Αλλωστε, μάλλον, αφελείς θα έπρεπε να χαρακτηριστούμε -τουλάχιστον - αν δε βγάζαμε τα παραπάνω συμπεράσματα...
Ο κ. Ρέππας, βέβαια, όπως και άλλοι κυβερνητικοί παράγοντες, έχουν επανειλημμένα διαψεύσει τα παραπάνω, τις τελευταίες μέρες και, μάλιστα, με κατηγορηματικό τρόπο. Τους αφιερώνουμε, λοιπόν, το χτεσινό πρωτοσέλιδο των «Νέων», το οποίο κάτω από τον τίτλο «Και όμως τα έδωσαν... - ΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΕΥΠ με ονόματα διαδηλωτών στους Ιταλούς» σημειώνει τα εξής: «Λίστα με Ελληνες διαδηλωτές έστειλαν στην Ιταλία πριν από τις εκδηλώσεις της Γένοβας οι ελληνικές υπηρεσίες ασφαλείας - της ΕΥΠ συμπεριλαμβανομένης. Τα ονόματα δόθηκαν τηλεφωνικώς, ενώ επιτόπου είχαν μεταβεί κλιμάκια της ΕΛ.ΑΣ. και της ΕΥΠ. Μετά τη δραματική τροπή, η ΕΥΠ διέταξε την καταστροφή τυχόν σχετικών εγγράφων που υπήρχαν σε μονάδες της. Η κυβέρνηση επισήμως διαψεύδει ότι δόθηκε κατάλογος με ονόματα. Πηγές της ΕΥΠ, όμως, δίνουν διαφορετική εικόνα, την οποία ουσιαστικά επιβεβαίωσε στα "Νέα" και κυβερνητικός παράγοντας».
Οχι μόνον είχε μια, σε πολύ καλό κλίμα, συζήτηση με τον Κ. Σημίτη, σύμφωνα με τις δικές του δηλώσεις. Οχι μόνο μας ...υπενθύμισε - «διορθώνοντας» τη μνήμη όλων μας - ότι οι σχέσεις του με τον πρωθυπουργό «ήταν, είναι και θα είναι πάντα άριστες» και, ακόμη, ότι «δεν υπήρξε ποτέ πάγος» μεταξύ τους. Αλλά, μέχρι και με τα όσα λέει ο Γ. Παπανδρέου συμφώνησε και, μάλιστα, απολύτως. «Διάβασα τη συνέντευξή του στον κυριακάτικο Τύπο και είδα ότι ήταν ενωτικός, στήριξε τον πρωθυπουργό και βεβαίως συμφωνώ απόλυτα μαζί του», δήλωσε.
Για τον Θ. Πάγκαλο γίνεται ο λόγος, που προχτές συναντήθηκε με τον Κ. Σημίτη και είπαν «περασμένα ξεχασμένα». Κι εδώ, που τα λέμε, δίκιο έχουν από την πλευρά τους. Εδώ, κινδυνεύει η ...συλλογική κουτάλα, τα προσωπικά ...κουταλάκια θα κοιτάνε τώρα;..
Μέρα της Δημοκρατίας για πολλούς η χτεσινή και τέσσερις ναυτικοί, του εγκαταλειμμένου στο λιμάνι του Μεσολογγιού πλοίου «SOFY», συνεχίζουν για δεύτερη βδομάδα την απεργία πείνας, διεκδικώντας τα μεροκάματα που τους χρωστάνε και τα οποία η εταιρία αρνείται να τα καταβάλλει.
Βλέπετε, τα πλαίσια της δημοκρατίας μας δεν είναι για όλους τα ίδια. Για τους λίγους, «έχοντες και κατέχοντες» είναι ευρύχωρα, άνετα και, προπαντός, πλουσιοπάροχα. Οι πολλοί έχουν το δικαίωμα να δουλεύουν - όταν δεν είναι άνεργοι - να πληρώνονται ένα μέρος του κόπου τους κι όταν αυτό δε συμβαίνει, να κάνουν απεργία πείνας...
Η Ελλάδα είναι η χώρα - μέλος της ΕΕ, με τα φτηνότερα αυτοκίνητα. Ετσι παρουσιάστηκε, χτες, από τα περισσότερα ηλεκτρονικά και έντυπα ΜΜΕ η ανακοίνωση ορισμένων σχετικών συγκριτικών πινάκων από την ΕΕ. Οποιος, βέβαια, έκανε τον κόπο να διαβάσει τα σχετικά ρεπορτάζ και να μελετήσει στοιχειωδώς τους σχετικούς πίνακες, θα έβλεπε τα εξής:
Πρώτον, οι εργοστασιακές τιμές των αυτοκινήτων (δηλαδή οι τιμές προ φόρων) είναι κατά κανόνα ελάχιστα χαμηλότερες στην Ελλάδα, από το Βέλγιο, την Ιταλία και τη Γερμανία, με τις οποίες κάνει τις συγκρίσεις η ΕΕ. Δεύτερον, οι τιμές με φόρο είναι ελάχιστα λιγότερες, μόνον όταν πρόκειται για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού, ενώ τα μεσαίου και ακόμη περισσότερου τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα έχουν τιμή λίγο μεγαλύτερη από τις αντίστοιχες των άλλων χωρών. Τρίτον και το σπουδαιότερο, οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ουσιαστικά ευθυγραμμιστεί, αλλά οι διαφορές στους μισθούς και τα μεροκάματα στην Ελλάδα, σε σύγκριση, π.χ., με τη Γερμανία, παραμένουν μεγάλες.
Προφανώς, η διαβόητη σύγκλιση αφορά αποκλειστικά και μόνο την τσέπη των «εχόντων και κατεχόντων».
Ο «οίστρος» βρίσκεται σε καλοκαιρινή άδεια