ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Παρασκευή 19 Σεπτέμβρη 2008
Σελ. /40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΛΕΚΑΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Οι θέσεις του ΚΚΕ για την ιδιωτικοποίηση της «Ολυμπιακής»
  • Η εισηγητική ομιλία της ΓΓ της ΚΕ του Κόμματος
  • Εχει πολύ μεγάλη σημασία να μπορέσουν οι εργαζόμενοι να αποτρέψουν, να παρεμποδίσουν και να χαλάσουν τα σχέδια ιδιωτικοποίησης
  • Η επίσημη πρόσκληση ιδιωτικοποίησης ήταν η Συνθήκη του Μαάστριχτ

Τις θέσεις του Κόμματος για τα σχέδια ιδιωτικοποίησης της «Ολυμπιακής» παρουσίασε χτες, σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου, η ΓΓ της ΚΕ του Κόμματος. Η Αλέκα Παπαρήγα αναφέρθηκε αναλυτικά στους στόχους που κρύβονται γύρω από την πολιτική ΕΕ - κυβέρνησης για την «απελευθέρωση» των αερομεταφορών και αποκάλυψε τις ευθύνες που έχουν οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, οι οποίες από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας και με πρόσχημα την «εξυγίανση» της εταιρείας, προετοίμαζαν το έδαφος για τις σημερινές εξελίξεις, τη διάλυση και την παράδοση της «Ολυμπιακής» σε ιδιώτες. Η Αλ. Παπαρήγα έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις επιπτώσεις, που θα έχει για τους εργαζόμενους στην εταιρεία, αλλά και συνολικά, η υλοποίηση του σχεδίου ΕΕ - κυβέρνησης και τόνισε ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία και για τους εργαζόμενους στο χώρο και γενικότερα, αν μπορούμε να αποτρέψουμε και να παρεμποδίσουμε, να χαλάσουμε αυτά τα σχέδια.

Στην εισηγητική της τοποθέτηση η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ τόνισε:

«Αν και οι θέσεις του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας είναι γνωστές εδώ και πάρα πολλά χρόνια, νιώσαμε την ανάγκη να δώσουμε αυτή τη συνέντευξη Τύπου για τον εξής κυρίως λόγο: Γιατί θέλουμε να συμβάλουμε στην εκτίναξη, όσο γίνεται πιο γρήγορα, του εργατικού και γενικότερα του λαϊκού κινήματος εναντίον της χαριστικής βολής που πάει να δώσει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας στην "Ολυμπιακή" με τις αποφάσεις που έχει πάρει.


Associated Press

Πρώτον, το θέμα δεν αφορά μόνο τους εργαζόμενους της "Ολυμπιακής". Αφορά ολόκληρο τον ελληνικό λαό. Οταν γίνεται μια ιδιωτικοποίηση ή και το πιο πιθανό κλείσιμο τα πρώτα χτυπήματα μπορεί να τα δέχονται οι εργαζόμενοι στο συγκεκριμένο χώρο, αλλά συνολικά οι συνέπειες είναι αρνητικές και μακροπρόθεσμες και δε φαίνονται μάλιστα από την πρώτη στιγμή οι αρνητικές συνέπειες. Αφορούν ολόκληρο τον εργαζόμενο λαό.

Δεύτερον, δε θέλουμε σε καμία περίπτωση, να μείνει σε ένα μεγάλο μέρος των εργαζομένων η εντύπωση ότι η "Ολυμπιακή" κλείνει ή πουλιέται μόνο και μόνο για να γλιτώσει ο ελληνικός λαός από το βάρος των καθημερινών ελλειμμάτων και του καθημερινού χρέους. Είναι ένα επιχείρημα που το χρησιμοποιεί η Νέα Δημοκρατία, το λανσάρισε όμως εδώ και πολλά χρόνια το ΠΑΣΟΚ. Και είναι ψέμα, ολότελα ψέμα. Η "Ολυμπιακή" πουλιέται ή αφήνεται στην τύχη της να κλείσει για τον ίδιο λόγο που ιδιωτικοποιήθηκε ο ΟΤΕ, η ΔΕΗ όλες οι ΔΕΚΟ. Για τον ίδιο λόγο που ιδιωτικοποιούνται αεροδρόμια και λιμάνια. Για τον ίδιο λόγο που παραδίδονται βουνά και παραλίες στους επιχειρηματίες».

Να πουν καθαρά τους στόχους τους

«Εμείς δε δεχόμαστε αυτό το επιχείρημα. Να το πει καθαρά η κυβέρνηση γιατί το κάνει. Οπως έπρεπε να το πει καθαρά και η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Αν μείνει αυτή η εντύπωση στον ελληνικό λαό τότε υπάρχει κίνδυνος η "Ολυμπιακή" να πάει "άκλαυτη". Εχει πολύ μεγάλη σημασία και για τους εργαζόμενους στο χώρο, και γενικότερα, αν μπορούμε να αποτρέψουμε και να παρεμποδίσουμε, να χαλάσουμε τα σχέδια. Ταυτόχρονα όμως, πρέπει να βγει το συμπέρασμα για το τι συμβαίνει. Ετσι ώστε από καλύτερες θέσεις ο ελληνικός λαός να μπορέσει να συνεχίσει τον αγώνα του γιατί δεν μπορεί να τον αφήσει στη μέση και να θεωρήσει τα γεγονότα τετελεσμένα.


Eurokinissi

Επίσης, κάνουμε αυτή τη συνέντευξη, γιατί δεν μπορούμε να μην πάρουμε υπόψη ότι τα πράγματα τρέχουν. Θέλουμε να στηρίξουμε τους εργαζόμενους στο χώρο της "Ολυμπιακής" και πάνω απ' όλα να τους πούμε: Καμία εμπιστοσύνη σε αυτά που τους λέει η κυβέρνηση ότι θα τους εξασφαλίσει είτε με μετάταξη στο Δημόσιο είτε ότι θα πάρουν δουλειά στην καινούρια εταιρεία που θα γίνει, την "Πάνθεον", που θα λειτουργήσει μάλλον γιατί αυτή υπάρχει, είτε εν πάση περιπτώσει ότι θα τους βοηθήσει με πρόωρη συνταξιοδότηση και όλα αυτά που τους λένε.

Πρώτα απ' όλα θα απολυθούν και μετά θα δουν τι θα γίνει με την εταιρεία που θα αναλάβει τη δραστηριότητα της "Ολυμπιακής". Και εδώ πια οι κανόνες της πρόσληψης θα γίνουν με τους ίδιους όρους που τους πραγματοποιεί οποιαδήποτε ανώνυμη εταιρεία. Κάποιους θα τους πάρει, με πολύ χειρότερους όρους, εκβιάζοντας. Κάποιους δεν πρόκειται να τους πάρει. Και πρώτα απ' όλα μάς απασχολούν οι συμβασιούχοι, οι νεοπροσληφθέντες που έχουν προσληφθεί με χειρότερες συνθήκες. Αυτοί, δηλαδή, που βρίσκονται ξεκρέμαστοι. Ιδιαίτερα αυτοί οι μακροχρόνια συμβασιούχοι, οι οποίοι για πολλά χρόνια δε θεωρούνταν ότι προσφέρουν τακτικό και κανονικό έργο. Αλλωστε, και ο όρος των ιδιωτών είναι να απολυθούν οι εργαζόμενοι, για να μπορέσουν να τους πάρουν με τους δικούς τους όρους. Θα προσπαθήσουν να τους διαιρέσουν, θα τους εκβιάσουν και τα πράγματα θα είναι πολύ χειρότερα.

Εμείς δε δεχόμαστε το επιχείρημα των ελλειμμάτων και θέλουμε να γνωστοποιήσουμε, να υπενθυμίσουμε για ποιο λόγο έχουμε αυτό που χαρακτηρίζει και όλες τις αεροπορικές γραμμές σε Ελλάδα και Ευρώπη».

Στρατηγικός τομέας για τα μονοπώλια

«Η επίσημη πρόσκληση για ιδιωτικοποίηση είναι η Συνθήκη του Μάαστριχτ. Το λέει καθαρά και για τις μεταφορές που αποτελούν θεμελιώδη στρατηγικό τομέα και επομένως πρέπει να μπουν σε διαδικασία απελευθέρωσης. Απελευθέρωση τι σημαίνει; Σημαίνει ότι οι επιχειρηματίες μπορούν να παράγουν δικό τους έργο στον τομέα και μπορούν να αγοράσουν τον κρατικό τομέα.

Δεύτερο. Καθοριστικός παράγοντας είναι η δημιουργία του λεγόμενου ενιαίου ευρωπαϊκού ουρανού, που προβλέπει να δημιουργηθεί ένα ενιαίο ευρωπαϊκό πεδίο στις εναέριες μεταφορές και μάλιστα λέει ότι πρέπει να καταργηθούν τα εσωτερικά εναέρια σύνορα. Στην πρώτη γραμμή μιλάει για την πολιτική αεροπορία. Και μην ξεχνάμε ότι το ΝΑΤΟ δεν παραδέχεται τους εθνικούς εναέριους χώρους.

Και δεν είναι σωστό ότι καταργούνται οι εναέριοι χώροι. Απλώς με τις νέες διατάξεις των εθνικών εναέριων χώρων θα συγκεντρωθεί ο τομέας αυτός σε λίγα μονοπωλιακά συγκροτήματα, που πίσω βέβαια από αυτά τα μονοπωλιακά συγκροτήματα και μπροστά από αυτά υπάρχουν κάποιοι. Αν είναι η Γερμανία ή η Μεγάλη Βρετανία ή η Γαλλία που θα ελέγξουν το χώρο αυτό θα το δούμε.

Αυτός ο κοινός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος έως το 2010 πρέπει να περιλάβει όλους τους εταίρους στα νότια και ανατολικά σύνορά της. Και εδώ μάλιστα γίνεται ακόμα πιο συγκεκριμένος προσδιορισμός τι σημαίνει ενιαίος ευρωπαϊκός ουρανός. Καταργείται η κρατική μονοπωλιακή εκμετάλλευση των εσωτερικών αερογραμμών. Απαγορεύονται οι κρατικές επιδοτήσεις στους εθνικούς κρατικούς αερομεταφορείς. Ιδιωτικοποιούνται οι οργανισμοί διαχείρισης των αεροδρομίων, απελευθερώνονται οι υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης και τεχνικής συντήρησης.

Αυτές είναι οι κατευθύνσεις. Αυτές κρύβονται. Τα ελλείμματα της "Ολυμπιακής" είναι το πρόβλημα;

Γιατί και η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ και οι άλλες πολιτικές δυνάμεις, ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν κάνουν λόγο γι' αυτά; Και γιατί βάζουν στην προμετωπίδα τις ευθύνες του άλφα ή του βήτα κόμματος, τη διαχείριση. Οχι ότι δεν είχαν ευθύνες οι κυβερνήσεις στη διαχείριση. Και τεχνητά ελλείμματα δημιουργούσαν και πραγματικά ελλείμματα δημιουργούσαν με την πολιτική τους. Και χρέη είχαν προς την "Ολυμπιακή", και ακόμα δεν τα έχουν δώσει και χρωστάνε, αλλά η φθορά ήταν προγραμματισμένη».

Από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας

«Να θυμίσω τι έγινε όλα αυτά τα χρόνια, χωρίς μεγάλες αναλύσεις. Εχει όμως αξία γιατί δεν μπορεί να λένε να πουληθεί η "Ολυμπιακή" για να διευκολυνθεί ο ελληνικός λαός. Δεν μπορεί πίσω από το ψέμα να κρυφτεί μια πραγματικότητα που τη ζούμε όλοι, αλλά που δυστυχώς δε γίνεται γνωστή και σκοπίμως συγκαλύπτεται από τα άλλα κόμματα.

Υπάρχει η κατάργηση αυτό που λέμε του κρατικού μονοπωλίου της "Ολυμπιακής Αεροπορίας". Και τότε, στο πλαίσιο αυτής της απόφασης και με πρόσχημα ή ενδιαφέρον να γίνουν τουριστικές επενδύσεις, τουλάχιστον είκοσι μικροί επιχειρηματίες μπήκαν και έφτιαξαν αεροπορικές εταιρείες. Βέβαια, αυτοί έζησαν ένα έως τρία χρόνια και έκλεισαν. Γιατί έπρεπε να μπει το μεγάλο ψάρι.

Μάλιστα, μια από τις τρεις αεροπορικές εταιρείες που είχε διάρκεια λειτουργίας μέχρι τρία χρόνια, τα στοιχεία που υπάρχουν λένε ότι τελικά επιβάρυνε τον κρατικό προϋπολογισμό. Ολες αυτές οι εταιρείες επιβάρυναν τον κρατικό προϋπολογισμό. Δεν τον επιβάρυναν γενικά οι εργαζόμενοι της "Ολυμπιακής" και η "Ολυμπιακή".

Το 1994, στο πλαίσιο αυτής της υπόθεσης, έχουμε το πρώτο πρόγραμμα "εξυγίανσης" της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ. Οπου το κύριο χαρακτηριστικό ήταν οι εργαζόμενοι να δεχτούν να υποχωρήσουν στις διεκδικήσεις και τα δικαιώματά τους.

Το 1996, σε συνδυασμό με τα προγράμματα "εξυγίανσης" της "Ολυμπιακής", αρχίζει η συρρίκνωση της "Ολυμπιακής", για να ανοίξει ο δρόμος να βγει η AEGEAN. Εγινε ή δεν έγινε αυτό; Αν μια "Ολυμπιακή Αεροπορία" ήταν ελλειμματική, γιατί η AEGEAN κατέλαβε αυτό το χώρο; Δηλαδή, δεν ήταν ελλειμματική η εσωτερική αεροπορική συγκοινωνία μεταφοράς και στην AEGEAN; Είναι, δηλαδή, πιο έξυπνος ο ιδιοκτήτης της AEGEAN; Και στο κάτω - κάτω, αν οι διαχειριστές της "Ολυμπιακής" δεν ήταν καλοί ας άλλαζαν. Αυτοί είναι διορισμένοι από τις κυβερνήσεις. Και βεβαίως η AEGEAN το 2000 αρχίζει πια και παίρνει σάρκα και οστά. Από το '96 ξεκίνησαν οι προετοιμασίες.

Το 2001, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ετοιμάστηκε να πουλήσει την "Ολυμπιακή Αεροπορία" στην εταιρεία ΑΞΟΝ του Διακουνάκου, ο οποίος μέσα σε λίγες μέρες πτώχευσε. Το 2002 προσανατολίστηκε να πουλήσει την "Ολυμπιακή Αεροπορία" στην GOLDEN AVIATON και στην AEGEAN.

Το 1999, διορίζει μάνατζερ με προοπτική την εξαγορά από την "British Airways". Τη βούλιαξε την "Ολυμπιακή" ο μάνατζερ, τον έδιωξαν και του έδωσαν και αποζημιώσεις. Οι εργαζόμενοι στην "Ολυμπιακή" φταίνε; `Η, αν θέλετε, μόνο ο διαχειριστής ο Χ και ο Ψ; που βεβαίως έχει ευθύνη.

Πώς να μην έχει ελλείμματα η "Ολυμπιακή", όταν, λόγω της AEGEAN και της μείωσης της εξυπηρέτησης σε αεροπλάνα και σε γραμμές, αφού συρρικνώθηκε η "Ολυμπιακή", χάνει το 50% του επιβατικού κοινού; Συν όλη αυτήν η προπαγάνδα και η συκοφαντία για την "Ολυμπιακή". Εχασε, δηλαδή, μερίδιο αγοράς».

Ανοιχτή υπονόμευση

«Υπάρχουν στοιχεία, κατά τα οποία το 1996 η "Ολυμπιακή Αεροπορία" και οι θυγατρικές της είχαν ένα στόλο πενήντα αεροσκαφών και οι "Ολυμπιακές Αερογραμμές", που έκανε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, διέθεταν σαράντα αεροσκάφη. Από το 1996 έως το 2005 μειώνεται κατά 22%. Μειώθηκαν ή και καταργήθηκαν υπερπόντιες αεροπορικές γραμμές με Ηνωμένες Πολιτείες και Αυστραλία. Το 1996 εξυπηρετούσε η "Ολυμπιακή" ογδόντα προορισμούς και το 2004 εξήντα επτά.

Η AEGEAN παίρνει και τους προορισμούς στη Γερμανία, συνεργάζεται με τη "Lufthansa" και κάνει τα αεροπορικά ταξίδια στη Θεσσαλονίκη που ξέρετε ότι έχουν πολύ επιβατικό κοινό, λόγω των μεταναστών στη Γερμανία. Πώς, λοιπόν, να μην έχει ελλείμματα η "Ολυμπιακή"; Αφού μειώνεται το μερίδιο της αγοράς θα έχει κέρδη;

Μειώθηκαν οι εργαζόμενοι της "Ολυμπιακής" κατά 40%. Το 1997 απασχολούσε 8.208 εργαζόμενους και το 2002, που έχουμε επίσημα στοιχεία, πριν διαχωριστεί δηλαδή ο όμιλος, απασχολούσε 5.027 εργαζόμενους. Το 2000 η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έκανε τις "Ολυμπιακές Αερογραμμές" και το 2005 η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έκανε την "Πάνθεον".

Σε αυτό το διάστημα, η "Ολυμπιακή" πήρε επιδοτήσεις κάτω από το προσκέφαλο, γιατί απαγόρευε η Ευρωπαϊκή Ενωση. Και άντε στα ευρωδικαστήρια και άντε και τα πρόστιμα.

Και να προσθέσω και μια άλλη συμφωνία που έχει πολύ μεγάλη σημασία. Εχουμε την τεχνική συμφωνία με την Τουρκία για τους διεθνείς αεροδιαδρόμους στο Αιγαίο, που υπέγραψε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το Δεκέμβριο του 2003, στο πλαίσιο του ενιαίου ευρωπαϊκού ουρανού. Με βάση αυτή τη συμφωνία, καταργούνται συγκεκριμένοι αεροδιάδρομοι, όπως αυτός που διέρχεται από τη Λήμνο. Αφήνοντας έτσι ελεύθερο το πεδίο στη δράση της τουρκικής πολεμικής αεροπορίας. Η τουρκική πλευρά, αξιοποιώντας τα διάφορα τραγικά περιστατικά, προβάλλει απαιτήσεις για συνδιαχείριση σε θέματα έρευνας και διάσωσης στο Αιγαίο.

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας προχωράει στη δημιουργία νέου ιδιωτικού αεροδρομίου, μέσω ΣΔΙΤ, στην περιοχή Καστέλι του Νομού Ηρακλείου και θέλει να το κάνει κέντρο των αερομεταφορών στην Ανατολική Μεσόγειο. Και μιλάμε τώρα για την "Ολυμπιακή" αν είναι βιώσιμη ή όχι; Βέβαια, πώς να είναι βιώσιμη;

Οταν πάρεις από ένα σώμα τα χέρια, τα πόδια και την καρδιά πώς θα ζήσει; Οπως είναι η προοπτική της ιδιωτικοποίησης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Εδώ έχει εκχωρηθεί από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ στην εταιρεία ΑΙΟΛΟΣ η εκμετάλλευση των τελών υπερπτήσης και διαδρομής για 29 χρόνια. Αυτή είναι η κατάσταση.

Εμείς δεν μπορούμε να πάμε να ψάχνουμε τα λογιστικά βιβλία, τα οποία, αν θέλετε, μπορεί και να αλλοιώνονται με τον άλφα ή το βήτα τρόπο. Ούτε να ψάχνουμε μίζες ούτε να ψάχνουμε ανικανότητα διαχειριστών και διευθυντών. Και ξαναλέμε, ανίκανος διαχειριστής, τον έβαλε όμως η κυβέρνηση ή ο υπουργός».

Οι θέσεις του ΚΚΕ

«Ποια είναι η θέση μας; Πραγματικά τούτη την ώρα μπορεί να ακούγεται σαν εξωπραγματικό αυτό που θα πούμε ότι οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να παραιτηθούν από ένα δημόσιο αερομεταφορέα κι εμείς μάλιστα μιλάμε για ενιαίο φορέα που θα συμπεριλαμβάνει όλα τα μέσα μεταφοράς για την εσωτερική μετακίνηση και όπου εκεί θα γίνει ένας προγραμματισμός και με όρους οικονομίας, όχι σε βάρος των εργαζομένων και με όρους προστασίας του περιβάλλοντος και με όρους οικονομίας των καυσίμων. Μόνο έτσι μπορείς να λες για όλη τη χώρα: Εκεί μου χρειάζονται αεροπορικές γραμμές, εκεί είναι το σιδηροδρομικό δίκτυο, εκεί είναι το οδικό δίκτυο κλπ. Και πάντα με προτεραιότητα στις μαζικές μεταφορές σε σχέση με τις ατομικές.

Εμείς δε μιλάμε για "άγονες" γραμμές αεροπορικές ή ακτοπλοϊκές. Τι θα πει "άγονη" γραμμή; Και εκεί που υπάρχει ένα νησάκι με εκατό κατοίκους πρέπει να εξυπηρετηθεί. Ο όρος "άγονη" γραμμή αφορά τους επιχειρηματίες. Για εμάς δεν είναι "άγονη" γραμμή όπου υπάρχει άνθρωπος. Εκτός αν πρέπει να τα κάνουμε ερημονήσια εντελώς.

Και μάλιστα, ιδιαίτερα για τις αερομεταφορές, χρειάζεται καθετοποίηση των αερομεταφορών, όπου σε αυτόν τον κλάδο θα ανήκουν όλες οι λειτουργίες. Από την επίγεια εξυπηρέτηση, τις υπηρεσίες τροφοδοσίας, την τεχνική βάση και το πτητικό έργο, την αποκλειστικότητα στις εσωτερικές γραμμές. Ούτε "Lufthansa", ούτε AEGEAN, κανένας.

Εγχώρια αεροδρόμια. Ολες οι υποδομές τους πρέπει να είναι δημόσια περιουσία. Βεβαίως, μιλάμε και για κατοχυρωμένα εργατικά δικαιώματα, φθηνά εισιτήρια κλπ.».

Θέλουμε να αποτρέψουμε τις εξελίξεις

«Δεν παραιτούμαστε απ' αυτήν την πρόταση και ούτε πρόκειται να παραιτηθούμε. Αλίμονο, αλλά εάν οι εξελίξεις οδηγήσουν εκεί που θα οδηγήσουν - εμείς θέλουμε να τις αποτρέψουμε - δεν πρόκειται να παραιτηθούμε από τη διεκδίκηση δουλειάς για όλους. Και δεν ξέρω τι θα κάνει η κυβέρνηση, γιατί θα 'ρθει μετά η κυβέρνηση και ο υπουργός και θα πει, κοιτάξτε να δείτε, εμείς δεν μπορούμε να επιβάλουμε στον ιδιώτη τι θα κάνει. Εμείς μπορούμε μόνο να του κάνουμε σύσταση. Ετσι γίνεται.

Οχι διαίρεση των εργαζομένων με βάση το εμένα με παίρνουν, εκείνον δεν τον παίρνουν. Βεβαίως, αυτό δεν είναι υπόθεση μόνο του ΚΚΕ, είναι υπόθεση και του ίδιου του συνδικαλιστικού κινήματος, αλλά δε γίνεται διαφορετικά. Εμείς θα στηρίξουμε όλες εκείνες τις δραστηριότητες που υπερασπίζουν τα συμφέροντα των εργαζομένων, που παραμένουν στη θέση για αποκλειστικά δημόσιο αερομεταφορέα που λειτουργεί στο εσωτερικό της χώρας.

Γιατί, σε συνθήκες απελευθέρωσης της αγοράς δεν μπορείς να λειτουργήσεις. Αλλωστε, και η αγορά η εσωτερική - χρησιμοποιώ τον όρο αγορά - δεν είναι μεγάλη να τη μοιράσεις κιόλας σε πολλούς. Τουλάχιστον, όσον αφορά στο εσωτερικό ή όσον αφορά σε βασικές πτήσεις απαραίτητες που έχουν σχέση και με τα συμφέροντα της χώρας μας.

Αυτές τις κινητοποιήσεις βεβαίως θα τις στηρίξουμε και δε θα δεχτούμε κανένα τετελεσμένο. Και όταν λέω δε θα το δεχτούμε, εννοώ ότι πολιτικά δεν πρόκειται να παραιτηθούμε από τη ριζική και ουσιαστική λύση».



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ