Κυριακή 2 Απρίλη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
NISSAN AXY
Σύγχρονη πρόταση μικρού πολυχρηστικού

Απλό, πρακτικό και ευχάριστο. Αυτό είναι το τρίπτυχο των απαιτήσεων που κλήθηκαν να ικανοποιήσουν οι σχεδιαστές της Nissan με το AXY

Το σύγχρονο πολυχρηστικό όχημα αν και συμπαγές σε διαστάσεις, προσφέρει εύκολη πρόσβαση και ευρύχωρη καμπίνα. Με ύψος 1,74 m και εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα δημιουργεί ατμόσφαιρα άνεσης στους επιβάτες, για τους οποίους έχουν προβλεφτεί ανατομικά καθίσματα. Ανετη είναι και η πρόσβαση, χάρη στις συρόμενες πόρτες, που ανοίγουν διάπλατα, αφού δεν υπάρχει κεντρική κολόνα. Ενδεικτικό το ότι χωράει να περάσει παιδικό καροτσάκι ή ότι ένα άτομο με ειδικές ανάγκες μπορεί να μεταφερθεί χωρίς να είναι αναγκαίο να σηκωθεί από το αναπηρικό καροτσάκι. Η εργονομία και η λειτουργικότητα ήταν από τις βασικές προτεραιότητες των σχεδιαστών, κάτι που είναι εμφανές από τα χερούλια των θυρών, τις χειρολαβές και τους μοχλούς που είναι μεγαλύτερου μεγέθους από το συνηθισμένο, για να είναι πιο εύχρηστοι. Οργανα και πίνακας πλοήγησης είναι επίσης ευκολοδιάβαστα χάρη στο μέγεθος και τη σχεδίαση. Ολα στο AXY μοιάζουν «καθαρά» χάρη στην επιλογή μιας απλής εικόνας που έχει υιοθετηθεί. Μόνη «μελλοντολογική» πινελιά η τοποθέτηση των φωτιστικών σωμάτων σε υψηλότερο από το συνηθισμένο ύψος.

Το AXY έχει και οικολογικό χαρακτήρα χάρη στην ύπαρξη ITS (Εξυπνων Μεταφορικών Συστημάτων) και το νέο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2 λίτρων ΝΕΟ Di που συνδυάζεται με το κιβώτιο Hyper CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενης κίνησης) μειώνοντας κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.


Στα συν του ΑΧΥ και η πολυχρηστικότητα που προσφέρει το αφαιρούμενο κάθισμα του συνοδηγού και τα διαιρούμενα και μετακινούμενα εμπρός - πίσω καθίσματα. Ενδεικτικά, με την αφαίρεση του καθίσματος του συνοδηγού και την αναδίπλωση των πίσω, χωρά ένα ποδήλατο ή ένα τσέλο.


SUZUKI ALTO EASY
Για εύκολη αστική μετακίνηση

Easy βάφτισε η SUZUKI, τη νέα πλούσια εξοπλισμένη έκδοση του Alto. Με τιμή μόλις 2.198.000 δρχ. για το τρίθυρο και 2.298.000 δρχ. για το πεντάθυρο το Alto εξοπλίζεται με ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ψηφιακό ραδιοκασετόφωνο, immobilizer και βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος προφυλακτήρες.

Το Alto κινείται από το δοκιμασμένο 1.000άρη κινητήρα των 55 ίππων, που χάρη και στο 5άρι σασμάν δίνει στο μικρό SUZUKI καλές επιδόσεις και τελική ταχύτητα 150 χλμ/ώρα.

Την ιπποδύναμη συμπληρώνει η ροπή, που σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα επιτρέπει στο Alto μια ιδιαίτερα οικονομική κατανάλωση, η οποία σύμφωνα με τις μετρήσεις είναι κατά μέσο όρο 5,6 λίτρα ανά 100 χλμ.

Το μικρό αλλά ευρύχωρο Alto προσφέρεται με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της SUZUKI, EXTRA CREDIT με το μηνιαίο επιτόκιο του 1,18%.

Δύο στα δύο ο Σουμάχερ στη Βραζιλία

Ο Σούμι τη στιγμή μετά την προσπέραση

Associated Press

Ο Σούμι τη στιγμή μετά την προσπέραση
Ο αγώνας τελείωσε έξι ώρες μετά τον τερματισμό... Ο τεχνικός έλεγχος που ακολούθησε τη λήξη του γκραν πρι της Βραζιλίας, όχι μόνο έδινε την πρωτιά, που - ούτως ή άλλως - είχε κατακτήσει μέσα στην πίστα, στον Μίχαελ Σουμάχερ, αλλά μηδένιζε και τον δεύτερο Κούλχαρντ δίνοντας διπλή χαρά στη Φεράρι.

Η εκκίνηση έδειχνε ότι η Μακλάρεν θα είχε την ευκαιρία να διεκδικήσει τη νίκη και να «πατσίσει» με την καταστροφή του αγώνα της Αυστραλίας. Η πρώτη θέση στα δοκιμαστικά όμως δεν ήταν αρκετή. Ο Σουμάχερ, χάρη στο ελαφρύτερο αυτοκίνητο, αφού η Φεράρι επέλεξε τακτική δύο πιτ-στοπ, κατάφερε να τεθεί επικεφαλής από το τέλος του πρώτου γύρου.

Ο Μίκα Χάκινεν πίεση τη Μακλάρεν κυνηγώντας τον Γερμανό, αλλά στον 30ό γύρο εγκατέλειψε, λόγω προβλημάτων στην τροφοδοσία.

Το «γήπεδο» έμεινε ανοιχτό για τον Σουμάχερ και ο διψασμένος για νίκες πιλότος δεν έχασε την ευκαιρία. Ατυχος στάθηκε ο έτερος πιλότος της Φεράρι, Ρούμπεν Μπαρικέλι. Ο Βραζιλιάνος ήθελε να πραγματοποιήσει εντυπωσιακή εμφάνιση εμπρός στους συμπατριώτες του, αλλά τα «υδραυλικά» παρέδωσαν το πνεύμα στον 28ο γύρο.

Ο Κούλχαρντ έμεινε στην πίστα να υπερασπίσει την τιμή της Μακλάρεν και τερμάτισε δεύτερος, μια θέση που έχασε όμως στα χαρτιά, αφού το μονοθέσιό του βρέθηκε με σοβαρή παράβαση κανονισμών στο εμπρός αεροβοήθημα. Η ομάδα έχει καταθέσει έφεση κατά της απόφασης μηδενισμού αλλά δεν αναμένεται να αλλάξει τίποτα.


Associated Press

Η κατάταξη μετά την απόφαση των ειδικών της τεχνικής επιτροπής διαμορφώθηκε ως εξής:

1. Μίχαελ Σουμάχερ - Φεράρι

2. Τζιανκάρλο Φισικέλα - Μπένετον

3. Χάιντς Χάραλντ Φρέντσεν - Τζόρνταν

4. Γιάρνο Τρούλι - Τζόρνταν

5. Ραλφ Σουμάχερ - Γουίλιαμς

6. Τζένκον Μπάτον - Γουίλιαμς

Στη βαθμολογία ο Σουμάχερ προηγείται με 20 βαθμούς, ακολουθούμενος από τον Φισικέλα με 8 και τους Μαρικέλο και Ραλφ Σουμάχερ με 6 βαθμούς. Επόμενος αγώνας σήμερα στην Ιμόλα, όπου πραγματοποιείται το γκραν πρι του Σαν Μαρίνο.

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: Για άτομα με ειδικές ανάγκες

Ημερίδα με θέμα: «Ολοκληρωμένο Σύστημα Υποστήριξης Οδηγών με κινητικές δυσκολίες με στόχο την Αυτόνομη Μετακίνηση και Επαγγελματική τους Αποκατάσταση» πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Αξιολόγησης Ικανότητας Οδήγησης και Διασκευών Οχημάτων ΗΝΙΟΧΟΣ. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκε το πρόγραμμα ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, της FIAT AUTO Hellas και επίδειξη του προσομοιωτή που έχει προσφέρει η εταιρία στο κέντρο ΗΝΙΟΧΟΣ.

Το πρόγραμμα ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ προσφέρει μεταξύ άλλων, ειδικά διασκευασμένα αυτοκίνητα για άτομα με κινητικές δυσκολίες και υποστηρίζεται από 11 εξειδικευμένους αντιπροσώπους σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Αγρίνιο, Ηράκλειο, Λαμία, Καβάλα, Ιωάννινα και Χανιά.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ