Η επίθεση της Mazda συνεχίζεται με ένα νέο πολυχρηστικό ευρύχωρο μίνι
Το λεγόμενο family look, είναι παρόν και σ' αυτό το μοντέλο, με το σήμα κατατεθέν της Mazda, τη μάσκα και τα μπροστινά φώτα να θυμίζουν το μεγαλύτερο 6, αλλά και το επερχόμενα 3, 4 και 5, που θα ολοκληρώσουν την γκάμα της μάρκας. Η Mazda θέλει με αυτόν τον καταιγισμό μοντέλων να δώσει το νέο της στίγμα και να αφήσει πίσω τις δύσκολες μέρες. Βέβαια, το αυτοκίνητο που θα εντυπωσιάσει είναι το σπορ RX-8 που αναμένεται στη χώρα μας τον ερχόμενο Σεπτέμβρη.
Στο Mazda 2 τώρα... που -όπως μας έλεγαν οι άνθρωποι της εταιρίας- δεν είναι ένα Fiesta με άλλο σήμα. Η βάση είναι το πάτωμα του νέου Fiesta, αλλά η προσωπικότητα είναι Mazda, για αυτό και το στήσιμο είναι διαφοροποιημένο, με άλλη μπροστινή ανάρτηση και συνολικά πιο μαλακή ρύθμιση. Από το Demio, το οποίο αντικαθιστά, κρατά κάποια βασικά από τη γραμμή, αλλά διαθέτει περισσότερο χαρακτήρα και σαφέστατα πιο εντυπωσιακό εσωτερικό, αν και τα ζωηρά χρώματα που έχουν επιλεγεί είναι αμφιλεγόμενα. Τα υλικά είναι καλής ποιότητας, στην καμπίνα δε φθάνουν κραδασμοί και η ανάρτηση φροντίζει για την απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί χάρη κυρίως στο ύψος της καμπίνας, για τέσσερις και θα βολέψουν ακόμα και πέντε επιβάτες με κάποιους συμβιβασμούς. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 267 λίτρων, επιτρέποντας απλώς τη μεταφορά των αναγκαίων αποσκευών.
Οι ενδιαφερόμενοι λοιπόν θα πρέπει να ξεκινήσουν την έρευνα αγοράς για το 2, έχοντας κατά νου ότι το φθηνότερο κοστίζει 11.500 ευρώ. Αυτή η τιμή αφορά την έκδοση των 1,2 λίτρων και των 75 ίππων, με την ονομασία Core Plus που περιλαμβάνει: αερόσακους οδηγού - συνοδηγού, air condition, υδραυλικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού, καθαριστήρες με χρονοδιακόπτη, πλήρως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα και ραδιόφωνο με δύο ηχεία. Αν κάποιος επιθυμεί να παραμείνει στον ελαστικό 8βάλβιδο κινητήρα που κινεί με αξιοπρέπεια τα 1.125 κιλά του αμαξώματος, αλλά με καλύτερο εξοπλισμό, υπάρχει και η επιλογή του Sport που κοστίζει 13.500 ευρώ και διαθέτει επιπλέον: δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια για το ηχοσύστημα, θερμαινόμενους ηλεκτρικούς καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, πλευρικούς αερόσακους, ραδιόφωνο με 6 ηχεία, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών και ABS με EBD και EBA.
Ο Gronholm στάθηκε πάντως και τυχερός αφού ο Markko Martin που προηγούνταν μέχρι και την τελευταία μέρα εγκατέλειψε λόγω μηχανικού προβλήματος, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο για τη νίκη στον επερχόμενο Φινλανδό. Πάντως κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δε δικαιούτο τη νίκη με βάση την απόδοσή του. Το ότι ανέβηκε στην πρώτη θέση από την έκτη όπου είχε βρεθεί, κατακτώντας και 12 καλύτερους χρόνους είναι ενδεικτικό του πόσο καλά οδήγησε.
«Είμαι πολύ ευτυχισμένος. Μετά το σφάλμα της πρώτης ημέρας, συνειδητοποιήσαμε ότι είχαμε πολλή δουλιά για να επανακάμψουμε, αλλά το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικό στο δρόμο και όλη η ομάδα έκανε εξαίσια δουλιά. Πίεσα αρκετά και ο αγώνας σίγουρα δεν ήταν εύκολος, αλλά η νίκη του δεύτερου ράλι στη σειρά είναι μία υπέροχη αίσθηση», δήλωσε ο νικητής του αγώνα Marcus Gronholm.
Ο Karlos Sainz δήλωσε παρών και στην Αργεντινή και κατάκτησε τη δεύτερη θέση για τη Σιτροέν, επιβεβαιώνοντας ότι το φετινό πρωτάθλημα θα είναι ένας γαλλικός «εμφύλιος».
Οι Richard Burns και Robert Reid με το άλλο Peugeot 206WRC, τερμάτισαν στην τρίτη θέση, επιτρέποντας με αυτό τον τρόπο στη Peugeot να κατατάξει δύο αυτοκίνητα στην πρώτη τριάδα. Ο Burns ήταν δεύτερος αφού είχε ξεπεράσει τον Sainz στη διαδρομή, αλλά ένα πρόβλημα στο τούρμπο κατά το τελευταίο σκέλος του αγώνα, τον έριξε στην τρίτη θέση. Την κυριαρχία της Peugeot ολοκλήρωσε ο Harri Rovanpera που παρά τα προβλήματα με τα ελαστικά τερμάτισε τέταρτος κερδίζοντας και τους πρώτους του βαθμούς για φέτος.