Φτάσαμε έτσι, εν έτει 2005 και αμφισβητείται πλέον ευθέως, ακόμη και η αρχή της μονιμότητας, ενώ, ο Κ. Καραμανλής, στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου προανάγγειλε νέες αντιδραστικές αλλαγές στη Δημόσια Διοίκηση και τις λεγόμενες ΔΕΚΟ, οι οποίες θα χειροτερεύσουν ακόμη περισσότερο τις συνθήκες δουλιάς και αμοιβής των εργαζομένων και ο Θ. Πάγκαλος ζήτησε να καταργηθεί το εφάπαξ...
Οι εργαζόμενοι, ψηφοφόροι της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, ιδιαίτερα στους χώρους των πρώην ΔΕΚΟ, ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους...
Αστραψε και βρόντηξε, χτες το πρωί, στη ΝΕΤ ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Α. Λοβέρδος. Απευθυνόμενος με αυστηρό τρόπο προς τον βουλευτή της ΝΔ, Κυρ. Μητσοτάκη, του έθεσε το δίλημμα: Είτε θα φτιάξετε μια οικονομία φιλική προς την ιδιωτική πρωτοβουλία, ώστε να ανθίσει η επιχειρηματικότητα, είτε θα φτιάξετε μια οικονομία σοβιετικού τύπου... Φυσικά, ο τελευταίος, γνωστός για τις ακραίες νεοφιλελεύθερες απόψεις του, άκουγε το υπέρ αγορών κήρυγμα του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και χαμογελούσε, ενώ, στο τέλος, περιορίστηκε να πει φανερά ικανοποιημένος: Χαίρομαι για τις απόψεις του κ. Λοβέρδου (...)
Οπως καταλαβαίνει ο αναγνώστης, η μεταξύ τους «αντιπαράθεση» γινόταν στη βάση για το ποιο κόμμα είναι περισσότερο φιλικό προς τους επιχειρηματίες και αν έχει ή δεν έχει την τόλμη η ΝΔ να πάρει τις πολιτικές πρωτοβουλίες για τη βίαιη προσαρμογή της ελληνικής οικονομίας στην καπιταλιστική «παγκοσμιοποίηση». Οι λύκοι του δικομματισμού ερίζουν για το ποιος από τους δύο έχει πιο γαμψά νύχια και πιο σουβλερά δόντια, για να ξεσχίσει τις σάρκες του ελληνικού λαού. Αυτή είναι και η ...μεγάλη διαφορά σήμερα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Οσο για τα υποψήφια θύματα, ας λάβουν τα μέτρα τους. Αν δεν αντιδράσουν, θα καταλήξουν στο στόμα του ενός ή του άλλου λύκου.
Εμείς πάντα το λέγαμε: Στην ουσία όλα τα έργα που εκτελούνται με τις λεγόμενες συμβάσεις παραχώρησης, τύπου «Αττικής Οδού» ή «Ρίου - Αντιρρίου», οδηγούν σε μια έμμεση αντιλαϊκή πρόσθετη φορολογία και σε μια διπλή αφαίμαξη των εισοδημάτων των εργαζομένων που υποχρεώνονται να πληρώνουν τόσο για την κατασκευή των έργων αυτών, όσο και για την κατοπινή χρήση τους.
Αυτό ακριβώς έρχεται να επιβεβαιώσει έρευνα που πραγματοποίησαν οι εταιρίες «Invision Consulting» και «Metron Analysis», σύμφωνα με την οποία το 70% των καθημερινών μετακινήσεων στην Αττική Οδό γίνεται από ανθρώπους που μετακινούνται από και προς την εργασία τους ή για επαγγελματικούς λόγους.
Ενας εργαζόμενος, λοιπόν, δίνει κάθε μήνα από το πενιχρό - ελέω κυβερνητικής πολιτικής - εισόδημά του 125 ευρώ σε διόδια! Διόδια με τα οποία ενισχύεται η κερδοφορία των μεγαλοεργολάβων, οι οποίοι, σύμφωνα με μελέτη του ΚΕΠΕ, δε συνεισέφεραν στην κατασκευή του έργου παρά με ψίχουλα, τα οποία μάλιστα υπερκαλύφθηκαν από τις τεράστιες προκαταβολές που κατέβαλε το Δημόσιο και τα έσοδα από τα παράλληλα έργα.
Να, λοιπόν, άλλη μία απόδειξη για το πόσο αντιλαϊκή είναι η μέθοδος εκτέλεσης αναγκαίων έργων υποδομής με τη ληστρική και αποικιοκρατικού τύπου μέθοδο των «συμβάσεων παραχώρησης», που τείνει πλέον - με τις ευλογίες των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ - να γίνει καθεστώς, αγκαλιάζοντας όλο και περισσότερους τομείς και δραστηριότητες...
Δυόμισι χρόνια έχουν περάσει από τις προηγούμενες δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές κι άλλος τόσος χρόνος περίπου, που βρίσκεται στη θέση του υπερνομάρχη Αθήνας - Πειραιά, η κ. Φ. Γεννηματά. Χτες, λοιπόν, πραγματοποιήθηκε ειδική συνεδρίαση του διευρυμένου νομαρχιακού συμβουλίου με θέμα το «Αττικό Πράσινο» και στην τοποθέτησή της η κ. Γεννηματά δε βρήκε ούτε μία λέξη απολογισμού για τα δύο και πλέον χρόνια που πέρασαν. Μίλησε, λες και μόλις χτες ανέλαβε το ρόλο του υπερνομάρχη... Κατανοούμε, βέβαια, τις ανυπέρβλητες δυσκολίες της. Τι να πει, για το... τίποτε.