Εμείς πάντα το λέγαμε: Στην ουσία όλα τα έργα που εκτελούνται με τις λεγόμενες συμβάσεις παραχώρησης, τύπου «Αττικής Οδού» ή «Ρίου - Αντιρρίου», οδηγούν σε μια έμμεση αντιλαϊκή πρόσθετη φορολογία και σε μια διπλή αφαίμαξη των εισοδημάτων των εργαζομένων που υποχρεώνονται να πληρώνουν τόσο για την κατασκευή των έργων αυτών, όσο και για την κατοπινή χρήση τους.
Αυτό ακριβώς έρχεται να επιβεβαιώσει έρευνα που πραγματοποίησαν οι εταιρίες «Invision Consulting» και «Metron Analysis», σύμφωνα με την οποία το 70% των καθημερινών μετακινήσεων στην Αττική Οδό γίνεται από ανθρώπους που μετακινούνται από και προς την εργασία τους ή για επαγγελματικούς λόγους.
Ενας εργαζόμενος, λοιπόν, δίνει κάθε μήνα από το πενιχρό - ελέω κυβερνητικής πολιτικής - εισόδημά του 125 ευρώ σε διόδια! Διόδια με τα οποία ενισχύεται η κερδοφορία των μεγαλοεργολάβων, οι οποίοι, σύμφωνα με μελέτη του ΚΕΠΕ, δε συνεισέφεραν στην κατασκευή του έργου παρά με ψίχουλα, τα οποία μάλιστα υπερκαλύφθηκαν από τις τεράστιες προκαταβολές που κατέβαλε το Δημόσιο και τα έσοδα από τα παράλληλα έργα.
Να, λοιπόν, άλλη μία απόδειξη για το πόσο αντιλαϊκή είναι η μέθοδος εκτέλεσης αναγκαίων έργων υποδομής με τη ληστρική και αποικιοκρατικού τύπου μέθοδο των «συμβάσεων παραχώρησης», που τείνει πλέον - με τις ευλογίες των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ - να γίνει καθεστώς, αγκαλιάζοντας όλο και περισσότερους τομείς και δραστηριότητες...