ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τετάρτη 14 Φλεβάρη 2001
Σελ. /40
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ - ΕΡΓΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Ολα ανοιχτά για ιππόδρομο Φαλήρου και κτήμα Βέικου

Δημοπρατήσεις πέντε έργων ανακοίνωσε χτες ο υφυπουργός Αθλητισμού

Μακέτα του Σπιτιού της Αρσης Βαρών στη Νίκαια
Μακέτα του Σπιτιού της Αρσης Βαρών στη Νίκαια
Τη δημοπράτηση πέντε Ολυμπιακών έργων, συνολικού προϋπολογισμού 131,4 δισ. δραχμών, τα οποία υπάγονται στην αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, ανακοίνωσε χτες σε συνέντευξη Τύπου ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γ. Φλωρίδης. Εκτός όμως από την ανάγκη να εμφανιστεί κάποιο έργο από την πλευρά της ΓΓΑ και ενόψει της επίσκεψης της Συντονιστικής Επιτροπής της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ), ο υφυπουργός Αθλητισμού ήταν αποκαλυπτικός για τις προθέσεις της κυβέρνησης σε μια σειρά από θέματα, όπως η τύχη της έκτασης του Φαληρικού Ιπποδρόμου, του κτήματος Βέικου, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο θα επιχειρηθεί σε βάρος του δημοσίου η αύξηση των εσόδων του Οργανισμού Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδας (ΟΔΙΕ), μιας ανώνυμης εταιρίας που πρόκειται να ιδιωτικοποιηθεί!

Ολα ανοιχτά για τον ιππόδρομο Φαλήρου

Για το χώρο στο Φάληρο που πρόκειται να απελευθερωθεί μέχρι το 2004 (έτσι ανακοίνωσε χτες ο υφυπουργός) λόγω της μετεγκατάστασης του ιπποδρόμου, η «Αθήνα 2004» έχει καταθέσει «συγκεκριμένες προτάσεις και ιδέες» αξιοποίησης! Αυτό ακριβώς είπε ο Γ. Φλωρίδης απαντώντας σε σχετική ερώτηση, προσθέτοντας μάλιστα ότι «οποιαδήποτε αξιοποίηση θα προκύψει ύστερα από συνεργασία με τα αρμόδια υπουργεία». Οσον αφορά στο τι θα γίνει μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ο Γ. Φλωρίδης παρέπεμψε στο ΥΠΕΧΩΔΕ και στους όμορους δήμους. Πάντως, στο περιθώριο της συνέντευξης κυβερνητικό στέλεχος δήλωνε ότι η «Αθήνα 2004» έχει ζητήσει να γίνουν στο χώρο αυτό κιόσκια απ' όπου θα μοιράζεται διαφημιστικό υλικό για τους Ολυμπιακούς Αγώνες (επισήμως η «Αθήνα 2004» έλεγε ότι δε γνωρίζει τίποτα), ενώ άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο να γίνει και συνεδριακό κέντρο, «αφού το προβλέπει ο νόμος»... Από την πλευρά του, ο υφυπουργός υπέθετε ότι μπορεί να γίνει χώρος στάθμευσης για τις... ανάγκες των εγκαταστάσεων που θα γίνουν στην παραλία. Δηλαδή, όλα δείχνουν ότι παραμένουν όλα τα σενάρια ιδιωτικοποίησης της μεγάλης αυτής έκτασης!

Κτήμα Βέικου: Απαλλοτρίωση δημόσιας έκτασης!

Οι Ολυμπιακές εγκαταστάσεις της Καλογρέζας. Με κόκκινο χρώμα ο χώρος όπου θα κατασκευαστεί το Κέντρο Γραπτού Τύπου
Οι Ολυμπιακές εγκαταστάσεις της Καλογρέζας. Με κόκκινο χρώμα ο χώρος όπου θα κατασκευαστεί το Κέντρο Γραπτού Τύπου
Οσον αφορά στο κτήμα Βέικου, στο οποίο θα κατασκευαστεί το κλειστό γυμναστήριο επιτραπέζιας αντισφαίρισης, ο Γ. Φλωρίδης παραδέχτηκε ότι υπήρξαν ενστάσεις από την Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων για το ναό, αλλά συμπλήρωσε ότι πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τους υπαλλήλους της υπηρεσίας αυτής και το θέμα διευθετήθηκε..! Μάλιστα, δήλωσε ότι μετά τη συνάντηση διαπιστώθηκε ότι δεν πρόκειται να θιγεί το τοπίο. Προφανώς, η συνάντηση ήταν περισσότερο... εποικοδομητική από τις διαπιστώσεις και τα συμπεράσματα της αρμόδιας Εφορείας για τις επιπτώσεις στο μνημείο και το χώρο. Ο υφυπουργός ανακοίνωσε ακόμα ότι στο κτήμα Βέικου θα γίνουν και έργα ανάπλασης.

Σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς του κτήματος Βέικου και το γεγονός ότι η πράξη αναγκαστικής απαλλοτρίωσης υπέρ της ΓΓΑ της έκτασης που ανήκει στο δημόσιο συνομολογεί τις διεκδικήσεις των κληρονόμων του Βέικου, ο υφυπουργός δήλωσε: «Προχωρούμε στη διαδικασία για να αντιμετωπίσουμε εκείνη την περίπτωση που κάποιος θα μπορούσε να αποδείξει ίσως ότι έχει τίτλους ιδιοκτησίας στην περιοχή». Ωστόσο, με την απαλλοτρίωση ίσως ανοίγει ο δρόμος για τη «διά της πλαγίας» δικαίωση των κληρονόμων, όχι μόνο για τη συγκεκριμένη έκταση των 92,8 στρεμμάτων, αλλά και για ολόκληρο το κτήμα των 2.000 στρεμμάτων.

Δάνειο για τους ιπποδρόμους

Για την κατασκευή του νέου ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο, ο Γ. Φλωρίδης δήλωσε ότι ο ΟΔΙΕ θα πάρει δάνειο 46 δισ. δρχ., όσο δηλαδή το κόστος του έργου. Για να μπορέσει να αποπληρώσει το δάνειο, η κυβέρνηση «θα λάβει μέτρα». Τι μέτρα; Το πρώτο είναι η αύξηση του τζίρου από το ιπποδρομιακό στοίχημα με τη μείωση του ποσού που παίρνουν οι παίκτες. Ο δεύτερος πιθανός τρόπος είναι η μείωση του ποσοστού που αποδίδει ο ΟΔΙΕ στο Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο πρόσφατα με νομοθετική ρύθμιση μειώθηκε από 3% σε 1,5% επί του τζίρου του στοιχήματος. Το γεγονός ότι ο ΟΔΙΕ, που έχει μετατραπεί σε ανώνυμη εταιρία, βαίνει προς ιδιωτικοποίηση, στην ουσία σημαίνει ότι η κυβέρνηση χαρίζει σε μια μελλοντική ιδιωτική επιχείρηση αρκετά δισεκατομμύρια δραχμές.

Οι παραπάνω ρυθμίσεις θα ενταχθούν στο νομοσχέδιο του υπουργείου Πολιτισμού που θα κατατεθεί στη Βουλή το επόμενο διάστημα. Την ερχόμενη βδομάδα ο υφυπουργός Αθλητισμού θα συναντηθεί με τον υπουργό Οικονομικών γι' αυτό το θέμα.

Οι δημοπρατήσεις των έργων

Τα πέντε έργα που δημοπρατούνται είναι τα εξής: Το Κέντρο Γραπτού Τύπου στο Μαρούσι, το Κλειστό Γυμναστήριο στο Γαλάτσι, το Σπίτι της Αρσης Βαρών στη Νίκαια, το Ολυμπιακό Ιππικό Κέντρο και ο νέος Ιππόδρομος στο Μαρκόπουλο και το Παγκρήτιο Στάδιο στο Ηράκλειο. Τα έργα θα κατασκευαστούν με τη μέθοδο «μελέτη-κατασκευή», εκτός από το Σπίτι της Αρσης Βαρών, που θα δημοπρατηθεί με το «μαθηματικό τύπο».

Συγκεκριμένα, με βάση τα όσα είπε ο υφυπουργός:

  • Ολυμπιακό Ιππικό Κέντρο: Κόστος 28 δισ. δρχ., έναρξη έργων Αύγουστος 2001, παράδοση για δοκιμαστικά τεστ Μάης 2003. Οσον αφορά στο νέο ιππόδρομο (κόστος 46 δισ.) δε δόθηκε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν δεσμευτικές ημερομηνίες αφού δε θα κατασκευαστούν αθλητικές εγκαταστάσεις στο Φαληρικό Ιππόδρομο.
  • Γυμναστήριο Νίκαιας: Κόστος 15 δισ., έναρξη έργων Μάης 2001, παράδοση για δοκιμαστικούς αγώνες Φλεβάρης 2003, τελική παράδοση Δεκέμβρης 2003. Η προκήρυξη δημοσιεύτηκε στις 6 του Φλεβάρη 2001.
  • Ο διαγωνισμός για την κατασκευή του κλειστού γυμναστηρίου στο Γαλάτσι θα προκηρυχτεί μέσα στο Φλεβάρη. Κόστος 15 δισ. δρχ., έναρξη εργασιών Ιούλης 2001, ολοκλήρωση, πρώτη παράδοση Μάης 2003, τελική παράδοση Δεκέμβρης 2003.
  • Σήμερα πρόκειται να δημοσιευτεί η προκήρυξη για την κατασκευή του Κέντρου Γραπτού Τύπου (MPC). Κόστος 10 δισ. δρχ., έναρξη εργασιών Αύγουστος 2001, δοκιμαστική λειτουργία Αύγουστος 2003, τελική παράδοση Δεκέμβρης 2003.
  • Παγκρήτιο Στάδιο: Κόστος 17,4 δισ. δρχ. Ο πρώτος διαγωνισμός που είχε προκηρύξει η ΓΓΑ κηρύχτηκε άγονος και προκηρύχτηκε νέος στις 12.2.2001. Πρώτη φάση παράδοσης Οκτώβρης 2003 και τελική Δεκέμβρης 2003.
Τα υπόλοιπα έργα

Οσον αφορά στα υπόλοιπα έργα αρμοδιότητας ΓΓΑ ο Γ. Φλωρίδης δήλωσε:

- Για το Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης η σύμβαση με τους μελετητές υπογράφτηκε στις 9 του Φλεβάρη 2001. Δεν υπάρχει πρόβλημα με το χρονοδιάγραμμα και θα παραδοθεί έγκαιρα στην κοινοπραξία του Ρομέρο.

- Για το αθλητικό κέντρο στο Γουδί τις επόμενες μέρες θα δημοσιευτεί η προκήρυξη διαγωνισμού προμελέτης.

- Για το Μάστερ Πλαν (κατευθυντήριο σχέδιο) του ΟΑΚΑ υπογράφτηκε χτες η σύμβαση με τη μελετητική εταιρία, ενώ άφησε ανοιχτή την ημερομηνία που θα κλείσει το Στάδιο για να γίνουν τα έργα.

- Για το Καυτατζόγλειο Στάδιο έχει προκηρυχτεί η προμελέτη.

- Για τα Ολυμπιακά Προπονητήρια αναμένονται οι προδιαγραφές από την «Αθήνα 2004». Ο υφυπουργός εξέφρασε την... ελπίδα να σταλούν σύντομα, ενώ από την «Αθήνα 2004» έλεγαν ότι σύμφωνα με το Μνημόνιο Συνεργασίας αυτό πρέπει να γίνει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2001.

- Το θέμα του Ιπποδρόμου Θεσσαλονίκης παραπέμπεται στο μέλλον.

«Στο σφυρί» πέντε πλαζ του ΕΟΤ!

Μεγαλοεπιχειρηματίες - όπως διευκρινίζεται στη σχετική προκήρυξη - αναζητά η εταιρία Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα (ΕΤΑ), στην οποία έχει παραδοθεί η ακίνητη περιουσία του ΕΟΤ, προκειμένου να τους εκχωρήσει την εκμετάλλευση πέντε πλαζ του Οργανισμού μέχρι το 2005.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για τη διαχείριση και εκμετάλλευση των πλαζ Αλίμου, συνολικής έκτασης 62 στρεμμάτων, Α` και Β` Βούλας 134 στρεμμάτων, Βουλιαγμένης 78 στρεμμάτων και Βάρκιζας 98 στρεμμάτων, που θα παραχωρηθούν για εκμετάλλευση σε ιδιώτες μέχρι το 2005. Οι φάκελοι ενδιαφέροντος θα πρέπει να υποβληθούν μέχρι τις 19 Μάρτη.

Η εταιρία ζητά από τους επιχειρηματίες που θα αναλάβουν να εκμεταλλεύονται τουλάχιστον για τέσσερα χρόνια τις πλαζ και να κατασκευάσουν μια σειρά από εγκαταστάσεις (εστιατόρια, να οργανώνονται συναυλίες, να λειτουργεί beach bar, χώροι φύλαξης παιδιών κλπ.). Εγκαταστάσεις, που, κάτω από τον όρο «αναβάθμιση», στην πραγματικότητα είναι βέβαιο ότι, για να αποφέρουν τα κέρδη που επιδιώκουν οι ιδιώτες που θα τις διαχειρίζονται, θα ισοδυναμούν με επιβάρυνση του φυσικού χώρου. Επίσης, ζητείται αναβάθμιση των υπαρχουσών εγκαταστάσεων, που είναι αυτονόητο ότι οι λουόμενοι θα την πληρώσουν «με το παραπάνω».

Ας σημειωθεί ότι, όπως διευκρινίζεται, στόχος της ΕΤΑ, που είναι ανώνυμη εταιρία και στην οποία η κυβέρνηση έχει παραδώσει εν λευκώ την εκμετάλλευση της τεράστιας περιουσίας του ΕΟΤ, είναι οι κοινοπραξίες που θα πάρουν τις παραπάνω πλαζ να αποτελούνται από μεγάλες επιχειρήσεις (μεγαλοεργολάβοι, εταιρίες διαφήμισης, ΜΜΕ, εστίασης, ποτών και τροφίμων, ψυχαγωγίας, αθλητικών ειδών).

Η συγκεκριμένη απόφαση εντάσσεται στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης για παράδοση της παραλιακής ζώνης σε ιδιώτες, με πρόσχημα και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Το ΥΠΕΧΩΔΕ προωθεί Προεδρικό Διάταγμα για τις χρήσεις γης κατά μήκος της παραλιακής ζώνης (Φάληρο - Κορωπί), με το οποίο δίνεται η δυνατότητα σε επιχειρηματίες να εκμεταλλευτούν εμπορικά την παραλιακή ζώνη. Το γεγονός αυτό, μαζί με την προωθούμενη τσιμεντοποίηση του μεγαλύτερου μέρους του αεροδρομίου του Ελληνικού, σηματοδοτεί τη δημιουργία μιας ιδιωτικής επιχειρηματικής ζώνης σε όλο το μήκος της παραλίας.

Η κυβέρνηση στο παρελθόν είχε επιχειρήσει είτε να εκποιήσει είτε να εκμισθώσει τις συγκεκριμένες παραλίες, αλλά οι σχεδιασμοί ανεστάλησαν ύστερα από κινητοποιήσεις κατοίκων της περιοχής.

Δεκανίκι των ιδιωτών το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας

Ερχονται αυξήσεις στα διόδια και χαράτσια στους παρόδιους επαγγελματίες, προκειμένου να προικοδοτηθεί η ιδιωτικοποίηση του εθνικού δικτύου

Το ρόλο του υποζυγίου στην επιχείρηση της ιδιωτικοποίησης του εθνικού οδικού δικτύου, επιφυλάσσει η κυβέρνηση για το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ), που όπως είναι γνωστό εισπράττει τα διόδια, με το νομοσχέδιο που κατέθεσε και με το οποίο μετατρέπεται σε Ανώνυμη Εταιρία, ενώ παράλληλα συγχωνεύεται με τη θυγατρική της εταιρία «Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι ΑΕ».

Το νομοσχέδιο αυτό έρχεται λίγες μόλις μέρες μετά την προκήρυξη τριών διαγωνισμών - ενώ θα επακολουθήσουν και άλλοι - με τους οποίες προβλέπεται η παραχώρηση όλων των εισπράξεων των υπαρχόντων διοδίων σε ιδιώτες, προκειμένου αυτοί να «τσοντάρουν» ώστε να κατασκευαστούν κάποια τμήματα εθνικών οδών, όπως Κόρινθος - Πάτρα, Αντίρριο - Ιωάννινα, Μαλιακός - Κλειδί κ.ά. με το ληστρικό σύστημα της αυτοχρηματοδότησης. Οπως είναι γνωστό, ακριβώς εξαιτίας της ιδιωτικοποίησης οι σταθμοί διοδίων πρόκειται να πληθύνουν, ενώ και η τιμή των διοδίων πρόκειται να αυξηθεί και συγκεκριμένα σε πρώτη φάση, σύμφωνα με πληροφορίες, να υπερδιπλασιαστεί φτάνοντας στις 15 δρχ. ανά χιλιόμετρο, από 5 - 6 δρχ. που είναι σήμερα κατά μέσο όρο.

Μέσα στο πλαίσιο αυτό το ΤΕΟ μαζί με τη θυγατρική του εταιρία, η οποία ασχολείται κυρίως με την καθαριότητα και συντήρηση των δρόμων - όπως προδιαγράφεται, άλλωστε, στο νομοσχέδιο - θα κληθούν να παίξουν το ρόλο του εισπράκτορα και του βοηθού συντήρησης και καθαριότητας για λογαριασμό των ιδιωτών που θα αναλάβουν την πλήρη διαχείριση των αυτοκινητοδρόμων για τουλάχιστον 30 χρόνια. Μάλιστα η ίδια η ΤΕΟ ΑΕ, παρότι αρχικά όλες οι μετοχές της θα ανήκουν στο Δημόσιο, προβλέπεται με κοινή υπουργική απόφαση να μπορεί να παραχωρεί μέρος - ή και το σύνολο - των μετοχών της στους ιδιώτες.

Γι' αυτό άλλωστε η κυβέρνηση «προικοδοτεί» την ΤΕΟ ΑΕ με το σύνολο των δημόσιων παρόδιων εκτάσεων (και όσες από αυτές είναι ιδιωτικές θα μπορεί να τις απαλλοτριώσεις για λόγους... κοινής ωφέλειας, παρότι είναι πια ΑΕ). Επίσης της δίνει το δικαίωμα να εισπράττει ενοίκια - χαράτσια από όλους τους επαγγελματίες (βενζινάδικα, εστιατόρια κ.λπ.) που βρίσκονται δίπλα στους δρόμους, ενώ της δίνει το δικαίωμα να τους κλείσει ή να τους επιβάλει και πρόστιμα (από 500.000 έως 5 εκατ. δρχ.) αν αρνηθούν να πληρώσουν ή συνεχίσουν την...«παράνομη» πλέον επαγγελματική τους δραστηριότητα!

Η νέα εταιρία θα έχει το δικαίωμα να λειτουργεί πλήρως με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, να συνάπτει ακόμη και ομολογιακά δάνεια, να προκηρύσσει διαγωνισμούς για αυτοχρηματοδοτούμενα οδικά και άλλα έργα ή να ασχολείται ακόμη και με την παραγωγή υλικών οδοποιίας, ενώ φυσικά θα καθορίζει την τιμολογιακή πολιτική των διοδίων...

Σε πρώτη φάση, σύμφωνα με το νομοσχέδιο, οι υπάλληλοι που υπηρετούν σήμερα στο ΤΕΟ ως μόνιμοι δε χάνουν τη δουλιά τους, αλλά δίνεται το δικαίωμα στη νέα του διοίκηση να τους αλλάξει θέσεις, με βάση το νέο της οργανόγραμμα. Επίσης δίνεται το δικαίωμα στο ΤΕΟ να κάνει 105 νέες προσλήψεις προσωπικού.

Απεργία

Στο μεταξύ οι εργαζόμενοι πάνω από πέντε χρόνια συμβασιούχοι υπάλληλοι του ΤΕΟ με αίτημα τη μονιμοποίησή τους, καθώς καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της υπηρεσίας, κατέρχονται σήμερα σε 24ωρη απεργία. Η απεργιακή κινητοποίηση θα ξεκινήσει από τις 6 το πρωί και θα διαρκέσει μέχρι τις 6 αύριο το πρωί.

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
«Σημαντικές» και «ασήμαντες» εταιρίες

Σε εξέλιξη βρίσκεται μελέτη της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για το ποιες τηλεπικοινωνιακές επιχειρήσεις, θα ανακηρυχτούν «ηγέτιδες δυνάμεις» του κλάδου. Οι ιδιωτικές εταιρίες κινητής τηλεφωνίας φαίνεται ότι δε θέλουν αυτή την «αναβάθμιση», γιατί ίσως προκαλέσει μειώσεις στα τιμολόγιά τους.

Στο νόμο «περί απελευθέρωσης των τηλεπικοινωνιών», προβλέπεται ότι κάθε τηλεπικοινωνιακή εταιρία που έχει τουλάχιστον το 25% του συνόλου των συνδρομητών, μπορεί να χαρακτηριστεί «οργανισμός με σημαντική θέση στην αγορά». Την τελική απόφαση λαμβάνει η εποπτεύουσα τον κλάδο ΕΕΤΤ, συνεκτιμώντας όμως και άλλες παραμέτρους.

Οι «σημαντικές» εταιρίες, υποτίθεται ότι έχουν την υποχρέωση να ορίζουν τιμολόγια προσανατολισμένα στο κόστος. Να τα δικαιολογούν πλήρως και με αναλυτικά στοιχεία στην ΕΕΤΤ. Ετσι, ο ΟΤΕ - η μόνη εταιρία που έχει σήμερα τη «σημαντική θέση» - κλήθηκε από την ΕΕΤΤ να κοστολογήσει τις υπηρεσίες του και να δικαιολογήσει επαρκώς τις χρεώσεις του.

Στο πλαίσιο της συνολικής μελέτης που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του μήνα, η ΕΕΤΤ εξετάζει το ενδεχόμενο να κατατάξει στην ίδια κατηγορία και την «Panafon», η οποία διαθέτει σήμερα περίπου 2,2 εκατομμύρια συνδέσεις. Παράγοντες της Επιτροπής αναφέρουν ότι πριν καταλήξουν σε απόφαση, διερευνούν κι άλλα ζητήματα, όπως την οικονομική βάση της εταιρίας, τις υπηρεσίες που προσφέρει, την ποιότητά τους κλπ.

ΠΑΣΟΚ - ΝΔ
«Πέτσινη» αντιπαράθεση για τα Σπάτα

Το αεροδρόμιο Σπάτων αποτελεί το τελευταίο επεισόδιο της ανούσιας αντιπαράθεσης μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για ζητήματα, στα οποία, ουσιαστικά και τυπικά, εφαρμόζουν την ίδια ακριβώς πολιτική.

Χτες ο πρόεδρος της ΝΔ Κ. Καραμανλής, με Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε προς τον πρωθυπουργό Κ. Σημίτη, του ζητά να αναφέρει «πότε τελικά θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει το νέο αεροδρόμιο των Σπάτων» και αν «κατά την ημερομηνία αυτή θα είναι πλήρης η λειτουργία, καλύπτοντας υπό συνθήκες ασφάλειας και ομαλής πρόσβασης των επιβατών». Την ίδια ώρα, οι τομεάρχες της ΝΔ Α. Παπαληγούρας και Σ. Τσιτουρίδης, με δηλώσεις τους, εξέφρασαν την αμφιβολία τους ότι το αεροδρόμιο θα λειτουργήσει την 1η Μάρτη, επισημαίνοντας ότι έχει σημαντικές ελλείψεις (ελλιπή πρόσβαση, πλημμελείς εγκαταστάσεις και ανέτοιμα ηλεκτρονικά συστήματα).

Την αντιπαράθεση συμπλήρωσε με δήλωση - απάντηση ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτης, ο οποίος αποκάλεσε τη ΝΔ «κόμμα περιορισμένης πολιτικής αξιοπιστίας και ευθύνης», ενώ εξέφρασε την πεποίθηση ότι το αεροδρόμιο θα λειτουργήσει μέσα στο Μάρτη.

Και την αντιπαράθεση έκλεισε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Θ. Ρουσόπουλος, αποκαλώντας τον Κ. Λαλιώτη «υπουργό της μακέτας, σκηνοθέτη της εικονικής πραγματικότητας και τον κατ' εξοχήν εκφραστή της παραπληροφόρησης»...

Εγκρίθηκε, με απόφαση του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, το αποτέλεσμα του διαγωνισμού ανάδειξης αναδόχου για την εκτέλεση του έργου «Οριοθέτηση Περιμετρικής Γραμμής και λοιπές συνοδές εργασίες στους χώρους των αθλητικών εγκαταστάσεων του Αγίου Κοσμά», συνολικού προϋπολογισμού 1 δισ. δρχ.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ