***
Μπορεί να παράγεται στην Ιταλία αλλά στον κόσμο του διαδικτύου αυτό δεν αποτελεί εμπόδιο για τους φανατικούς Ιάπωνες φίλους της Alfa Romeo. Ετσι η δημοπράτηση μέσω Διαδικτύου της πρώτης Alfa 156 GTA που θα βγει στην παραγωγή την επόμενη χρονιά και την οποία παρακολούθησαν 20.000, ενώ τελικά συμμετείχαν 50, κατέληξε στον Tadashi Sengoku. Ο Ιάπωνας ιατρός έκανε την υψηλότερη προσφορά για την Alfa GTA «νούμερο 0001» ο οποίος είναι ήδη κάτοχος δύο άλλων Alfa Romeo (μιας Alfa 164 Q4 και μιας Alfa Spider). Πρόκειται για ένα μοντέλο με σπορ αεροδυναμική γραμμή, μεγαλύτερους προφυλακτήρες και φουσκωμένα φτερά, που εξοπλίζεται με έναν νέο 24βάλβιδο κινητήρα V6 3.2 λίτρων που αποδίδει 250 ίππους, και με ζάντες αλουμινίου που προορίζονται αποκλειστικά γι' αυτό. Η γεωμετρία και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι διαφορετικές, τα φρένα πιο ισχυρά, το σύστημα διεύθυνσης ακόμη πιο άμεσο, ενώ τα νέα χειροκίνητα και ημιαυτόματα κιβώτια Selespeed χρησιμοποιούν τεχνολογία που προέρχεται από τη Formula 1.
Το Renault Trafic εκλέχθηκε ως van of the year 2002, από εικοσαμελή ομάδα Ευρωπαίων δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου, που επί μία εβδομάδα πέρασαν από «ακτινογραφία» τόσο το Renault Trafic, όσο και τα συνυποψήφια Opel Combo, Ford Transit και Fiat Doblo. To Trafic συγκέντρωσε 115 βαθμούς, ενώ το Combo -που ακολούθησε- ήταν αρκετά μακριά με 34 βαθμούς.
Η Renault αναδεικνύεται για τρίτη συνεχόμενη φορά κορυφαίος κατασκευαστής επαγγελματικών αυτοκινήτων και ελπίζει σε διπλασιασμό των πωλήσεων στον συγκεκριμένο κλάδο, περνώντας από το 8% του 2000, στο 14% το 2003.
Το Trafic αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Renault και της General Motors, συνεργασία που ξεκίνησε το 1996 και απέδωσε το Trafic αλλά και το Opel Vivaro με το οποίο μοιράζονται όχι μόνο τον τίτλο, αλλά και το εργοστάσιο παραγωγής, που δεν είναι άλλο από αυτό της GM στο Λούτον της Μεγάλης Βρετανίας. Η ετήσια παραγωγή και για τα δύο φθάνει τα 86.000 αυτοκίνητα το χρόνο.
Το σύστημα μετάδοσης της κανονικής έκδοσης καλύπτει πλήρως τα αυξημένα φορτία του ισχυρότερου κινητήρα, μόνο που σε αυτή την περίπτωση οι σχέσεις μετάδοσης είναι πιο κοντές. Ο συμπλέκτης είναι μονόδισκος αγωνιστικού τύπου, κατασκευασμένος από μείγμα μετάλλου και κεραμικού υλικού. Η ανάρτηση έχει υποστεί ενισχύσεις σε κάποια μέρη, ενώ θα διατίθεται με δύο ρυθμίσεις: ασφάλτινη και εκτός δρόμου. Τα αμορτισέρ προέρχονται από τη γνωστή Bilstein, ενώ τα ελατήρια είναι της Eibach.
Διαφορετικών διαστάσεων τροχοί χρησιμοποιούνται ανάλογα με τις συνθήκες του αγώνα. Στην άσφαλτο τοποθετούνται τροχοί 7x17 ιντζών, ενώ για τους χωμάτινους αγώνες 6x15ιντζών.
Τα φρένα έχουν αεριζόμενους δίσκους στους μπροστινούς τροχούς και απλούς δίσκους στους πίσω, ενώ η κατανομή της πίεσης πέδησης ρυθμίζεται από τον οδηγό. Το χειρόφρενο είναι και αυτό υδραυλικό.
Το αμάξωμα του Stilo Abarth Rally είναι ενισχυμένο με roll bar, ενώ υπάρχει ενσωματωμένο σύστημα πυρόσβεσης, διακόπτης για την αποκοπή της παροχής ρεύματος, καθώς και αγωνιστικά καθίσματα μπάκετ με ζώνες πέντε σημείων.
Ολος ο εξοπλισμός συμβαδίζει με τους κανονισμούς της FIAΤ, καθιστώντας το Stilo Abarth Rally έτοιμο για συμμετοχή σε διεθνείς αγώνες.