Κηδεύτηκε στο χωριό που γεννήθηκε και έζησε στα νεανικά του χρόνια, στη Νέα Λάμψακο Εύβοιας, ο κομμουνιστής Αντώνης Αντωνίου, ο μπαρμπα-Αντώνης, του οποίου η καρδιά έπαψε να χτυπά την Τρίτη 11 του Σεπτέμβρη 2002. Ο λαϊκός αγωνιστής, υποδηματεργάτης, που, κυνηγημένος απ' τους ΜΑΥδες-ταγματασφαλίτες, αναγκάστηκε μετά τα Δεκεμβριανά να εγκαταλείψει το χωριό του και να μετακομίσει στην πλησιέστερη πόλη, τη Χαλκίδα, όπου έζησε το υπόλοιπο της ζωής του και ξεδιπλώθηκε η πλούσια δράση του ως οργανωμένου μέλους του ΚΚΕ. Δεν το ξέχασε, όμως, το επισκεπτόταν κάθε Κυριακή και κει, στο καφενείο-ΚΑΠΗ, τα 'λεγαν με τους πολλούς Λαμψακιώτες φίλους του, πότε σχολιάζοντας την πολιτική επικαιρότητα, πότε πειράζοντας ο ένας τον άλλο.
Ο Αντώνης Αντωνίου, γεννημένος πριν 78 χρόνια, μπήκε από νωρίς στον αγώνα της ζωής και σε νεαρή ηλικία έγινε μέλος της ΕΠΟΝ και στη συνέχεια Γραμματέας της στη Ν. Λάμψακο. Συμμετείχε στην Εθνική Αντίσταση ενάντια στους ξένους καταχτητές και στους ντόπιους συνεργάτες τους. Για τους αγώνες αυτούς, για ανεξαρτησία, λαϊκή κυριαρχία και κοινωνική προκοπή, κυνηγήθηκε πολλές φορές και στη μετέπειτα μετεμφυλιακή περίοδο.
Μέσα από αυτούς τους αγώνες αναδείχτηκε σε άξιο, πιστό και δραστήριο μέλος του ΚΚΕ. Μετά την πτώση της χούντας των συνταγματαρχών μαζί με άλλους ανέλαβαν την ανασυγκρότηση της Κομματικής Οργάνωσης Εύβοιας του ΚΚΕ και υπήρξε μέλος της πρώτης ΝΕ. Οι κακουχίες και ταλαιπωρίες είχαν επιπτώσεις στην υγεία του, αλλά, παρ' όλα αυτά, ήταν παρών στους αγώνες και στη δράση της ΚΟ Χαλκίδας που ήταν μέλος της έως το τέλος της ζωής του.
Στην κηδεία του παραβρέθηκαν φίλοι, συγγενείς και πολλοί συμπατριώτες του. Επίσης, αντιπροσωπεία της ΝΕ, μέλη του ΠΓ και της ΕΠ, η υποψήφια νομάρχης Χαλκίδας Ιωάννα-Σοφία Ντούρου, ο υποψήφιος δήμαρχος Ληλαντίων Πολυχρόνης Τσιτίνης.
Φρικτό θάνατο βρήκε ο τριαντάχρονος οδηγός μοτοσικλέτας Κ. Βολιώτης χτες στις 7.05 το απόγευμα, όταν η μοτοσικλέτα που οδηγούσε συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με φορτηγό αυτοκίνητο, το οποίο οδηγούσε ο Κ. Μαθές, 48 χρόνων στη Νέα Μαγνησία Λαμίας.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο οδηγός του φορτηγού αυτοκινήτου παραβίασε την προτεραιότητα, με αποτέλεσμα να συμβεί το μοιραίο. Ομως, το δυστύχημα έφερε με δραματικό τρόπο το πρόβλημα της ελλιπούς σηματοδότησης και των κακών ρυθμίσεων της κυκλοφορίας στην περιοχή. Στο σημείο του δυστυχήματος αμέσως συγκεντώθηκαν πολλοί κάτοικοι της γύρω περιοχής, οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν και ζήτησαν να παρθούν άμεσα μέτρα.
Την ενοχή του Αβραάμ Λεσπέρογλου χωρίς κανένα ελαφρυντικό, για την κατηγορία της απόπειρας ανθρωποκτονίας σε βάρος του αστυφύλακα Γ. Ψαρουδάκη, ζήτησε χτες από το Μεικτό Ορκωτό Εφετείο Αθηνών ο εισαγγελέας της έδρας κ. Μαύρος. Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της εισαγγελικής πρότασης φαίνεται ότι έπαιξε η πολυετής φυγοδικία του κατηγορουμένου στο εξωτερικό, ενώ δε θα πρέπει να θεωρείται αμελητέα και η συμβολή του όλου κλίματος των ημερών, παρότι η παρούσα υπόθεση καμιά σχέση δεν είχε και δεν έχει με το κεφάλαιο της τρομοκρατίας στην Ελλάδα.
Ο εισαγγελέας υποστήριξε στην αγόρευσή του ότι ο Α. Λεσπέρογλου πυροβόλησε τον αστυνομικό, τραυματίζοντάς τον σοβαρά, πράγμα που είχαν ισχυριστεί στο παρελθόν ενώπιον του δικαστηρίου και δύο πρώην συγκατηγορούμενοί του, οι οποίοι καταδικάστηκαν σε ολιγόμηνες ποινές φυλάκισης. Ως δράστη του τραυματισμού του τον υπέδειξε, επίσης, το ίδιο το θύμα.
Στην απολογία του ο Α. Λεσπέρογλου αρνήθηκε γι' άλλη μια φορά το κατηγορητήριο, υποστηρίζοντας ότι η εμπλοκή του στην υπόθεση οφείλεται στο γεγονός ότι είχε δώσει την αστυνομική του ταυτότητα σε έναν Παλαιστίνιο για την απρόσκοπτη μετακίνησή του. Σχολιάζοντας την αναφορά του ονόματός του από τον Χρ. Ξηρό, έκανε λόγο για «υπαγόρευση» και πρόσθεσε: «Εχω το "άρωμα" του τρομοκράτη... Εχω κουραστεί να είμαι ύποπτος».
Η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται σήμερα.
Σε άλλη μια «Μαυρογιαλούρεια» φιέστα προχώρησε χτες η υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Β. Παπανδρέου με αφορμή την άφιξη του «μετροπόντικα» στα... μισά της διαδρομής της επέκτασης προς το Σταυρό της Αγίας Παρασκευής και συγκεκριμένα στο ύψος του Νομισματοκοπείου!
Το μόνο κέρδος από τη φιέστα αυτή για τους διαμαρτυρόμενους κατοίκους της περιοχής, είναι η υπόσχεση για άλλη μια φορά ότι θα γίνει το αυτονόητο: Δηλαδή θα κατασκευαστούν στο ενδιάμεσο της διαδρομής του μετρό από το Πεντάγωνο στο Σταυρό, άλλοι τρεις σταθμοί στο ύψος του Χολαργού, του Νομισματοκοπείου και της Αγίας Παρασκευής, αλλά θα ολοκληρωθούν μετά το 2004 και συγκεκριμένα οι δύο πρώτοι το 2005 και ο τρίτος το 2006. Επίσης η υπουργός ΠΕΧΩΔΕ δεσμεύτηκε ότι θα κατασκευαστεί υπόγεια διάβαση ώστε οι κάτοικοι να μη χρειάζεται να διασχίζουν τη Μεσογείων προκειμένου να φτάσουν στο σταθμό του Νομισματοκοπείου...