σχετικά με την ενέργεια του υπουργείου Παιδείας να εισάγει το εγχειρίδιο στα σχολεία σημειώνει: «Καταδικάζουμε το υπουργείο Παιδείας που την ίδια στιγμή δε διαθέτει κονδύλια, υλικοτεχνική υποδομή για τα σχολεία και τις σχολές, δεν προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί παρά μόνο ως ωρομίσθιοι και πολύ λιγότεροι από τις πραγματικές ανάγκες». Και συνεχίζει: «Δηλώνουμε ότι ως αυριανοί εκπαιδευτικοί δε δεχόμαστε να διαπαιδαγωγήσουμε τα παιδιά του ελληνικού λαού με τις αξίες της Νέας Τάξης πραγμάτων όπως αυτές εκφράζονται από το βιβλίο της κ. Μίλερ. Απαιτούμε την απόσυρση του εν λόγω εγχειριδίου από τα ελληνικά σχολεία».

Η Γ΄ ΕΛΜΕ Αθήνας

Με ψήφισμά της στις 26/11 η Γενική Συνέλευση της Γ΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, ομόφωνα καταδικάζει την έκδοση από τον Οργανισμό Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων του εγχειριδίου για εκπαιδευτικούς. Οπως σημειώνεται στο ψήφισμα:

«Η Γ΄ ΕΛΜΕ Αθήνας ζητά την απόσυρσή του γιατί αποτελεί απαράδεκτη επέμβαση στα εκπαιδευτικά πράγματα της χώρας, και αποδοκιμάζει τη μεθόδευση του υπουργείου Παιδείας η οποία εκτός των άλλων αποδείχνει τη διαπλοκή των πολυεθνικών με την κυβέρνηση στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας. Ως προς την ουσία του περιεχομένου του βιβλίου απορρίπτει το "παιδαγωγικό" του περιεχόμενο που στόχος του είναι να δημιουργήσει πειθήνιους υπηκόους της νέας τάξης πραγμάτων και όχι αυριανούς πολίτες με μαχητικότητα και αγωνιστικότητα σύμφωνα με τις αγωνιστικές παραδόσεις του λαού μας. Τα παιδιά μας δε χρειάζονται διαπαιδαγώγηση μέσα από τέτοιου είδους προκλητικά εγχειρίδια».

Η Αγωνιστική Συμπαράταξη για το Αιγάλεω

«Παιδιά ρομπότ και υποταγμένους εκπαιδευτικούς», επιχειρεί να δημιουργήσει η Μπόνι Μίλερ, σύζυγος του Αμερικανού πρέσβη στη χώρα μας, σημειώνει με σχετική ανακοίνωσή της η «Αγωνιστική Συμπαράταξη για το Αιγάλεω».

Στο βιβλίο της με τίτλο «Χτίζοντας καλύτερη σχέση με τα παιδιά της τάξης», «η κυρία αυτή - τονίζεται στην ανακοίνωση - συμβουλεύει τους εκπαιδευτικούς ανάμεσα στα άλλα, ότι τα παιδιά από το Δημοτικό ακόμα "πρέπει να μάθουν να προσαρμόζονται στις ανάγκες του επιχειρηματικού κέρδους", "να έχουν ανοχή και κατανόηση όταν γίνουν ενήλικες και πιάσουν δουλιά" και "να μη διεκδικούν"»!

Αλλά σα να μην έφταναν όλα αυτά, η σύζυγος του Αμερικανού πρέσβη «προτείνει στα παιδιά "στάση ζωής"». Ποια; Οτι, "Δεν μπορούμε λέει, να αλλάξουμε το αναπόφευκτο"». Δηλαδή, «η κυρία μάς διδάσκει ότι τα εγκλήματα της κυβέρνησής της και του συζύγου της στη Γιουγκοσλαβία, το Αφγανιστάν, το Ιράκ και αλλού, είναι αναπόφευκτα. Και πως όταν ένα παιδί ενηλικιωθεί και πιάσει δουλιά (αν μπορέσει) είναι αναπόφευκτο να ζει π.χ. με εξευτελιστικό μισθό και ανασφάλιστο, ή όταν απολύεται να μη μιλάει και να μη διεκδικεί». Στην ουσία δηλαδή, ζητάει από τους μαθητές και τους καθηγητές, απέναντι σε όλα αυτά, να τηρούν στάση «ανοχής και φιλευσπλαχνίας».

Τέλος, τονίζεται στην ανακοίνωση: «Η κ. Μίλερ, τη δουλιά της κάνει. Γιατί, αφού δεν μπορεί να σώσει τα πραγματικά Αμερικανάκια - που η κυβέρνησή της με την αρρωστημένη κοινωνία που έχει οικοδομήσει, τα έχει μετατρέψει σε γκάνγκστερ που εισβάλλουν στις τάξεις με πολυβόλα και εξάσφαιρα, γαζώνοντας τους συμμαθητές τους - έρχεται να "σώσει" τα δικά μας παιδιά, πλασάροντας τα σκουπίδια της. Ο κ. Ευθυμίου όμως και η κυβέρνησή του, τι νομίζουν; Οτι οι δικοί τους δάσκαλοι είναι και δικοί μας; Κάνουν λάθος. Και θα το καταλάβουν σύντομα και αυτοί και όσοι στηρίζουν τους διάφορους Μίλερ».



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ