Απλό, πρακτικό και ευχάριστο. Αυτό είναι το τρίπτυχο των απαιτήσεων που κλήθηκαν να ικανοποιήσουν οι σχεδιαστές της Nissan με το AXY
Το AXY έχει και οικολογικό χαρακτήρα χάρη στην ύπαρξη ITS (Εξυπνων Μεταφορικών Συστημάτων) και το νέο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2 λίτρων ΝΕΟ Di που συνδυάζεται με το κιβώτιο Hyper CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενης κίνησης) μειώνοντας κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.
Το Alto κινείται από το δοκιμασμένο 1.000άρη κινητήρα των 55 ίππων, που χάρη και στο 5άρι σασμάν δίνει στο μικρό SUZUKI καλές επιδόσεις και τελική ταχύτητα 150 χλμ/ώρα.
Την ιπποδύναμη συμπληρώνει η ροπή, που σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα επιτρέπει στο Alto μια ιδιαίτερα οικονομική κατανάλωση, η οποία σύμφωνα με τις μετρήσεις είναι κατά μέσο όρο 5,6 λίτρα ανά 100 χλμ.
Το μικρό αλλά ευρύχωρο Alto προσφέρεται με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της SUZUKI, EXTRA CREDIT με το μηνιαίο επιτόκιο του 1,18%.
Associated Press |
Η εκκίνηση έδειχνε ότι η Μακλάρεν θα είχε την ευκαιρία να διεκδικήσει τη νίκη και να «πατσίσει» με την καταστροφή του αγώνα της Αυστραλίας. Η πρώτη θέση στα δοκιμαστικά όμως δεν ήταν αρκετή. Ο Σουμάχερ, χάρη στο ελαφρύτερο αυτοκίνητο, αφού η Φεράρι επέλεξε τακτική δύο πιτ-στοπ, κατάφερε να τεθεί επικεφαλής από το τέλος του πρώτου γύρου.
Ο Μίκα Χάκινεν πίεση τη Μακλάρεν κυνηγώντας τον Γερμανό, αλλά στον 30ό γύρο εγκατέλειψε, λόγω προβλημάτων στην τροφοδοσία.
Το «γήπεδο» έμεινε ανοιχτό για τον Σουμάχερ και ο διψασμένος για νίκες πιλότος δεν έχασε την ευκαιρία. Ατυχος στάθηκε ο έτερος πιλότος της Φεράρι, Ρούμπεν Μπαρικέλι. Ο Βραζιλιάνος ήθελε να πραγματοποιήσει εντυπωσιακή εμφάνιση εμπρός στους συμπατριώτες του, αλλά τα «υδραυλικά» παρέδωσαν το πνεύμα στον 28ο γύρο.
Ο Κούλχαρντ έμεινε στην πίστα να υπερασπίσει την τιμή της Μακλάρεν και τερμάτισε δεύτερος, μια θέση που έχασε όμως στα χαρτιά, αφού το μονοθέσιό του βρέθηκε με σοβαρή παράβαση κανονισμών στο εμπρός αεροβοήθημα. Η ομάδα έχει καταθέσει έφεση κατά της απόφασης μηδενισμού αλλά δεν αναμένεται να αλλάξει τίποτα.
Associated Press |
1. Μίχαελ Σουμάχερ - Φεράρι
2. Τζιανκάρλο Φισικέλα - Μπένετον
3. Χάιντς Χάραλντ Φρέντσεν - Τζόρνταν
4. Γιάρνο Τρούλι - Τζόρνταν
5. Ραλφ Σουμάχερ - Γουίλιαμς
6. Τζένκον Μπάτον - Γουίλιαμς
Στη βαθμολογία ο Σουμάχερ προηγείται με 20 βαθμούς, ακολουθούμενος από τον Φισικέλα με 8 και τους Μαρικέλο και Ραλφ Σουμάχερ με 6 βαθμούς. Επόμενος αγώνας σήμερα στην Ιμόλα, όπου πραγματοποιείται το γκραν πρι του Σαν Μαρίνο.
Ημερίδα με θέμα: «Ολοκληρωμένο Σύστημα Υποστήριξης Οδηγών με κινητικές δυσκολίες με στόχο την Αυτόνομη Μετακίνηση και Επαγγελματική τους Αποκατάσταση» πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Αξιολόγησης Ικανότητας Οδήγησης και Διασκευών Οχημάτων ΗΝΙΟΧΟΣ. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκε το πρόγραμμα ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, της FIAT AUTO Hellas και επίδειξη του προσομοιωτή που έχει προσφέρει η εταιρία στο κέντρο ΗΝΙΟΧΟΣ.
Το πρόγραμμα ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ προσφέρει μεταξύ άλλων, ειδικά διασκευασμένα αυτοκίνητα για άτομα με κινητικές δυσκολίες και υποστηρίζεται από 11 εξειδικευμένους αντιπροσώπους σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Αγρίνιο, Ηράκλειο, Λαμία, Καβάλα, Ιωάννινα και Χανιά.