Πέμπτη 29 Σεπτέμβρη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Ξεχωριστή ακεραιότητα!

Αδιάφορες έως κακές οι πρεμιέρες της εβδομάδας με μια και μοναδική λαμπρή εξαίρεση: «ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ» είναι ο τίτλος της, έρχεται από το Ιράν και συνιστά μέτρο αξιολόγησης της κινηματογραφικής τέχνης ...

«ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΦΙΛΟΙ» είναι ο τίτλος της αμερικάνικης ρομαντικής κομεντί του Γουίλ Γκλακ, παραγωγής 2011, για τις σύγχρονες ερωτικές σχέσεις. Η Τζέιμι και ο Ντίλαν, δύο νέοι άνθρωποι, εμφανίσιμοι, επαγγελματικά επιτυχημένοι, φρεσκοχωρισμένοι και απογοητευμένοι από αποτυχημένες σχέσεις του παρελθόντος, δοκιμάζουν να γίνουν από απλοί συνεργάτες «φίλοι με προνόμια». Χωρίς όμως να το καταλάβουν, βρίσκονται ξαφνικά και οι δυο τους αντιμέτωποι με συναισθήματα που τόσο καιρό πάσχιζαν να αποφύγουν. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους η Μίλα Κούνις και ο Τζάστιν Τιμπερλέικ.

Συμπαραγωγή Γαλλίας, Βελγίου και Ελλάδας η δραματική, οικογενειακή κωμωδία «ΝΙΚΟΣΤΡΑΤΟΣ ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ», παραγωγής 2011. Πρόκειται για το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ολιβιέ Ορλέ και αφηγείται τη βαθιά φιλία ανάμεσα σε ένα αγόρι κι έναν πελεκάνο. Γυρισμένη εξ ολοκλήρου στη Σίφνο και τη Μήλο η ταινία, που βασίζεται στο πολυβραβευμένο μπεστ σέλερ μυθιστόρημα του Ερίκ Μπουασέ «Nicostratosle pelican», είναι λουσμένη στο αιγαιοπελαγίτικο φως και πλημμυρισμένη από τα χρώματα και τις μυρωδιές των Κυκλάδων. Στο ρόλο του Δημοσθένη, του πατέρα του αγοριού, ο σκηνοθέτης Εμίρ Κουστουρίτσα.

«COLOMBIANA», σε σκηνοθεσία Ολιβιέ Μεγκατόν, το αμερικανογαλλικό δραματικό θρίλερ παραγωγής 2011, με κεντρική ηρωίδα μια νεαρή σε ρόλο εκτελεστή, που ορκίστηκε να πάρει εκδίκηση για τη δολοφονία των γονιών της, όταν ήταν παιδί.

Παραγωγής 2011 είναι η πρώτη τρισδιάστατη ερωτική ταινία του παγκόσμιου κινηματογράφου από το Χονγκ Κονγκ και εισπρακτικό φαινόμενο, που ξεπέρασε το «AVATAR» και τον «ΤΙΤΑΝΙΚΟ». «3D SEX AND ZEN: ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΚΣΤΑΣΗ» ο τίτλος της. Πρόκειται για ριμέικ - σε βερσιόν 3D - της ταινίας «SEX ANDZEN» από το 1991, που βασίζεται στην κλασική κινέζικη ερωτική νουβέλα του θεατρικού συγγραφέα του 17ου αιώνα Λι Γιου «Το Σαρκικό Χαλάκι της Προσευχής». Η σκηνοθεσία είναι του Κρίστοφερ Σαν Λαπ Κι.

Τέλος, στην ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ θα πραγματοποιηθεί τριήμερο αφιέρωμα στον Ιάκωβο Καμπανέλλη - από σήμερα 29 Σεπτέμβρη έως και την 1η Οκτώβρη. Το αφιέρωμα θα περιλαμβάνει προβολή τεσσάρων κινηματογραφικών ταινιών που βασίζονται σε σενάριο ή σκηνοθεσία του, εκλιπόντος τον περασμένο Μάρτιο, συγγραφέα και συναυλία των Ρ. Αντωνοπούλου, Β. Γισδάκη και Θ. Κάππου με κύκλους τραγουδιών από τα έργα: «Το Μεγάλο μας Τσίρκο», «Παραμύθι χωρίς Ονομα», «Γειτονιά των Αγγέλων» και «Μαουτχάουζεν». «Ο ΔΡΑΚΟΣ», «ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ», «ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ» και «Η ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ» είναι οι ταινίες που θα προβληθούν και θα τις προλογίσουν συνεργάτες του συγγραφέα, κριτικοί και ακαδημαϊκοί. Για περαιτέρω λεπτομέρειες, επικοινωνήστε με την «Ταινιοθήκη».


ΚΡΙΤΙΚΗ:
Τζία ΓΙΟΒΑΝΗ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΙΟΥΓΑΣ
Το γάλα

Εχει υπάρξει θεατρική επιτυχία που όμως δεν πείθει ότι έχει λόγο «κινηματογραφικής» ύπαρξης. Μη έχοντας μετατρέψει σε «κινηματογράφο» την ελλειπτική δομή του θεατρικού έργου και τα δομικά θεατρικά στοιχεία που το συνθέτουν, η ταινία μοιάζει περισσότερο με κακά κινηματογραφημένη θεατρική παράσταση.

Η επιλεγμένη αισθητική καρικατούρας που διέπει την εικονοποίηση των εμβόλιμων στα οποία περιγράφεται, με όρους οπτικούς, τόσο το φαντασιακό (εφιάλτες) του σχιζοφρενή γιου, όσο και το πραγματικό (βιασμός του) είναι διαφημιστικής χροιάς. Εδώ προστίθενται η μη ρεαλιστική χρωματική γκάμα στα υποκειμενικά πλάνα, οι άτσαλες πλονζέ λήψεις, τα αδικαιολόγητα γκρο (π.χ. η στάχτη στο σταχτοδοχείο) και ο τετράγωνος ρυθμός βίντεο κλιπ, στοιχεία που αποτελούν μόνο μέρος εκείνων των χαρακτηριστικών που υπερτονίζουν τη συγγένεια της ταινίας με το γενικά οπτικοακουστικό χώρο, ο οποίος όμως δεν έχει σχέση με τον κινηματογράφο.

Επικίνδυνοι πλατιασμοί και οι εκτεταμένοι και πομπώδεις θεατρικοί μονόλογοι που αποδίδονται με κατάχρηση κοντινών πλάνων, λήψεις που πανεύκολα γυρίζουν σε μπούμερανγκ όταν καδράρουν μη εσωτερικές, ρηχές και κραυγαλέες ερμηνείες ντυμένες με ηχόχρωμα και οχτάβες φωνής, ασύμβατες με την ατμόσφαιρα που ακόμη και ο «σχιζοφρενικά» δραματοποιημένος φωτισμός πασχίζει να δημιουργήσει. Στα παραπάνω λειτουργεί σωρευτικά και η οπτικοποίηση του θεατρικότατου - κατά τα άλλα - ευρήματος του ποδοσφαιριστή ειδώλου. Η ταινία δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που θα μπορούσε να είναι...

Παίζουν: Ομηρος Πουλάκης, Προμηθέας Αλειφερόπουλος, Ιωάννα Τσιριγκούλη, Ηρώ Μπέζου, Δημήτρης Μαύρος, κ.ά.

Παραγωγή: Ελλάδα (2011).

ΑΣΓΚΑΡ ΦΑΡΧΑΝΤΙ
Ενας χωρισμός

Ο Ασγκάρ Φαρχαντί το 2009 βραβεύτηκε στο Βερολίνο με την Αργυρή Αρκτο για την ταινία του «ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Η ΕΛΙ». Φέτος, δύο χρόνια μετά, ο Ιρανός σκηνοθέτης επαλήθευσε τις προβλέψεις και έφυγε από το Βερολίνο κρατώντας την Χρυσή Αρκτο, ύψιστο βραβείο του φεστιβάλ, για την τελευταία του ταινία «ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ». Με αντίστοιχες Αργυρές Αρκτους βραβεύθηκαν επίσης τόσο οι τρεις πρωταγωνίστριες, όσο και οι δύο άνδρες πρωταγωνιστές της ταινίας, από τις πιο πολυσήμαντες και πολυσύνθετες που έχουμε δει.

Χωμένη ως τα μπούνια σε ένα σκληρό ρεαλισμό, η ταινία ανοίγει απότομα με ένα παντρεμένο ζευγάρι ενώπιον ενός αθέατου δικαστή. Η γυναίκα που έχει ήδη ετοιμάσει τα χαρτιά της να μεταναστεύσει στο εξωτερικό, ζητά την ευνοϊκή κρίση του για να μπορέσει να πάρει μαζί της την 11χρονη κόρη της, ώστε να «μη μεγαλώνει μέσα σε τέτοιες συνθήκες». Ποιες οι δυσμενείς, για τις γυναίκες, συνθήκες για τις οποίες γίνεται λόγος; Τις βλέπουμε να αποτυπώνονται στο φιλμ, να άπτονται πρακτικά της θρησκείας και να απορρέουν από τη φονταμενταλιστική δομή του κράτους.

Στην εισαγωγική σεκάνς ο δικαστής είναι αθέατος. Στη θέση του βρίσκεται ο θεατής που καλείται να λειτουργήσει ως δικαστής: Να ακούσει, να καταλάβει, να γνωρίσει, να εμβαθύνει, να αναλύσει λαμβάνοντας υπόψη χίλιες μύριες πλευρές και όψεις του θέματος και τέλος να συνθέσει και να κρίνει! Η κρίση, από τα ευτελέστερα έως τα σημαντικότερα ζητήματα, πρέπει να είναι καρπός αλήθειας, γνώσης και συνείδησης... Αυτό μας κοινωνεί ένας αιωνόβιος, ζωντανός, απ' όσο φαίνεται, πολιτισμός... Εννοια - κλειδί στην ανάγνωση του φιλμ είναι η «επιλογή». Επιλογή κατόπιν ολοκληρωμένης, εξονυχιστικής διαδικασίας με άξονα την αλήθεια. Τα ηθικά διλήμματα που θέτει η ταινία, από την αρχή ως το τέλος, είναι αλλεπάλληλα και καταιγιστικά. Κορύφωση ο «εκβιασμός» του πατέρα προς την κόρη, που ζητά τη συνενοχή της, με το να μην αποκαλύψει την αλήθεια.

Η εισαγωγική σεκάνς μπάζει τον θεατή στο πνεύμα αλλά και τα στάδια της τεχνικής που απαιτεί η επιλογή. Ακούγεται η φωνή του αθέατου δικαστή να υποβάλλει στους συζύγους - αμφότεροι μετωπικά τοποθετημένοι απέναντι στο θεατή - εκείνες ακριβώς τις ερωτήσεις που θα υπέβαλε η κοινή λογική. Ο σύζυγος δεν δέχεται να ακολουθήσει τη γυναίκα του στο εξωτερικό. Επιλέγει να μείνει να φροντίζει τον άρρωστο πατέρα του. Σε ό,τι αφορά το ζήτημα του παιδιού, οι σύζυγοι συναινούν στο να αφήσουν το ίδιο να επιλέξει με ποιον γονιό θα μείνει. Η σύζυγος επιλέγει να μαζέψει τα πράγματά της και να μετακομίσει στο πατρικό της σπίτι ώσπου να εγκαταλείψει τη χώρα. Ο σύζυγος επιστρέφει σπίτι, στην κόρη του, και εξαναγκάζεται να προσλάβει «στο πόδι» μια γυναίκα για να προσέχει τον γέροντα που πάσχει από Αλτσχάιμερ. Εδώ άρχεται η μπανάλ ιστορία που έφερε τα πάνω κάτω στη συνείδηση πολλών ανθρώπων.

Η κάμερα στον ώμο, οι κινήσεις της γοργές και αποφασιστικές, ακολουθεί κατά πόδας τα πρόσωπα χωρίς ανάπαυλα και εφησυχασμό. Οπου κι αν πάει βρίσκει το κέντρο της δράσης και σαν από ένστικτο, την πιο σωστή γωνία λήψης, την πιο σωστή απόσταση, τον πιο σωστό ρυθμό. Η σκηνοθεσία πάλλεται και ευθυγραμμίζεται με ένα σπάνιο «μέτρο». Το μοντάζ εκπληκτικό, γρήγορο, ηλεκτρισμένο, δεν χάνει ούτε δευτερόλεπτο: φθάνει κατευθείαν στην ουσία χωρίς άχρηστες φιοριτούρες και ουρές. Ταινία υποδειγματικής αφηγηματικής δύναμης, τόσο, που μένεις άφωνος από τη συνοχή και τη συνέπεια του μοντέλου αφήγησης. Η γραφή εκπληκτική. Χωρίς ίχνος εφέ ή περισσού, μόνο τα απολύτως απαραίτητα, ένα πυκνότατο δράμα στην κόψη του ξυραφιού από την αρχή μέχρι το τέλος, που διακρίνεται από εξαίρετες ερμηνείες.

Η ευφυής δραματουργία που χειρίζεται τη συνθετότητα των καταστάσεων υποχρεώνει το θεατή να μετατοπίζεται συνεχώς, όσο αυτή προχωρά, τον υποχρεώνει να παίρνει θέση πότε υπέρ του ενός και πότε του άλλου αντίδικου. Κάθε καινούργια οπτική γωνία που γεννιέται, οδηγά σε βαθύτερα και εκτενέστερα ερωτήματα, πολλαπλασιάζει τις διαστάσεις που ξεπηδούν αλυσιδωτά. Τα ερωτήματα εντάσσονται οργανικά στα συμφραζόμενα και διέπονται από όρους λογικής, ηθικής θρησκευτικής, ήθους, φιλοσοφίας, πολιτικής. Τίποτα δε μένει μετέωρο. Τα πάντα, η παραμικρή λεπτομέρεια, όλα βρίσκουν τη θέση τους και υπάρχουν απαντήσεις για τα πάντα. Τίποτα δεν περισσεύει στην εικόνα, στο διάλογο, στη σκηνοθεσία. Κι όταν πια αρχίζουμε να αποκωδικοποιούμε την τεχνική του Φαρχαντί, που στοχεύει στην πρόκληση διαρκών μετατοπίσεων στο θεατή, τότε η ταινία μετουσιώνεται σε αγωνιώδες θρίλερ.

Το φιλμ ανοίγει με την κοινοποίηση της απόφασης του δικαστηρίου να επιλέξει η 11χρονη κόρη με ποιον γονιό θα μείνει. Κλείνει με την επιλογή της κόρης, που όμως παραμένει άγνωστη στο θεατή. Γιατί αποδείχθηκε ότι το ουσιαστικό κρυβόταν στη διαδικασία της επιλογής...

Παίζουν: Λεϊλά Χαταμί, Πεϊμάν Μοαντί, Σαρέχ Μπαγιάτ, Σαρίνα Φαρχαντί, Σαχάμπ Χομεϊνί κ.ά.

Παραγωγή: Ιράν (2011).

ΜΠΟΥΓΙΑΡ ΑΛΙΜΑΝΙ
Αμνηστία

Εναυσμα για το θέμα της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας του Μπουγιάρ Αλιμάνι που τα τελευταία είκοσι χρόνια ζει και εργάζεται στην Ελλάδα, υπήρξε ένας νόμος που ψηφίστηκε στην Αλβανία και παρέχει το δικαίωμα στους φυλακισμένους να έχουν σεξουαλικές επαφές μέσα στην φυλακή, με τους συζύγους τους. Ο νόμος αυτός τέθηκε ως (μια εκ των άπειρων) προϋπόθεση για την ένταξη της χώρας στην ευρωένωση.

Ο Αλιμάνι γελοιοποιεί περίτρανα τον ευρωενωσιακό εκβιασμό με την κατάδειξη των αντιφάσεων ενός συστήματος που αναγνωρίζει ασυζητητί το «δημοκρατικό» και ανθρώπινο δικαίωμα του ατόμου στην ικανοποίηση των σεξουαλικών του αναγκών αλλά δεν αναγνωρίζει το δικαίωμά του ατόμου στην εργασία. Και δεν βαρυγκωμά για τα δημόσια κονδύλια για ελεύθερα δωμάτια στις φυλακές, για καθαρά κλινοσκεπάσματα για τη συνεύρεση των συζύγων και για υπαλλήλους που παρέχουν υποδειγματική εξυπηρέτηση στους ίδιους «πολίτες» που όταν αποφυλακιστούν από τη μικρή και εγκλεισθούν και εγκλωβιστούν στη μεγάλη καπιταλιστική «φυλακή», σχηματίζουν ατέλειωτες ουρές έξω από τα τις υπηρεσίες εύρεσης εργασίας. Μάταια. Πολλοί εξαναγκάζονται να επιλέξουν την αυτοκτονία - όπως ο ψαράς αδελφός της Ελσας - σαν λύση στην κοινωνική τραγωδία που εγκαταστάθηκε μαζί με την «δημοκρατία».

Η Ελσα και ο Σπετίμ είναι σύζυγοι φυλακισμένων και γνωρίζονται τυχαία στα επισκεπτήρια τους στην ίδια φυλακή. Οι δυο τους ξεκινούν μια λυτρωτική ερωτική σχέση στην οποία όμως θα βάλει απότομο τέλος η αμνηστία που εξαγγέλλει η κυβέρνηση. Με λιτή γραμμική αφήγηση μέσα σε ζοφερό κλίμα και ατμόσφαιρα που σφραγίζεται από φτώχεια, ανεργία, εγκατάλειψη και διλήμματα ηθικής τάξης, οι δυο πρωταγωνιστικοί ρόλοι, προτού ακόμα προλάβουν να κάνουν ένα, ή ίσως, το αποφασιστικό βήμα και να πάρουν τη ζωή τους στα χέρια τους, επεμβαίνει «άνωθεν» ο σκηνοθέτης και με συνοπτικές διαδικασίες αποφασίζει να κρατηθεί στα πλαίσια της ουδετερότητας. Για να μην πάρει δηλαδή ο ίδιος θέση, προτιμά να χαντακώσει την ταινία με ένα άτσαλο τέλος.

Η ταινία μοιάζει με τους πρωταγωνιστικούς της χαρακτήρες: Φοβισμένη να ορθώσει ανάστημα και να αρθρώσει ξεκάθαρο λόγο, κρύβεται πίσω από τη σιωπή, αποκόβοντας - άμα τη γενέσει της - όποια κοινωνική ή πολιτική διάσταση πάει να διαμορφωθεί από το ίδιο το υλικό, που σπρώχνει προς αυτήν την κατεύθυνση. Αυτολογοκρινόμενος ο σκηνοθέτης επεμβαίνει στο τσακ. Μασάει τα λόγια του και παραπαίει ανάμεσα σε ένα χαμένο παρελθόν και ένα κολασμένο μέλλον, στο οποίο όμως ο «πολίτης» έχει πλέον απόλυτη ελευθερία ως προς το να επιλέξει τον τρόπο θανάτου σου.

Παίζουν: Λούλι Μπίτρι, Καραφίλ Σένα, κ.ά.

Παραγωγή: Αλβανία, Ελλάδα (2010).

ΖΑΝ ΠΙΕΡ ΑΜΕΡΙΣ
Ανώνυμοι ρομαντικοί

Κατά το «Ανώνυμοι Αλκοολικοί», οι «Ανώνυμοι Ρομαντικοί» ... Ατομα που αυτοπροσδιορίζονται ως μη ικανά να ελέγξουν το απύθμενο τρακ που τους μπλοκάρει σε στιγμές ντροπαλότητας. Ατομα που επιλέγουν τον αυτοκαταστροφικό πανικό από το να επιβληθούν διεξοδικά στο φόβο τους. Ατομα που συνευρίσκονται μεταξύ τους σε τακτές συνεδρίες, προσβλέποντας στη θεραπεία, μέσα από την αλληλοστήριξη. Μέσα στο κενό αέρος μιας, σχεδόν, μη ρεαλιστικής ατμόσφαιρας, με παλιομοδίτικα σχήματα και χρώματα που στέλνουν τους συνειρμούς στην ΑΜΕΛΙ, ξεδιπλώνεται η έντιμη και μετρημένα ζαχαρωμένη αυτή κωμωδία που διέπεται από φιλόδοξη μετριοφροσύνη και στηρίζεται σε μέγιστο βαθμό στην αίσθηση θαλπωρής που εκπέμπει η ερμηνεία των εξαίρετων πρωταγωνιστών της.

Μικρή ταινία που στέκεται αξιοπρεπώς χάρη στους ηθοποιούς της και τις αλλεπάλληλες κωμικές καταστάσεις. Χάρμα οφθαλμών και ο άξιος Μπενουά Πελβούρντ, στο ρόλο του Ζαν Ρενέ ιδιοκτήτη της οικογενειακής επιχείρησης σοκολατοποιίας στα πρόθυρα χρεοκοπίας, αλλά και η διάφανη Ιζαμπέλ Καρέ, στο ρόλο της εύθραυστης υπαλλήλου του, Ανζελίκ, που κρατά σαν επτασφράγιστο μυστικό το μεγάλο της ταλέντο. Τι γίνεται όμως όταν ο ιδιοκτήτης και η υπάλληλος ερωτεύονται κεραυνοβόλα ο ένας τον άλλο, χωρίς να γνωρίζουν ότι αμφότεροι πάσχουν από την ίδια ασθένεια, εκείνη που πλήττει το είδος των αθεράπευτα ντροπαλών, ρομαντικών υπάρξεων.

Μέσα στο μάλλον κιτς σκηνογραφικό φόντο της παλιομοδίτικης οικογενειακής επιχείρησης που ρισκάρει το κλείσιμο γιατί δεν ανανεώνει τα προϊόντα και τις γεύσεις της και κάτω από το άγρυπνο βλέμμα των ολιγάριθμων υπαλλήλων ξετυλίγεται η συναισθηματική ιστορία που με διάσπαρτα μουσικά ιντερμέδια παραπέμπει, μέσα από τεχνικές αποστασιοποίησης, σε μεγάλες στιγμές της μουσικής κινηματογραφικής κωμωδίας. Στη «ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ» π.χ. Τα μουσικά αυτά ιντερμέδια διαχέονται στο φιλμικό κείμενο και χωνεύονται σ' αυτό ομαλά, σαν ανάγλυφες «στάσεις», χαριτωμένες λόγω της μετρημένης διαχείρισης που τυγχάνουν. Εχουν σύντομη διάρκεια και κανένα τους δεν επαναλαμβάνεται δεύτερη φορά...

Ο Ζαν Πιέρ Αμερίς, σκηνοθέτης της ταινίας, αναφερόμενος σ' αυτήν την χαρακτηρίζει την πιο προσωπική και αυτοβιογραφική του. Σημειωτέον ότι και ο ίδιος - για πολλά χρόνια - υπέφερε από την πάθηση των δύο πρωταγωνιστών και συμμετείχε σε ομάδες «ανώνυμων ρομαντικών». Ο Ζαν - Ρενέ και η Ανζελίκ είναι φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο, ο ένας είναι ο καθρέφτης του άλλου με τη σοκολάτα (υλικό που τα τελευταία χρόνια τιμήθηκε ιδιαίτερα από την κινηματογραφική θεματολογία) να τους ενώνει σαν κοινό πάθος, σαν κοινό όραμα ζωής.

Αφοπλιστική κωμικότητα και φινετσάτη ελαφράδα χαρακτηρίζει τις καταστάσεις μπουρλέσκ, στις οποίες άθελά τους ολισθαίνουν «οι δύο» όταν είναι μαζί. Εμπόδια παντός είδους, συνεχής φυγή, σπασμοί, πανικός και υπεκφυγές είναι τα βασικά υλικά που τροφοδοτούν τις καταστάσεις, οι οποίες σε μεγάλο βαθμό στηρίζονται και στους άριστους βοηθητικούς ρόλους π.χ. ο σερβιτόρος στο εστιατόριο. Σοκολατένια ταινία με ζαχαρωμένο στιλ και γλυκιά γεύση. Τίποτα περισσότερο...

Παίζουν: Ιζαμπέλ Καρέ, Μπενουά Πελβούρντ, Λορέλα Κραβότα, Λιζ Λαμετρί, Σουάν Αρλό, Πιέρ Νινέ, κ.ά.

Παραγωγή: Γαλλία, Βέλγιο (2010).



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ