Το σύνολο των εξαρτημάτων προέρχονται από τον όμιλο VW, αλλά αυτό που κάνει το Superb να ξεχωρίζει είναι η πολυτέλεια και το νέο αμάξωμα από τη μέση και πίσω το οποίο μεταμορφώνει προς το καλύτερο τη μάλλον αναμενόμενη μπερλίνα.
Η καμπίνα επιβατών του Skoda Superb Coupe φιλοξενεί αυστηρά 4 άτομα και τόσο ο σχεδιασμός του ταμπλό, όσο και τα υλικά που χρησιμοποιούνται (αλουμίνιο και δέρμα) προσδίδουν το σπορτίβ χαρακτήρα του μοντέλου. Η απόφαση για την παραγωγή του Coupe εξαρτάται από το επιτελείο που πρέπει να βεβαιωθεί ότι θα έχει τον ελάχιστο απαιτούμενο αριθμό πωλήσεων, ώστε να του δώσει το «πράσινο φως», αν και η καθολική αποδοχή και τα κολακευτικά σχόλια που απέσπασε από τον ειδικό Τύπο δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας για το αν υπάρχει χώρος για ένα τόσο γοητευτικό όχημα και μόνο ζητούμενο είναι αν η μητρική εταιρία επιθυμεί τη διαμόρφωση ενός τέτοιου προφίλ για τη Scoda, αλλά και το κόστος παραγωγής, που θα πρέπει να μείνει σε λογικά επίπεδα.
Ο αέρας του πέμπτου πρωταθλήματος ώθησε τον Μίχαελ Σουμάχερ σε μια ακόμη νίκη και μάλιστα στην πατρίδα του, τη δεύτερη στην καριέρα του στο Χοκενχάιμ, την ένατη φετινή και την 62η συνολικά
Κόντρα στον εαυτό του λοιπόν ο Γερμανός, μετά την ισοφάριση του ρεκόρ του Φάτζιο πετυχαίνοντας την ένατη νίκη του ισοφάρισε και το ρεκόρ των εννέα νικών στην ίδια αγωνιστική περίοδο που κατείχε ο Ν. Μάνσελ, και φυσικά βάζει υποψηφιότητα για ακόμη καλύτερη επίδοση αφού απομένουν άλλοι πέντε αγώνες για την ολοκλήρωση του φετινού θεσμού.
Στο ανανεωμένο Χοκενχάιμ με τη μικρότερη διαδρομή φαινόταν ότι η «μάχη» θα δινόταν μεταξύ Φεράρι και Γουίλιαμς, Μίχαελ και Ραλφ Σουμάχερ. Τα πράγματα πάντως δεν εξελίχθηκαν όπως τα περίμενε ο Ρ. Σουμάχερ που δεν μπορούσε να απειλήσει τον αδελφό του και που έχασε κάθε ελπίδα για τη νίκη αλλά και τη δεύτερη θέση λόγω ενός απρογραμμάτιστου πιτ στοπ. Τα πιτ στοπ δούλεψαν υπέρ του Μοντόγια αφού εκτός του Ραλφ, άτυχος ήταν και ο Ρ. Μπαριτσέλο, που έχασε πολύτιμο χρόνο λόγω ενός αργού ανεφοδιασμού και τελικά τερμάτισε τέταρτος.
Ο Βραζιλιάνος έμεινε έτσι και τέταρτος στη βαθμολογία των Οδηγών, ένα βαθμό πίσω από τον Ρ. Σουμάχερ και πέντε από τον Μοντόγια, και θα χρειαστεί τύχη και υπερπροσπάθεια για να κατακτήσει τη δεύτερη θέση της τελικής κατάταξης και να χαρίσει το ένα δύο στη Φεράρι, που δεν αρκείται μόνο στον τίτλο των οδηγών και των κατασκευαστών αλλά επιθυμεί απόλυτη κυριαρχία. Με δεδομένη τη δυναμικότητα των ομάδων ο Ντ. Κούλθαρντ θα πρέπει να αισθάνεται ικανοποιημένος από την πέμπτη θέση του αγώνα και τους δύο βαθμούς, ενώ ο νεαρός ομόσταυλος του Ραϊκόνεν στάθηκε πάρα πολύ άτυχος, όταν το κλατάρισμα του πίσω αριστερού ελαστικού τον έστειλε αρχικά στα χαλίκια, μετά στα πιτ, και τέλος εκτός αγώνα.