Το «F1 Racing», το περιοδικό που διαβάζουν περισσότεροι από 1.500.000 αναγνώστες σε 20 χώρες και σε 15 διαφορετικές γλώσσες, κυκλοφόρησε και στη χώρα μας. Το επίσημο περιοδικό της Φόρμουλα 1 βρίσκεται ήδη κρεμασμένο στα περίπτερα, γραμμένο στα ελληνικά και με περιεχόμενο μια αποκλειστική συνέντευξη του Μίκαελ Σουμάχερ και του ισχυρού άνδρα της Φόρμουλα, Μπέρνι Εκλεστον.
Ο Ζαν Τοντ, ο άνθρωπος που αναμόρφωσε τη Φεράρι, αποδίδει την παλινόρθωση της κόκκινης ομάδας στους ανθρώπους που τον περιβάλλουν, ενώ πλούσιο είναι το παρασκήνιο για το τι συνέβη στα γκραν πρι της Αυστραλίας και της Μαλαισίας.
Το «F1 Racing» θα εκδίδεται κάθε μήνα και τιμάται 1.800 δρχ.
Ο αγώνας στο Ιντερλάγκος της Βραζιλίας τα είχε όλα. Θέαμα, προσπεράσεις, εγκαταλείψεις, αλλά κυρίως εκπλήξεις. Η νίκη του Σκοτσέζου Κούλθχαρντ έβαλε φρένο στην επέλαση του Σουμάχερ, ενώ η οδήγηση του Πάμπλο Λουίς Μοντόγια έπεισε τους πάντες ότι ανατέλλει ένα άστρο που η λάμψη του ίσως επισκιάσει όλα τα άλλα.
Στα δοκιμαστικά η οικογένεια Σουμάχερ έγραψε ιστορία, με τους Μίκαελ και Ραλφ να σημειώνουν τους ταχύτερους χρόνους. Ακολούθησαν οι Χάκινεν και Μοντόγια (που εντυπωσιάζει αφού φέτος είναι η πρώτη του χρονιά στη Φόρμουλα 1).
Στην εκκίνηση το αυτοκίνητο του Χάκινεν σβήνει και το αυτοκίνητο του αλυτάρχη μπαίνει στην πίστα.
Ο αγώνας ξαναρχίζει, ο Κολομβιανός Μοντόγια περνάει στα ίσια τον Σουμάχερ και οι Βραζιλιάνοι φίλαθλοι ονειρεύονται την κατάκτηση της πρώτης θέσης από τον Μποριτσέλο. Ο συμπατριώτης τους διεμβόλησε όμως τον Ραλφ Σουμάχερ, παίρνοντας το δρόμο για την εξέδρα. Ο μικρός Σουμάχερ έμεινε στην πίστα μετά από μια επίσκεψη στα πιτς...
Ο Μοντόγια έχοντας επιλέξει την τακτική τού ενός πιτ-στοπ απομακρυνόταν διαρκώς από τον Σουμάχερ. Ομως στον 38ο γύρο μετά από μια προσπέραση στον Φερστράπεν, η θριαμβευτική πορεία του Κολομβιανού σταμάτησε. Ο Φερστράπεν δεν κατάφερε να φρενάρει, έπεσε πάνω στη Γουίλιαμς και ο Μοντόγια βγήκε εκτός αγώνα.
Μετά άρχισε η βροχή. Η μάχη μεταξύ Σουμάχερ - Κούλθχαρντ ήθελε φαβορί τον Γερμανό, που στη βροχή δεν έχει αντίπαλο. Ο Κούλθχαρντ όμως τον πέρασε στα ίσια κάτι που οφείλεται στη στρατηγική της Μακλάρεν που είχε προβλέψει να «στήσει» το αυτοκίνητο για βροχή.
Το γκραν πρι των εκπλήξεων συμπληρώθηκε με την τρίτη θέση του Χάινφιλντ με Σάουμπερ. Πανίς με Μπαρ, Τρούλι με Τζόρνταν και Φισικέλα με Μπένετον συμπλήρωσαν την εξάδα. Το γκραν πρι του Ιντερλάγκος ολοκληρώθηκε με την ιπποτική παραδοχή από πλευράς Σουμάχερ, ότι ο Μοντόγια τον πέρασε «καθαρά». Επόμενος αγώνας την Κυριακή του Πάσχα στο Σαν Μαρίνο. Το γκραν πρι αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, αφού η διαφορά μεταξύ Σουμάχερ - Κούλθχαρντ μειώθηκε στους 6 βαθμούς, ενώ και στους κατασκευαστές η Φεράρι προηγείται της Μακλάρεν με 15 βαθμούς.
Ως το πρώτο αυτοκίνητο με νοημοσύνη παρουσίασε η Citroen το C5. Το γαλλικό μεσαίο - μεγάλο μοντέλο έχει αφομοιώσει αρκετά καινοτόμα στοιχεία στο σχεδιασμό, θέτοντας νέα στάνταρ στην έννοια άνεση, συνδυασμένη με στιλ, ενώ τεχνολογικά πρωτοπορεί με την υδροενεργητική ανάρτηση τρίτης γενιάς
Το ισχυρότερο «χαρακτηριστικό» της C5 είναι πάντως η υδροενεργητική ανάρτηση, η οποία διαθέτει «νοημοσύνη» και προσαρμόζεται στις ανάγκες οδήγησης ανάλογα το δρόμο, την ταχύτητα και το στιλ του οδηγού. Η υδροενεργητική ανάρτηση 3ης γενιάς αυξομειώνει το ύψος του αυτοκινήτου ανάλογα της ταχύτητας. Ετσι αν το C5 κινείται με ταχύτητες άνω των 110 χλμ./ώρα η ανάρτηση χαμηλώνει για καλύτερο κράτημα. Μέχρι τα 60 χλμ./ώρα επιλέγεται η υψηλότερη ρύθμιση, ώστε να επιλέγεται η άνετη μετακίνηση ακόμα και σε ανώμαλα οδοστρώματα. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τη ρύθμιση που επιθυμεί και χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού. Η νέα ανάρτηση έχει μελετηθεί και βελτιωθεί σε διάφορα τμήματά της, ώστε να μη χρειάζεται συντήρηση για τουλάχιστον 200.000 χλμ. ή στα πέντε πρώτα χρόνια κυκλοφορίας.
Βεβαίως το C5 βλέπει τον ανταγωνισμό μέσα από το γαλλικό του ένδυμα, κάτι που σημαίνει ξεχωριστό σχήμα και στιλ. Ετσι το μοντέλο μοιάζει να ενσωματώνει τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, με απαραίτητο κύρος για την κατηγορία σε ένα αμάξωμα που μοιάζει ταυτόχρονα ενός και τριών όγκων. Στο εσωτερικό, το ταμπλό απαρτίζεται από δυο τόξα που αυτονομούν τις λειτουργίες του οδηγού και του συνοδηγού και επιβατών. Φυσικά τα υλικά, μαλακά πλαστικά λάστιχα, μεταλλικές χειρολαβές, βελούδα και δερμάτινα υπογραμμίζουν τον πολυτελή χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στο ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει μέχρι και κλιματιζόμενος χώρος ώστε να κρατιούνται δροσερά δυο αναψυκτικά. Για το κινητό τηλέφωνο έχει προβλεφτεί μια πρίζα 12V ώστε ο φορτωτής να το κρατά ζωντανό, ενώ αρκετές είναι και οι αποθηκευτικές θέσεις. Ο κλιματισμός είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος και διαθέτει ξεχωριστά χειριστήρια για οδηγό και συνοδηγό.
Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά από τα 1.800 κ.εκ. με απόδοση 117 ίππων και 16,8 mhg ροπής στις 4.000 σ.α.λ.. Ο κινητήρας των 2 λίτρων αποδίδει 138 ίππους, ενώ κορυφαίος είναι ο εξακύλινδρος των 3 λίτρων με τα 210 άλογα. Στις επιλογές υπάρχει και ένα αυτόματο σειριακό κιβώτιο που συνδυάζει σπορ και άνετη οδήγηση. Οι εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού είναι τρεις: confort, ambiance και exclusive με τις τιμές να ξεκινούν από τα 7.200.000 δρχ.