Οπως σημειώνεται «Η εμμονή στο μαύρο - κεντρικό χρώμα στην παλέτα του ζωγράφου - καθώς συνήθως περιβάλλεται από το λευκό, εμφανίζεται ως αδιάλειπτη υπόσχεση αναίρεσης του σκότους. Θα μπορούσαμε να ονομάσουμε αυτό το ταξίδι της συνομιλίας των αντιθέτων υπαρξιακό οδοιπορικό ή και παιχνίδι με κέλυφος της μνήμης. Τα παράδοξα αρχετυπικά ονόματα με τα οποία βαφτίζει τις φιγούρες του (Γαία, Σφίγγα κ.ά.) έτσι μοναχικές και α-χρονικές καθώς στέκουν, προσφέρονται ως καθρέφτης οικείων τόπων της ψυχής». Διάρκεια έκθεσης έως τις 24 Νοέμβρη.
Στις φωτογραφίες, εκτός από τα τοπία του νησιού, περιλαμβάνονται εκθέματα από τις συλλογές των μουσείων και πνευματικών ιδρυμάτων: Ιστορικό Μουσείο Κρήτης, Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Ρεθύμνου, Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης, Μουσείο Μπενάκη κ.ά.
Την επιμέλεια της έκδοσης, τη σελιδοποίηση και την επιλογή των κειμένων που συνοδεύουν τις φωτογραφίες, έκανε η φιλόλογος Αθηνά Δούντση. Το λεύκωμα θα παρουσιαστεί στις 29/10 (11.30 π.μ.) στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης και την 1η Νοέμβρη (7 μ.μ.) στο βιβλιοπωλείο «Ευριπίδης στη Στοά» (Λ. Παπανδρέου 11, Χαλάνδρι).
Το πρόγραμμα εκθέσεων στο Μουσείο Μπενάκη έως και το καλοκαίρι 2002 είναι: «Χριστιανισμός και έργα λαϊκών ζωγράφων και καλλιτεχνών της Ρωσίας» (5-12/12). «Δημήτρη Πικιώνη - Η αρχιτεκτονική της Χίου» (18/12 - 20/1/2002, Κέντρο Τεκμηρίωσης Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής). Ημερίδα για τον Στέλιο Τριάντη (26/1). «Υαλουργία των Σουλτάνων» (20/2 - 15/5, σε συνεργασία με το Μουσείο Γυαλιού του Corning και το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης). «Σφαέλλος», (28/5 - 23/6, Κέντρο Τεκμηρίωσης Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής Μουσείου Μπενάκη). Αρχές Ιουλίου - τέλος Σεπτεμβρίου: Ελληνικά μουσικά όργανα από τη συλλογή του Λαογραφικού Κέντρου της Ακαδημίας Αθηνών.