«Την πολιτική βούληση της κυβέρνησης να "χτυπήσει" τη διαπλοκή και τη διαφθορά αναγνώρισε η ηγεσία του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών, με την προϋπόθεση ωστόσο "η λύση που θα δοθεί να μη γίνει με νόμους και ατέλειωτο χαρτομάνι"» (το ρεπορτάζ στην ΑΠΟΦΑΣΗ).
«Η διαπλοκολογία επανήλθε στο κέντρο του πολιτικού διαλόγου. Με προφανή στόχο να βάλλεται συλλήβδην η επιχειρηματικότητα. Να επανέρχονται στερεότυπα και κλισέ ενός παρωχημένου (;) λαϊκισμού που περίπου ταυτίζει τον επιχειρηματία με παραβάτη και επιζητεί την "ποινικοποίηση" του επιχειρηματικού κέρδους. Ο πρόεδρος του ΣΕΒ διαμαρτυρόμενος για την απειλητική παλινόρθωση εξέφρασε την αγωνία της πλειονότητας του επιχειρηματικού κόσμου» (το κύριο άρθρο στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ).
«Ο αρχικός προϋπολογισμός για την Αττική Οδό ήταν 250 δισεκατομμύρια δραχμές. Αλλά την πληρώσαμε τελικά (κρατηθείτε) ΕΝΑ ΤΡΙΣ. διακόσια δίσ!!! Δηλαδή έξι και κάτι φορές παραπάνω! (...) Από τα διόδια του Μπομπολιστάν περνούν καθημερινά 200.000 αυτοκίνητα. Προς 2,5 ευρώ έκαστον!» (το σχόλιο του Δ. Ρίζου στον ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ).
«Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι ο κίνδυνος παραμένει και παρακολουθούν με ιδιαίτερη ανησυχία τη συνέχιση των βροχών. Οπως λένε μάλιστα φοβούνται μια μεγάλη πλημμύρα στη Ραφήνα» (το ρεπορτάζ στο ΒΗΜΑ).
«Πότε θα γράψει ο κ. Γ. Μπράμος, στην "Αυγή", για τα ατομικά δικαιώματα των δικαστών, που έριξαν χίλια τόσα χρόνια στον ΕΛΑ; Πώς αντέχει και δεν εκρήγνυται με τόσες επιθέσεις που δέχονται οι καημένοι αυτοί δικαστές;» (το ερώτημα από τον Γ. Τριάντη στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ).