ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Παρασκευή 31 Γενάρη 2003
Σελ. /32
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΣΤΟΝ ΩΡΩΠΟ
Ενα ακόμη «θαύμα» της κυβερνητικής πολιτικής

Κλιμάκιο του ΚΚΕ επισκέφτηκε χτες την περιοχή. Οχι μόνο λείπουν τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά έργα, αλλά δεν υπάρχει ρέμα στην περιοχή που να μην έχει μπαζωθεί, ενώ μόνο τα δύο από τα επτά έχουν δυνατότητα εκβολής στη θάλασσα

Το κλιμάκιο του ΚΚΕ με το δήμαρχο του Ωρωπού, Σπ. Μέξη, στην παραλιακή λεωφόρο. Η υπερυψωμένη λεωφόρος λειτούργησε ως φράγμα. Οι κάτοικοι αναγκάστηκαν να σπάσουν την άσφαλτο για να φύγουν τα νερά από τα σπίτια τους. Ο αγωγός που φαίνεται τοποθετήθηκε χτες!
Το κλιμάκιο του ΚΚΕ με το δήμαρχο του Ωρωπού, Σπ. Μέξη, στην παραλιακή λεωφόρο. Η υπερυψωμένη λεωφόρος λειτούργησε ως φράγμα. Οι κάτοικοι αναγκάστηκαν να σπάσουν την άσφαλτο για να φύγουν τα νερά από τα σπίτια τους. Ο αγωγός που φαίνεται τοποθετήθηκε χτες!
Η μόνη που δε φταίει για τις πρόσφατες και με καταστροφικά αποτελέσματα πλημμύρες στον Ωρωπό είναι η φύση. Αντίθετα, εγκληματικές είναι οι ευθύνες της κυβέρνησης - όσο και των προηγούμενων. Μια απλή επίσκεψη κλιμακίου του ΚΚΕ στην περιοχή ήταν αρκετή για να αναδείξει το έγκλημα. Το κλιμάκιο του Κόμματος αποτελούσαν ο βουλευτής Τ. Τσιόγκας και μέλη και στελέχη της τοπικής οργάνωσης και συνοδεύονταν από τους νομαρχιακούς συμβούλους της ΝΑΣ Ανατ. Αττικής Ν. Στεφανίδη και Ιππ. Κοκκινόπουλο. Συναντήθηκαν αρχικά με το δήμαρχο Ωρωπού Σπ. Μέξη, μαζί με τον οποίο έκαναν αυτοψία στους τόπους του εγκλήματος.

Από τα όσα είπε ο δήμαρχος, αλλά και από τα όσα είδε το κλιμάκιο και αποτύπωσε ο φωτογραφικός φακός του «Ρ», αιτία των καταστροφών στάθηκαν τα μπαζωμένα ρέματα (ακόμη και με κτίσματα μέσα στις κοίτες τους) και η έλλειψη μέτρων για την αντιμετώπιση του προβλήματος των αποψιλωμένων από τις πυρκαγιές βουνών της περιοχής.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του ρέματος Σαραντάρη, του δεύτερου μεγάλου αγωγού υδάτων της περιοχής μετά τον Ασωπό ποταμό, το οποίο έχει σφραγιστεί από ασφαλτοστρωμένο δρόμο και είναι αδύνατη η φυσική εκβολή του στη θάλασσα. Η υπερχείλιση αυτού του ρέματος προκάλεσε ανυπολόγιστες καταστροφές σε σπίτια και αγροτικές καλλιέργειες.

Το ρέμα της «Αναπαύσεως» με το... φυσικό εμπόδιο
Το ρέμα της «Αναπαύσεως» με το... φυσικό εμπόδιο
Οπως είπε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Ωρωπού, από τα εφτά συνολικά ρέματα της περιοχής μόνο τα δύο εκβάλλουν στη θάλασσα. Επιπλέον, έχουν σε διάφορα σημεία τους μπαζωθεί ή ακόμα χειρότερα έχουν ανεγερθεί σπίτια μέσα στην κοίτη τους. Επίσης τα γύρω βουνά που περικλείουν την περιοχή, εξαιτίας της καταστροφικής πυρκαγιάς του 2001, έχουν αρχίσει σε πολλά σημεία τους να διαβρώνονται και να υποχωρούν, δημιουργώντας έτσι άμεσο κίνδυνο σε μία ενδεχόμενη νέα βροχόπτωση. Εναν ακόμη κίνδυνο αποτελεί η λίμνη χιλιάδων κυβικών μέτρων νερού που δημιουργήθηκε από τη βροχή, πάνω στο βουνό, εξαιτίας της καθίζησης του εδάφους. Σε περίπτωση υπερχείλισης δε θα ήταν καθόλου υπερβολή να πούμε ότι θα «πνιγεί» όχι μόνο ο δήμος Ωρωπού, αλλά ολόκληρη η γύρω περιοχή.

Ο Τ. Τσιόγκας, αφού υπογράμμισε τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης, διαβεβαίωσε μέσω του δημάρχου, τους κατοίκους της περιοχής ότι το ΚΚΕ θα παλέψει με όλες του τις δυνάμεις, μέσα και έξω από τη Βουλή, για την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν, αλλά και για τη δημιουργία πραγματικών έργων υποδομής στην περιοχή, που θα αποτρέψουν την επανάληψη ανάλογων καταστροφών. Ταυτόχρονα όμως επισήμανε και την υποχρέωση που έχει η δημοτική αρχή απέναντι στους δημότες της να ασκήσει δυναμική πίεση στην κυβέρνηση προς αυτήν την κατεύθυνση.

Το θέμα στη Βουλή

Το ρέμα «Σαραντάρης» καταλήγει να εγκλωβίζεται σε αυτόν τον αγωγό. Πώς να μην πνίξει καλλιέργειες, θερμοκήπια και κατοικίες;
Το ρέμα «Σαραντάρης» καταλήγει να εγκλωβίζεται σε αυτόν τον αγωγό. Πώς να μην πνίξει καλλιέργειες, θερμοκήπια και κατοικίες;
Χτες συζητήθηκε στη Βουλή Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Αντ. Σκυλλάκου σχετική με το πρόβλημα των πλημμυρών στην Αττική και για την ανάγκη της άμεσης αποζημίωσης των πληγέντων για το σύνολο των ζημιών που έπαθαν.

Ο Αντ. Σκυλλάκος τόνισε ότι στην Ανατ. Αττική δεν έχουν καν ξεκινήσει βασικά έργα όπως το ρέμα της Ραφήνας και το ρέμα Βρανιά στο Μαραθώνα, ενώ στο Μενίδι στη Δυτ. Αττική δεν υπάρχει καν σχέδιο αντιπλημμυρικής προστασίας. Υπογράμμισε δε ότι για τη χρηματοδότηση των αντιπλημμυρικών έργων στην Αττική και την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας του συστήματος απαιτούνται 300 δισ. δραχμές.

Απαντώντας ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Τσακλίδης ισχυρίστηκε ότι στην περιοχή εκτελούνται «πάρα πολλά αντιπλημμυρικά έργα». Εκτός αυτών, είπε ότι γίνονται μελέτες για πολλά νέα έργα, προϋπολογισμού περίπου 200 δισ. δρχ. και ότι «με τις παρεμβάσεις μας στην πενταετία 2003 - 2008 σκοπεύουμε να λύσουμε το πρόβλημα της αντιπλημμυρικής προστασίας σε όλη την Αττική».

«Αν είναι έτσι, τότε γιατί στον προϋπολογισμό έχουμε λιγότερα χρήματα για αντιπλημμυρικά έργα συνολικά για τη χώρα, από ό,τι είχαμε την περασμένη χρονιά;» απάντησε στον υφυπουργό ΠΕΧΩΔΕ ο βουλευτής του ΚΚΕ και αναφέρθηκε στις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας για το «πλημμυρόσημο» με το οποίο η κυβέρνηση σκοπεύει να επιβαρύνει τους πολίτες.

Ο Γ. Τσακλίδης ανέφερε ότι «η κυβέρνηση δεν προσανατολίζεται σε καμία περίπτωση να επιβάλλει "πλημμυρόσημο" για τα έργα».

Χάρτης της περιοχής του Ωρωπού. Με μπλε χρώμα φαίνονται τα ρέματα της περιοχής. Από τα επτά μόνο τα δύο φτάνουν μέχρι τη θάλασσα
Χάρτης της περιοχής του Ωρωπού. Με μπλε χρώμα φαίνονται τα ρέματα της περιοχής. Από τα επτά μόνο τα δύο φτάνουν μέχρι τη θάλασσα
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
Ημερίδα στήριξης της κυβερνητικής πολιτικής για την «Ολυμπιακή»

Σε έντεχνη προπαγάνδα της κυβερνητικής πολιτικής για τη μετατροπή της «Ολυμπιακής Αεροπορίας» (ΟΑ) σε πολυμετοχική εταιρία, με κύριο διαχειριστή τον ιδιώτη και εγγυητή των συμφερόντων του το κράτος, εξελίχθηκε τελικά - ανεξαρτήτως προθέσεων - η χτεσινή ημερίδα που διοργάνωσε η Ομοσπονδία Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΠΑ).

Από την ημερίδα, με θέμα «ΟΑ χθες-σήμερα-αύριο. Προσφορά-Δυνατότητες-Προοπτική», έλαμψαν διά της απουσίας τους - για μια ακόμα φορά - κυβέρνηση, ΠΑΣΟΚ και διοίκηση ΟΑ.

Τόσο ο πρόεδρος, όσο και ο γγ της ΟΣΠΑ, Μ. Πατέστος και Κ. Λιάπης, αντίστοιχα, επέμειναν στη λογική του «ειλικρινούς διαλόγου» με την κυβέρνηση, ώστε να καταλήξουν σε κοινά αποδεκτές θέσεις για τη σωτηρία και ανάπτυξη της ΟΑ. Στα λόγια εμφανίστηκαν υπερασπιστές του δημόσιου χαρακτήρα της ΟΑ, αλλά δεν παρέλειψαν να επισημάνουν ότι δε ...διακατέχονται από κανενός είδους δογματισμό και φόβο προς τους ιδιώτες. Μάλιστα, ο πρόεδρος της ΟΣΠΑ, κλείνοντας τις εργασίες της ημερίδας, είπε ότι ενδεχομένως θα πρέπει η ΟΣΠΑ να αναθεωρήσει ορισμένες από τις θέσεις της.

Την ξεκάθαρη θέση του ΚΚΕ, για 100% δημόσια ΟΑ, θυγατρικές και αεροδρόμιο, μέσα σε έναν ενιαίο φορέα μεταφορών που θα εξυπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες και όχι τα συμφέροντα των μονοπωλίων, διατύπωσε ο Ν. Καραθανασόπουλος, μέλος του Οικονομικού Τμήματος της ΚΕ του Κόμματος. Μίλησε για «την κοινή πολιτική της ΕΕ στις μεταφορές, που βασίζεται στην απελευθέρωση των αγορών, η οποία αποσκοπεί στη διευκόλυνση της αναπαραγωγής του κεφαλαίου». Τόνισε την ανάγκη ο τομέας των μεταφορών να αποκτήσει χαρακτηριστικά λαϊκής περιουσίας, ώστε η ΟΑ να εξασφαλίσει ασφαλείς πτήσεις, φθηνό εισιτήριο, εξυπηρέτηση και των πιο απομακρυσμένων περιοχών της χώρας, αποτελώντας το μονοπώλιο στις αερομεταφορές στην Ελλάδα. Να εξασφαλίσει μόνιμη και σταθερή δουλιά για όλους, μονιμοποίηση όλων των εποχικών, 7ωρο, 5ήμερο, 35ωρο και αύξηση αποδοχών. Κατάργηση όλων των αντιδημοκρατικών νόμων, εναντίωση στην κρατική και εργοδοτική τρομοκρατία στους χώρους δουλιάς.

Ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Ν. Αγγελόπουλος, υποστήριξε ότι «η μόνη λύση είναι η αποκρατικοποίηση σε στρατηγικό επενδυτή μετά από διεθνή διαγωνισμό». Ο εκπρόσωπος του ΣΥΝ, Π. Λαφαζάνης, αποφεύγοντας κάθε αναφορά στο ρόλο της ΕΕ, που προωθεί τις ιδιωτικοποιήσεις, είπε υποκριτικά ότι η ΟΑ μπορεί να επιβιώσει ως δημόσια επιχείρηση. Υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα της ΟΑ τάχθηκε ο εκπρόσωπος του ΔΗΚΚΙ, Ν. Σούκης, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι ακολουθεί νεοφιλελεύθερη πολιτική. Στην ημερίδα εκπροσωπήθηκε και η ΚΕΔΑ από τον Δ. Κωστόπουλο, ο οποίος είπε ότι οι θέσεις της ΟΣΠΑ «κινούνται σε θετική κατεύθυνση και είναι προς όφελος των εργαζομένων».

Οι εκπρόσωποι της ΓΣΕΕ και του ΕΚΑ είπαν ότι στηρίζουν τις θέσεις της ΟΣΠΑ, αλλά ούτε λόγος για πρωτοβουλίες σε αγωνιστική κατεύθυνση. Αντίθετα, την «ανάγκη συντονισμού των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ αλλά και γενικότερα απέναντι στην πολιτική των καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων» επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Τουρισμού και Επισιτισμού, Χρ. Κατσιώτης, ασκώντας έτσι κριτική στις συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες.

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
Κλείνει τα σύνορα η Ελληνική Προεδρία

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην υλοποίηση της ευρωπαϊκής μεταναστευτικής πολιτικής για κλείσιμο των συνόρων στους οικονομικούς μετανάστες, εφόσον αυτοί δεν εξυπηρετούν τις τοπικές εθνικές οικονομίες, αναλαμβάνει η Ελληνική Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ενωσης (ΕΕ). Ο ρόλος αυτός και οι δράσεις που θα αναληφθούν στην κατεύθυνση αυτή από την ελληνική κυβέρνηση, τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και σε επίπεδο ΕΕ, επικυρώθηκαν στο χτεσινό Υπουργικό Συμβούλιο και παρουσιάστηκαν στη συνέχεια από τον υπουργό Εσωτερικών, Κ. Σκανδαλίδη. Ο τελευταίος επιχείρησε να πείσει για τις «ανθρωπιστικές» προθέσεις της Ελληνικής Προεδρίας για την προώθηση μιας πολιτικής κοινωνικής ένταξης των μεταναστών, στο πλαίσιο όμως μιας «οχυρωμένης» Ευρώπης.

Στην κατεύθυνση αυτή επανέλαβε ότι η Ελληνική Προεδρία θα «παλέψει» για την υιοθέτηση δύο οδηγιών: Τη θέσπιση ευνοϊκότερων όρων για την οικογενειακή συνένωση των μεταναστών και την απόδοση άδειας αορίστου παραμονής στους μετανάστες που «κλείνουν» 5ετή διαμονή σε μία χώρα.

Πρόκειται για επιμέρους πολιτικές που επιχειρούν να προσδώσουν ένα δήθεν κοινωνικό προφίλ στη βασική φιλοσοφία αντιμετώπισης των μεταναστών, που δεν είναι άλλη από την εκμετάλλευσή τους. Αλλωστε είναι ξεκάθαρο και στον τελευταίο μεταναστευτικό νόμο που ψήφισε η κυβέρνηση, ότι ο αριθμός των μεταναστών που θα νομιμοποιούνται θα προσδιορίζεται από τις ανάγκες του κεφαλαίου για φτηνά εργατικά χέρια. Η ελληνική κυβέρνηση εκτιμά ότι οι αιτήσεις των αλλοδαπών για την απόκτηση άδειας παραμονής στη χώρα μας θα φτάσουν τις 650.000.

Η άδεια παραμονής έχει τη μορφή ετικέτας που φέρει υδατογράφημα και επικολλάται πάνω στο διαβατήριο. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και το πλήρες φακέλωμα των μεταναστών, στο οποίο δίνει έμφαση η Ελληνική Προεδρία με τη δημιουργία Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου Μετανάστευσης. Σε εθνικό επίπεδο, όπως δήλωσε ο Κ. Σκανδαλίδης, προβλέπεται η δημιουργία πληροφοριακού συστήματος καταγραφής και διαχείρισης των μεταναστών, όπου θα συγκεντρώνονται όλα τα στοιχεία τους. Εως το Μάρτη αναμένεται να έχουν συνδεθεί on line όλες οι υπηρεσίες αλλοδαπών μετανάστευσης που λειτουργούν στις Περιφέρειες μεταξύ τους και με την κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Εσωτερικών. Ακολούθως θα διασυνδεθούν και με τα αρμόδια υπουργεία Δημόσιας Τάξης, Δικαιοσύνης, Εξωτερικών και Εργασίας.

Επίσης, η ελληνική κυβέρνηση εξαιτίας του γεγονότος ότι η χώρα έχει τα πιο εκτεταμένα εξωτερικά σύνορα και υποδέχεται τον κύριο μεταναστευτικό όγκο, επιδιώκει την ισομερή κατανομή της οικονομικής επιβάρυνσης.

Κατά τα άλλα, χτες ο Κ. Σκανδαλίδης ανακοίνωσε την πρόσληψη συνολικά 710 ατόμων για τη στελέχωση των υπηρεσιών που ασχολούνται με τους μετανάστες. Συγκεκριμένα, στο τέλος του Φλεβάρη θα προσληφθούν 270 μόνιμοι και 220 έκτακτοι στις Διευθύνσεις Αλλοδαπών και Μετανάστευσης. Επίσης, εγκρίθηκε η πρόσληψη 220 εκτάκτων στις Νομαρχίες.

Επίσης, το Υπουργικό Συμβούλιο ασχολήθηκε χτες με τους παλιννοστούντες και τους τσιγγάνους, αποφασίζοντας την υιοθέτηση μιας σειράς δήθεν ευνοϊκών μέτρων για αυτούς. Σύμφωνα με αυτά, θα χορηγηθούν 3.500 δάνεια, ύψους 15 εκατ. δραχμών το καθένα, για την απόκτηση στέγης. Μέχρι στιγμής έχουν κατατεθεί 1.790 αιτήσεις. Σε ό,τι αφορά τους παλιννοστούντες, αποφασίστηκε να αυξηθεί το ύψος του στεγαστικού δανείου που μπορούν να λάβουν, από 15 σε 20 εκατ. δραχμές και ο χρόνος αποπληρωμής του δανείου, από 15 σε 20 χρόνια.

ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ
Τμηματική παράδοση αλλά με ... αύξηση διοδίων 50%!

Με υπουργικά «ταρατατζούμ», αλλά και με την αναγγελία σημαντικής αύξησης στην τιμή των διοδίων, πρόκειται να συνεχιστούν σήμερα το πρωί τα ...τμηματικά εγκαίνια της Αττικής Οδού!

Συγκεκριμένα, πρόκειται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα της Αττικής Οδού από την Εθνική Οδό στο ύψος της Μεταμόρφωσης μέχρι το Γέρακα, 11 χιλιομέτρων περίπου. Μετά την παράδοση του τμήματος αυτού, οι οδηγοί υπολογίζεται ότι θα καλύπτουν την απόσταση από την Εθνική Οδό μέχρι το αεροδρόμιο Σπάτων σε 25 με 30 λεπτά. Πάντως, και το τμήμα αυτό που παραδίδεται στην κυκλοφορία δεν είναι εντελώς έτοιμο, καθώς στο ύψος της Δουκίσσης Πλακεντίας στο Χαλάνδρι, όπου εκτελούνται έργα για το μετρό, η Αττική Οδός θα έχει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και το όριο ταχύτητας θα μειώνεται στα 60 χλμ. την ώρα.

Αυτό, ωστόσο, δε θα εμποδίσει τους εργολάβους να επιβάλλουν νέα αύξηση της τιμής των διοδίων. Σύμφωνα με πληροφορίες, τελικά η νέα τιμή που θα πληρώνουν οι οδηγοί των ΙΧ από την επόμενη βδομάδα θα ανέρχεται σε 1,80 ευρώ (από 1,20 που είναι σήμερα - δηλαδή αύξηση 50%), ενώ ανάλογες θα είναι οι αυξήσεις και για τα υπόλοιπα τροχοφόρα που θα τη διασχίζουν. Για όσους έχουν κάρτα ή το ηλεκτρονικό σύστημα διέλευσης από τα διόδια η νέα τιμή των διοδίων διαμορφώνεται γύρω στο 1,5 ευρώ.

Σημειώνουμε ότι το δικαίωμα είσπραξης των διοδίων πριν ολοκληρωθεί πλήρως η κατασκευή της Αττικής Οδού (υπολογίζεται να γίνει το Μάρτη του 2004) έχει δοθεί από την κυβέρνηση ως επιπλέον «μπόνους» προς τους εργολάβους, ενώ την ίδια στιγμή όλοι ομολογούν ότι το κόστος κατασκευής έχει διπλασιαστεί και ξεπερνά ήδη το 1 τρισ. δρχ...

Προφυλακισμένος παραμένει ο Αν. Παπαναστασίου

Στις φυλακές Κορυδαλλού θα παραμείνει ο 19ος κατηγορούμενος για την υπόθεση της «17 Νοέμβρη» Αν. Παπαναστασίου, παρά την αντίθετη γνώμη που είχε διατυπώσει ο εισαγγελέας Κ. Καρούτσος. Το Συμβούλιο Εφετών απέρριψε με βούλευμά του την αίτηση του Αν. Παπαναστασίου, ο οποίος ζητούσε την προσωρινή αποφυλάκισή του.

Οι εφέτες έκριναν ότι δεν πρέπει να γίνει δεκτή η αίτηση αποφυλάκισης του κατηγορούμενου στην υπόθεση, ενώ διατάσσουν και την παραπομπή του Αν. Παπαναστασίου με τους άλλους κατηγορούμενους για την υπόθεση της «17 Νοέμβρη», λόγω συνάφειας της υπόθεσης.

ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ
Συμπληρωματική κατάθεση του Θ. Αγγελόπουλου

Στην τελική φάση φαίνεται ότι βρίσκεται η υπόθεση των εκβιασμών και θέμα χρόνου θεωρείται η άσκηση ποινικών διώξεων.

Ο Θ. Αγγελόπουλος κλήθηκε χτες για συμπληρωματική κατάθεση, γιατί - σύμφωνα με πληροφορίες - θεωρήθηκε ότι τα στοιχεία που γνωρίζει για τους εκβιαστές είναι ιδιαίτερα σημαντικά. Επίσης - σύμφωνα με πληροφορίες - τα πιο βασικά στοιχεία που θα αποτελέσουν μέρος της δικογραφίας για τους εκβιασμούς είναι τα ιδιόγραφα σημειώματα από το ημερολόγιο του Δ. Αγγελόπουλου, καθώς και άλλα έγγραφα, καταθέσεις, σημειώματα κλπ. που έχουν καταθέσει εκ μέρους των οικογενειών Λάτση και Αγγελόπουλου (το ζεύγος Θόδωρου και Γιάννας Αγγελόπουλου και η Μ. Λάτση). Και οι τρεις κατονόμασαν συγκεκριμένο εκδότη ως δράστη των εκβιασμών, ενώ άλλες πληροφορίες φέρουν να έχουν δώσει και άλλα ονόματα που προέρχονται από το δημοσιογραφικό χώρο.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ