Ο K4J έχει τη σπάνια ικανότητα για δυνατό δεκαεξαβάλβιδο σύνολο, να αποδίδει το 90% της ροπής του σε ένα ευρύ φάσμα στροφών μεταξύ 2.000 - 5.750 σαλ. Μια σειρά εξαρτήματα όπως οι βαλβίδες με τα λεπτά στελέχη κατασκευάζονται από μαγνήσιο, ενώ οι σωληνωτοί εκκεντροφόροι είναι πανάλαφροι. Ολη η κατασκευή είναι εξαιρετικά προσεγμένη και παρουσιάζει πολύ χαμηλές τριβές. Στην πράξη ο ισχυρό σύνολο αποδεικνύει τα τεχνολογικά του προσόντα, εκτός των άλλων και στο βενζινάδικο, αφού η κατανάλωση είναι 6,5 λίτρα ανά 100 χλμ. μεικτής οδήγησης. Η τιμή είναι ανάλογη κινητήρων της ίδιας χωρητικότητας αλλά πολύ μικρότερης απόδοσης.
Τα 0-100 χλμ. έρχονται σε 10,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 186 χλμ./ώρα.
Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα τύπου Η πίσω. Τα εμπρός δισκόφρενα είναι 259 χιλιοστών αεριζόμενα και βοηθούνται από τα πίσω ταμπούρα.
Σπορτίφ εμφάνιση και αίσθηση στιβαρότητας συνδυάζει το νέο Seat Cordoba, προσφέροντας μια επιλογή κατάλληλη για νέους οικογενειάρχες, κι όλους όσοι επιθυμούν ένα ευρύχωρο ποιοτικό αυτοκίνητο με ισπανικό ταπεραμέντο
Στο εσωτερικό αν και έχει υιοθετηθεί η άποψη των Γερμανών της «Φολκσβάγκεν» περί εργονομίας και αρκετοί διακόπτες προέρχονται από εκεί, τα πράγματα είναι αρκετά μοντέρνα. Ο πίνακας πολλαπλών ενδείξεων δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα ενημερώνοντας για την εξωτερική θερμοκρασία, την ώρα, τα διανυθέντα χιλιόμετρα, την ώρα και ρύθμιση θερμοκρασίας του air condition, την ένταση του ραδιοφώνου, την επιλογή του ραδιοσταθμού κλπ. Ενα τόξο από καλής ποιότητας πλαστικό ενοποιεί την κεντρική κονσόλα και το ταμπλό των οργάνων δημιουργώντας «συνέχεια» και δίνοντας ένα τόνο νεοτερισμού. Στο τριάκτινο τιμόνι κρύβεται ένας αερόσακος, ενώ μια προσεκτική δεύτερη ματιά πείθει ότι το αυτόματο κλιματιστικό έχει σχεδιαστεί με μεγάλη προσοχή.
Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και προσφέρουν καλή πλευρική στήριξη, ενώ τα υφάσματα της ταπετσαρίας χωρίς να είναι ιδιαίτερα πρωτότυπα, συνδυάζονται αρμονικά με τα χρώματα του αμαξώματος. Στα συν του Cordoba, το πορτ μπαγκάζ. Τα 455 λίτρα είναι υπεραρκετά για τις ανάγκες μιας οικογένειας και μπορούν να αυξηθούν αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Η πρόσβαση και «διαρρύθμιση» του χώρου αποσκευών κρίνεται ικανοποιητική.
Οι φίλοι της Seat γνωρίζουν ότι το Cordoba έχει κρυφές χάρες σε ό,τι αφορά τα κρατήματα. Στο δρόμο, το νέο μοντέλο είναι απόλυτα προβλέψιμο και μοιάζει ακόμα πιο ισορροπημένο από το πολύ καλό ούτως ή άλλως Ibiza. Το υδραυλικά υποβοηθούμενο τιμόνι έχει σωστή αίσθηση, ενώ και τα φρένα που αποτελούνται από δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω, κάνουν καλά τη δουλιά τους.
Ο εξοπλισμός του Cordoba συμπεριλαμβάνει σχεδόν τα πάντα σε ό,τι αφορά το ηλεκτρικό πακέτο, ενώ προαιρετικά προσφέρει και ένα ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλειας, αφού στις επιλογές εκτός του αερόσακου συνοδηγού και τους πλευρικούς, διατίθεται και εξελιγμένο ABS. Το μοντέλο της δοκιμής, ένα 16V Cordoba Signo ήταν εξοπλισμένο με αυτόματο air condition, 2 αερόσακους, ABS, υδραυλικό τιμόνι και ηχοσύστημα καθώς και όλα τα «ηλεκτρικά» αξεσουάρ και στοίχιζε 4.290.000 δρχ.